Kanutten & småen + Lucia Skrevet 31. oktober 2008 #26 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ønsker meg: Røros-pledd Dyne Kosedress Div luksus fra parfymeri; ansiktskrem, ansiktsvask, bodylotion, dusjsåpe av litt ulike merker. Sånt som jeg virkelig vil trenge etter fødsel.
Herkules Skrevet 1. november 2008 #27 Skrevet 1. november 2008 Jeg ønsker meg båt! ja og motor. tror jeg skal ønske meg lamper Sikkert ting ti babyen
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 1. november 2008 #28 Skrevet 1. november 2008 Her på tråden var det mange huslige sjeler som ønsker ting til hus og hjem Ble overrasket over at ikke én eneste ønsker seg bøker! Jeg ønsker bøker: fagbøker og skjønnlitteratur
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. november 2008 #29 Skrevet 1. november 2008 Vi har igrunnen alt så jeg vet ikke hva vi trenger,hadde bryllup i sommer og fikk masse fint har også masse penger igjen som vi fikk,men de skal brukes på større ting. Meeen hvis det skulle være en personlig ting så må jeg si gitar det er noe jeg har veldig lyst på har alltid hatt lyst til og lære det læærte litt da jeg gikk på skolen og det var da jeg fikk lysten på det,elsker musikk,bestilte en gitar da jeg var gravid sist men halve slekta og mannen mente dette var et gravid kikk så den måtte jeg avbestille,så får prøve meg igjen nå da he,he...ellers har jeg det jeg trenger og klær liker jeg og kjøpe selv..
Jente2011 Skrevet 1. november 2008 #30 Skrevet 1. november 2008 play station 3 frustrerte fruer 4 sopranos 6 (del2) scrapbook-ting kniver og gafler tallerker spill (til kveldskos;)) gavekort på klær frisør produkter til håret votter og sjerf penger
May-juli07+mai09 Skrevet 1. november 2008 #31 Skrevet 1. november 2008 vi ønsker oss kjærestetid!!! altså en helg med barnefri og litt penger i lommeboken tiil en liten tur )
3små-snart4barnsmor Skrevet 1. november 2008 #32 Skrevet 1. november 2008 å det hadde jeg å ønsket meg. Barnefri og bare gjøre noe enkelt som å gå på kino og spise ute eller dra bort over en helg et eller annet sted. Læng siden jeg hadde ordentlig bare han og jeg tid.
siddismamma Skrevet 2. november 2008 #33 Skrevet 2. november 2008 Vi har strengt tatt hverken behov eller plass til så mye mer pynt og stasj, tror kanskje vi kommer til å ønske oss penger eller gavekort på et lokalt galleri slik at vi med god samvittighet kan kjøpe oss et skikkelig maleri.
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 3. november 2008 #34 Skrevet 3. november 2008 sengetøy til dobbeldyne vannkaraffel 2 stk symaskin kokebok "Stiansen dekker til fest"
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. november 2008 #35 Skrevet 3. november 2008 ønsker meg nintendo wii av kjærsten min jeg hihi.. har alltid ønska meg en sånn en!!!! ellers så ønsker jeg meg komplett bestikk, er lei av å ha to av en type og 4 av en annen type og en av den thihi.. og vintersko som jeg så i butikken!! de er sååå gode! har prøvd de maange ganger, men nekter meg selv å kjøpe de da vi skal kjøpe oss spisestue. så støvler til 999kr kan jeg ikke unne meg nå da..
MammanTilKjetil Skrevet 3. november 2008 #36 Skrevet 3. november 2008 Jeg kommer til å ønske meg gavekort på steen og strøm(skal kjøpe masse stramme klær på salg!!), pynteting til stua, skikkelige hårpleie produkter, gode tursko, parfyme, regntøy og kanskje noen bøker. Får jeg noe babyutstyr griner jeg! Babyen er da 1 mnd ca og babyting er virkelig ikke noe JEG vil ha. Det kan de gi babyen såfall:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå