Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hånler bak ryggen deres - etter at dere har fortalt den tåredryppende sympatihistorien deres - livsverket. Dere, halvnaive (eller fryktelig naive) og ikke minst idiotiske mennesker som synes så kvalmende synd på dere selv for den aller minste ting. Det er faen meg syting til alt og alle som krysser deres vei, om alle de forferdelige tingene som rammer dere i hverdagen. I forsøk på å oppnå sympati/empati hos andre mennesker fortelle dere om patetiske, utrolige og latterlige skjebner som har rammet stakkarslige dere. Verden skal bøye seg og slikke tærne deres fordi dere har så skremmende lav sosial intelligens og virkelig innbiller seg at folk bryr seg om deres avskyelig selvsentrerte ego. Det fins ikke bunn til sympai fra meg med mennesker som dere. Folk som kvalifiserer seg som dødsdømt og stakkarslig fordi det hender at dere kanskje en sjelden gang ikke har råd til alt det dere planlegger, og dermed er verden ende nær. "Åh nei, stakkars meg, bilen har streiket og vi har ikke penger så nå blir det ikke Hafjell til helgen" - livets ende er næææær". For ikke å nevne unge alenemødre som planla graviditeten (ikke bare unge forsåvidt) og som syter fordi barnefar hadde sex med bestevenninnen og pengestøtten er fra NAV er for lav, dessuten kom den to dager forsent. Gjelder forsåvidt alle andre som tror Staten Norge ordner opp alt etter dem. Hvis ikke er det et helt forferdelig jævlig land å bo i. Ja, for ikke å nevne de av dere som har så fryktelig dårlig selvtillit og mener de er såååå forferdelig stygge og alle synes det og bla bla - derfor legger dere ut utallige bilder av dere selv hvor dere fisker etter komplimenter bare for at folk skal føle litt med dere, og selvfølgelig føler du deg så mye bedre selv. Ja, også har vi de av dere som tror at dere har opplevd det verste i verden fordi dere hadde bronkitt en gang i 1996 eller mistet en perifer klassevenninne i 1984. Eller den gang da du ble konfronert av bestevenninnen din som synes du var en latsabb av dimensjoner og en unnasluntrende kjerring, og dermed har du opplevd nok motgang i livet til at folk ikke skal si deg imot. Eller fordi mannen din ber deg skjerpe deg når du gnåler - så er de fleste nesten gift med verdens styggeste og mest ondsinnende mann. Det fins ikke noe synd i dere. Hyklere som skriker etter oppmerksomhet og tror at noen virkelig bryr seg om ditt egoistiske og selvsentrerte snakk. Det er nemlig kvalmende selvsentrert og vitner til lite erfaring generelt og jeg krysser fingrene for at det neste jævlige som skjer rammer akkurat dere. Ikke bare fordi jeg er skadefro, men fordi det muligens kan være med på at dere selv kan innse at det fins andre ting i verden som krever mer oppmerksomhet enn deres selvdyrking av oppmerksomhet og overdrevne småløgner. Forhåpentligvis hjelper det dere å dette ned fra jordbærskyen og inn i virkeligheten.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Og hva skulle du prøve å oppnå med dette innlegget her?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Skjønner hvor du vil, men kan ikke for alt i verden forstå at du gidder å skrive en slik "novelle" for det ;o)
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Novelle blir vel å ta i da det tar gjennomsnittlig 2-3 minutter å skrive et slikt innlegg. Men mulig jeg vurderer å bli novelleskribent.
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Neimen heisann Otto Jespersen! Dette blir litt for dumt. Otto har i det minste et snev av humor i sine innlegg, dette har ikke et støv engang. Så da regner jeg med du er seriøs og i den anledning vil jeg si : Alt dreier seg ikke om oppmerksomhet, synd på, lei seg....... Det handler om menneskeverd, empati, sympati... følelser. Noe du tydeligvis, i all din prakt her, har glemt. Vi er mennesker, det er du også. Dette ble så ALT for dumt siklerotte.
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Ps. Har du sett på deg selv oppi all denne dømmende snakken din? Du har nok dine feil du og. Send meg ei liste så skal jeg skrive en "novelle" om dem jeg og, som den særdeles dyktige skribenten jeg er!
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Øh, hva Otto Jespersen skulle mene om ditt og datt bryr meg igrunn fint lite, og jeg er så seriøs som det går an å bli. Og ja, det meste handler om oppmerksomhetstrang.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes faktisk dette var bra, og er så enig så enig :-) Nå er det snart Otto Jespersen neste, begynner faktisk snart.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 At jeg tør å stå for det jeg mener i motsetning til de kjære, er ikke det samme som at jeg har den type oppmerksomhetstrang.
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, kjære deg, det forstår jeg. Men du gjør jo det samme akkurat nå!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Kom deg ned på jorda selv, du er den mest selvsentrerte drittungen jeg vet om inne på dette forumet, du ønsker å fremstå som en vellykket jente med voldsom livserfaring, sitter og dikterer andre så feiende flott, du er bare et lite barn enda, en tenåring. Kom deg ned på jorda og inn i virkeligheten selv! Du unge, alenemor som sitter og klager inne på forum om familien din, om barnefar som gjorde at du måtte avbryte ferien din.. DU SKAL IKKE TRO DU ER NOE BEDRE ENN ANDRE!
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 når starter otto? KOZZZ OG KLEMZZZZZZZZZ
overkill Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Dette innlegget stadfestar at du er ei latterleg hermedukke. Du er ein bleik kopi av Sug Lut (som er din store helt?)
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har alltid likt deg, siklerotte, men jeg må desverre si meg enig med anonym her.... Det er intet bra trekk å dømme andre. Særlig ikke når man har så lite livserfaring. Jeg har aldri tenkt tanken på at du er dum på noe sett og vis, men du er ung og jeg synes at enkelte her inne, som er mye eldre enn både du og jeg, fortjener respekt tross i deres "syteinnlegg". HVA vet vel vi?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #20 Skrevet 30. oktober 2008 Du lider av oppmerksomhetstrang, hvis ikke så hadde vel dette innlegget ditt vært særdeles unødvendig. Å kunne stå for det man selv skriver eller mener er ikke synonymt med å rakke ned på andre. Du er selvsentrert, med liten innsikt eller erfaring for mennesker rundt deg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #21 Skrevet 30. oktober 2008 Looser... Unge, rike og bereiste jenta driter så på draget... eller var det bare slik du ønsket å fremstå? sprakk fasaden?
Gjest Siklerotte Skrevet 30. oktober 2008 #22 Skrevet 30. oktober 2008 Oisann, så mange meninger om et nick du egentlig vet rent lite om OG som du heller ikke tør å stå for? Gjør meg så absolutt ingenting om jeg fremstår som vellykket - eller om jeg fremstår som en håpløs drittunge - dette er inne min virkelige verden, kjære deg.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. oktober 2008 #23 Skrevet 30. oktober 2008 Hehehe...dette var faktisk riktig bra skrevet. Du har en kvass og morsom penn, Siklis.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #24 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, din virkelige verden- inni hodet ditt!
Anne-B. Skrevet 30. oktober 2008 #25 Skrevet 30. oktober 2008 Man har bare godt av å få det satt på spissen - de menneskene som beskriver her, finnes der ute i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå