Gå til innhold

Nå som vi nærmer oss med stormskritt... Ny navn runde, da folk kanskje har forandret litt mening fra den gamle som var her engang.. =) HVA SKAL DEN LILLE HETE?? ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er ikke blitt enige om navn enda men Erlend og Sonder er sterke kandidater på gutten vi venter, syntes også Johannes,Sigbjørn og Sigurd er fine navn.

Skulle vi få oss en overraskelse og babyen viser seg og være ei jente så er Bertine nr 1 på lista over jentenavn. Liker litt utradisjonelle navn, er ikke så glad i "pop" navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det enda ikke bestemt, men vi har snakket om:

 

- Philip (som jeg tror blir navnet)

- Victor

- Maximilian

- Fabian (sambo sin favoritt)

 

Liker navnet Olivier (fransk), men det er litt "vanskelig" å uttale på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke helt bestemt oss ennå men har noen alternativer også ser vi når hun kommer...

Alternativene er:

Vanessa

Angelica

Cassandra

Victoria.

Tror vi heller litt mot Vanessa men det forandrer seg fra dag til dag : ) Har en gutt fra før som heter Casper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke 100% hva vi får da, men sambo tror jente ;p

 

Christel Madeleine eller Sander/ Benjamin.. Ikke heelt enig der enda.

 

Bare 7 uker igjen nå denne uka :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet ikke enda hva vokser i magen:) Jeg tror at det er gutt, mens mannen tror at det er jenta:) Men uansett så har vi bestemt oss for navn:

Hvis det blir jenta, Angelina:)

Og hvis det blir gutt, så blir det Konstantin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir d vest gutt, og han ska hete Nikolai etter min bestefar og etter sambo sin bestefar og oldefar. dæm hadde d som mellomnavn. vest d plutselig vise sæ å være jenta, så blir d Sofie etter mi bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med navn denne gangen faktisk.. Men det står mellom:

 

Indra

Irmelin

Inga og

Iselinn

 

Har slettes ikke bestemt meg i hele tatt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min lille baby skal hete ¤Luna¤ betyr måne....eller så blir det amanda.Har ei sofie fra før...men blir det gutt ja da har vi lavrans:),bendik eller leander...trur d bli ei jente til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser det ut som om det blir Matheo. Klarer ikke helt å slå meg til ro med navnet, men finner ingen andre som både jeg og faren kan akseptere..

 

Skulle det komme en overaskelsesjente blir hun mest sansynlig hetende Christina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille prinsesse ble unnfanget på vår bryllupsreise, da vi blandt annet var innom Athen. Athen er oppkaldt etter sin skyttsgudinne Athene, som var gudinne for visdom, strategi og krig. Athene var også gudinnen for å veilede helter. Hun er en bevæpnet krigergudinne, var aldri et barn, og alltid en jomfru.

Gresk mytologi har bestandig fasinert meg, og da min mann fikk høre hva jeg tenkte om dette ble vi enige om at denne jenta blir nok å hete Athelia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en liten gutt..

I går tenkte jeg på Emil Nicolai.. Synes det var litt fint :o)

Sånn som han sparker inni magen, tror jeg Emil vil passe fint, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...