Gå til innhold

Nå som vi nærmer oss med stormskritt... Ny navn runde, da folk kanskje har forandret litt mening fra den gamle som var her engang.. =) HVA SKAL DEN LILLE HETE?? ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Kristoffer fra før, og nå kommer en lillebror (ingen tvil!) som antagelig skal hete Kornelius. Har brukt litt tid på å venne meg til navnet, som er storebrors forslag. Har etterhvert blitt litt glad i navnet, men vi får mange rare reaksjoner på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alva topper listen i familierådet.

Selv om jeg lurer på om jeg liker navn som er litt sterkere. Type Henriette, Eirin, Caroline.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi Sondre fra før av, veldig fornøyde med det navnet. Men jenta vår skal hete Andrine, men om hun skulle vise seg å være han blir det en Kasper på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to gutte navn og to jente navn vi da.... slik at vi kan se ann åssen babyen ser ut føre vi bestemmer oss hundre prosent...

 

guttenavnene er: Trygve Andre eller Harald Andreas.

 

jentenavn er: Martine Viola eller Karoline Viola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en liten gutt, og vi har Jacob, Nikolai eller Theodor på listen.. Ikke helt enige ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss blir det ei lita Ruth om det blir ei jente. Så blir ho kalla opp etter både bestemor på pappan si side og oldemor på mi side. Er det ein gut er vi ikkje klare med noko namn enno. Dei andre tre heiter Mathilde, Eirik og Idun Dorthea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en liten Magnus (eneste guttenavnet vi har blitt enige om). Om det skulle komme ut ei lita jente isteden blir det Julia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har det vært vanskelig å bli enige. To storebrødre vil gjerne ha et ord med i laget...Nå ser det ut til at vi alle klarer å bli enige om Jonas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fikk jeg vite at jeg venta jente (tidligere i graviditeten da), så da skulle hun hete Angelica Sofie.

 

Men så ble det gutt, uten tviiil. Alle har sagt de og på alle ultralydene jeg har vært etterpå og, så lille prinsen min skal hete Oliver Andrè <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror vi det blir en liten jente og navnet er bestemt, Anna skal hun hete:) har Oda på en liten reserveplass, men rekner med Anna står til slutt også;)

 

Hvis det skulle vise seg å bli en gutt så får vi problemer.......har mange gutter i familien med mange fine navn så aner ikke hva vi skulle ha valgt av navn som ikke er opptatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jonas ,lucas og jaimie, også siden min kjære vakre morfar nå gikk bort på mandag vil jeg gjerne gi han et navn som likner el er det samme som et av hans i tillegg... Vet mormor hadde syntes det vært fint og jeg syntes også det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...