Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #26 Skrevet 30. oktober 2008 Har ingen helter i livet mitt - men at jeg ser opp til folk kan så være. Det har derimot ingenting med mine meninger å gjøre eller et forsøk på å være noe jeg ikke er. Verken Sug Lut eller noen andre. Har aldri forsøkt å fremstå som noe - og om nick angår fasade så sprekk i vei.
Moderator. Hannah Skrevet 30. oktober 2008 #27 Skrevet 30. oktober 2008 Ja en kan nå lure.....når den virkelige tragedien kommer å biter de i ræva....Slike burde ha hatt en omvisning på paljativavd for å klare å sette pris på at de faktisk lever.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #28 Skrevet 30. oktober 2008 Takk for at du understreker det, hadde glemt det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #29 Skrevet 30. oktober 2008 Det er jeg uenig i. Ordbruken er tendensiøs og repeterende. Hele innlegget mangler variasjon og nyanser. Bortsett fra at vedkommende ikke er en stor skribent i dette innlegget var det definitivt noen gode poeng i innlegget. Det er likevel synd at en ungjente som enda ikke er voksen er så bitter.
Moderator. Hannah Skrevet 30. oktober 2008 #30 Skrevet 30. oktober 2008 Derimot må jeg si at som anonym skriver over her så er du faktisk en liten tro kopi av sug lut. Mulig loppeturene preger deg:-) Forskjellen er bare at du må skrive novelle og sug lut klarer det samme med max 6 ord. Så...men men tråden er så sann i seg selv som det går ann....:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #31 Skrevet 30. oktober 2008 Har begynt :-) Men Otto er jo ikke før på slutten da :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #32 Skrevet 30. oktober 2008 Alle mine leseropplevelser av deg, gir meg et inntrykk av hvordan du er som person i virkeligheten, uavhengig av nick. Slik som du, du sitter her og lirer av deg fra den ene ende til annen- du skriver et nedlatende innlegg basert på dine egne leseropplevelser av andre brukere her inne. Hvis ikke hadde du ikke hatt et grunnlag for å danne dine meninger om de du skriver om. Blir flau på dine vegne.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #33 Skrevet 30. oktober 2008 Vet ikke hvorvidt noen loppeturer påvirker meg da de så absolutt ikke er en del av livet mitt, men noen tro kopi ville jeg aldri kalt meg for noe i verden, hva Sug Lut skulle mene eller ikke mene om mine meninger har i prinsippet lite å si.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #34 Skrevet 30. oktober 2008 I hovedsak var ikke akkurat innlegget myntet på brukere av dib - men klart, det er mange her som faller godt under definisjonen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #35 Skrevet 30. oktober 2008 Er faktisk enig med rotta jeg;) Det er jo bare syting, klaging og stakkars meg innlegg her inne. Dere er gift med mannen fra helvete og selvfølgeligt har dere ALDRI gjort noe galt alt er andre sin eller mannen din sin feil. Ikke klarer dere og ta egne avgjørelser og må spørre om alt mulig hva med og google???? Og hvis dere ikke er oppatt med og forfatte stakkars meg innlegg eller fortelle hele bim om hvor udugelig mannen din er eller spørre om "tror du jeg er gravid"??, så er dere veeeeldig glade i og fortelle om den perfekte tilværelsen deres om de perfekte snille små barna deres med reima dresser. Dere spiser bare hjemmelaget mat ( toro er selve jævelen). Dere har selvfølgeligt kjempegod økonomi for mannen deres har jo selvfølgeligt en toppjobb og dere kan reise hvor mye dere vil (men ikke til syden for det er barnemishandling). Og du er selvfølgelig husmor for stakkars de barna som må i barnehagen, huff og huff!!! Ler meg faktisk i hjel hver gang!!!!
Moderator. Hannah Skrevet 30. oktober 2008 #37 Skrevet 30. oktober 2008 Mulig ikke siklerotte og ja det har sikkert lite å si. Enig med deg i tråden så absolutt. Når man leser får en bare sug lut vibber:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #38 Skrevet 30. oktober 2008 Og når er en mening blitt sann? Det er et synspunkt og mange har tydelige synspunkter om HI og men betyr det da at det er SANT?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #39 Skrevet 30. oktober 2008 Du har tydeligvis tråkket på noen tær her rotta (ref. 90% av svarene)
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #40 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, regner med at det gjorde litt vondt. Men bare fint det, fikk jeg dratt opp litt glemt rusk og gjemt hat tilknyttet nicket mitt, alltid koselig det.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 30. oktober 2008 #41 Skrevet 30. oktober 2008 Oj, sann, Siklerotte, sånn som du syter over de som syter så får du til å fremstille deg selv som beisk og bitter, gitt. Tror du virkelig, som du skriver at du håper på slutten av innlegget, at disse syterne du omtaler blir "frelst" av dette innlegget? For det var det som var formålet med innlegget (med henblikk på den siste setningen din)? Med så negativ og nedsettende omtale av noen typer mennesker så har jeg virkelig mine tvil om noen av dem vil ta dette til seg... Ja, ja, det er da ytringsfrihet hvertfall
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #42 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er forsøvrig selv en sympatihore av dimensjoner, og trivs med det;)
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #43 Skrevet 30. oktober 2008 Kan være greit om du er likbar (er det et ord) - og det er du da i større grad enn mange.
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. oktober 2008 #44 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg sier som småsporvinj - Jeg er også ei sympatihore;-) Uansett, da.. Hva er så gæli med det? Jeg bruker ofte dib for å velte ut av meg gørr, jeg. Uansett hvor småe problemene virker for andre. Det er godt å få ut frustrasjon innimellom vettu;-)
Synne&TheTerminator Skrevet 30. oktober 2008 #45 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, typisk deg å skrive noe sånt=P Men helt ærlig, så er jo det sant det du skriver..!! Men det må jo være forferdelig kjedelig om en opplevde at bilen ble ødelagt, å arbeidsplassen/barnehagen/skolen, ligger 1 mil unna... Ikke verdens undergang, men... Å aleine mørde med planlagt graviditet, mye kan ha skjedd for at denne personen ble aleine med barnet... Men JA, jeg skjønner veldig godt hva du mener!
Synne&TheTerminator Skrevet 30. oktober 2008 #46 Skrevet 30. oktober 2008 Å DU SIKLE!!!! Kan du komme på msn, vis du har tid??(fransk-problem)
Solbollatilmamma Skrevet 30. oktober 2008 #47 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har ikke tenkt å stille meg opp i fanklubben din HI, synes innlegget ditt var overdrevet og tunglest. Faktisk forsvant store deler av poenget ditt i mengdene av adjektiv. Kanskje sier dette innlegget mer om degselv enn det gjør om de "latterlige sympatidukkene" her inne.
The most famous Ludder Skrevet 30. oktober 2008 #48 Skrevet 30. oktober 2008 Haha, er det ingen som skjønner at dette er et selvironisk selvportrett (biografi?)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå