Gå til innhold

Hvordan bor dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Andelsleilighet på 85 kvm, 2 voksne, 1 barn og 1 katt. I utkanten av Oslo. Vurderer rekkehus når jeg kommer ut i jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leilighet i 6mannsbolig, på 100kvm(med utbyggingsmulighet) I Oslo. 2 barn og 2 voksne. Vi skal bygge oss enebolig til neste år utenfor Oslo.

Skrevet

Enebolig på ca 190 kvadrat ( i bruksareal). Har 3 gutter, så vil nok få behov for plassen ja..

Skrevet

Enebolig på 123 kvm, eier. 2 voksne og 3 barn, ingen husdyr.

 

Økonomien er egentlig god, men har rotet litt, så må ordne opp i det og da møter vi bedre tider. Men vi betaler våre regninger, vi har mat i skapene, selv om kontoen er skrapa på slutten av mnd.

Skrevet

Vi bygde hus for 2 år siden. Enebolig på ca 200 kvadrat. Ved sjøen, ikke veldig sentralt nei.. Vi er to store og en bitteliten en.

Skrevet

Hei! 1 voksen med 1 baby i magen og 1 katt bor midt i Oslo i en 2-roms på 55 m2.

Skrevet

Eier leilighet i tomannsbolig på 120 kvm, 2 voksne og 2 barn.. Ny bolig. Betaler ca 9300 i mnd på lånet. Bor på Karmøy.

Skrevet

2manns bolig i Bærum. 90kvadrat.. 165 til sommeren :-D

Verdi ca 2,7 mill pr.d.d...

 

2 voksene, 1 4åring og 1 hund..

 

jobber med fam. økelse ;-)

Skrevet

Rekkehus på 135 km2. 4 soverrom og bobledad. Pendlevei til Oslo

Skrevet

Enebolig, 320 kvm, Oslo Vest. Verditakst 13 mill, vi kjøpte for 8 for 3 år siden. Ca 2 mill i gjeld. Vurderer å selge å kjøpe noe gjeldfritt.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa sikkert!

 

herregud å dustete og løgnaktige folk kan være. Nå kommer snart "420 kvadrat på majorstuen" "jeg heter Piaaaa"

Skrevet

300m2 villa på landet. vi er to voksne og to små.

Skrevet

Eh syns du det er veldig rart at vi bor på oslo vest i enebolig? Vi er ikke de eneste, akkurat??

 

Har arvet penger og mannen min tjener mye- er det rart? er man løgnaktig da? Skal jeg liksom skrive ' åh, jeg bor i firemannsbolig på østkanten' når jeg faktisk ikke gjør det?

 

Merkelig.

Skrevet

100 kvm 4romsleilighet i terrasseblokk. Kjøpte for noen mnd siden. 2 voksne, 1 barn og 1 pus.

Var heldige og fikk forskudd på arv så vi har 500 000 mindre i lån enn det leiligheten kostet oss og er storfornøyde med det =D

Skrevet

Vi bor 2 voksne og 5 barn i et herlig trønderlån fra 1798 ;) Selvfølgelig pusset opp, da =P Huset inneholder stort kjøkken, 3 stuer, 2 bad og 8 soverom (to blir brukt som gjesterom/kontor)

Gården har gått til oss via odelsrett og vi har kun lånt 50 000 for å dekke det vi manglet for å pusse opp de to badene.

Skrevet

Vi bor i enebolig på 330 kvm. vi er to voksne, en gutt på snart 3, 2 katter, en kanin og en del fisk:-). Ligger sentralt nær by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...