Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #26 Skrevet 1. november 2008 Andelsleilighet på 85 kvm, 2 voksne, 1 barn og 1 katt. I utkanten av Oslo. Vurderer rekkehus når jeg kommer ut i jobb.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #27 Skrevet 1. november 2008 Leilighet i 6mannsbolig, på 100kvm(med utbyggingsmulighet) I Oslo. 2 barn og 2 voksne. Vi skal bygge oss enebolig til neste år utenfor Oslo.
*Super*Mamman* Skrevet 1. november 2008 #28 Skrevet 1. november 2008 Enebolig på ca 190 kvadrat ( i bruksareal). Har 3 gutter, så vil nok få behov for plassen ja..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #29 Skrevet 1. november 2008 Enebolig på 123 kvm, eier. 2 voksne og 3 barn, ingen husdyr. Økonomien er egentlig god, men har rotet litt, så må ordne opp i det og da møter vi bedre tider. Men vi betaler våre regninger, vi har mat i skapene, selv om kontoen er skrapa på slutten av mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #30 Skrevet 1. november 2008 Vi bygde hus for 2 år siden. Enebolig på ca 200 kvadrat. Ved sjøen, ikke veldig sentralt nei.. Vi er to store og en bitteliten en.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #31 Skrevet 1. november 2008 Hei! 1 voksen med 1 baby i magen og 1 katt bor midt i Oslo i en 2-roms på 55 m2.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #32 Skrevet 1. november 2008 Eier leilighet i tomannsbolig på 120 kvm, 2 voksne og 2 barn.. Ny bolig. Betaler ca 9300 i mnd på lånet. Bor på Karmøy.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #33 Skrevet 1. november 2008 2manns bolig i Bærum. 90kvadrat.. 165 til sommeren :-D Verdi ca 2,7 mill pr.d.d... 2 voksene, 1 4åring og 1 hund.. jobber med fam. økelse ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #34 Skrevet 1. november 2008 Rekkehus på 135 km2. 4 soverrom og bobledad. Pendlevei til Oslo
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #35 Skrevet 1. november 2008 Enebolig, 320 kvm, Oslo Vest. Verditakst 13 mill, vi kjøpte for 8 for 3 år siden. Ca 2 mill i gjeld. Vurderer å selge å kjøpe noe gjeldfritt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #36 Skrevet 1. november 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa sikkert! herregud å dustete og løgnaktige folk kan være. Nå kommer snart "420 kvadrat på majorstuen" "jeg heter Piaaaa"
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #37 Skrevet 1. november 2008 300m2 villa på landet. vi er to voksne og to små.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #38 Skrevet 1. november 2008 Eh syns du det er veldig rart at vi bor på oslo vest i enebolig? Vi er ikke de eneste, akkurat?? Har arvet penger og mannen min tjener mye- er det rart? er man løgnaktig da? Skal jeg liksom skrive ' åh, jeg bor i firemannsbolig på østkanten' når jeg faktisk ikke gjør det? Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #39 Skrevet 1. november 2008 100 kvm 4romsleilighet i terrasseblokk. Kjøpte for noen mnd siden. 2 voksne, 1 barn og 1 pus. Var heldige og fikk forskudd på arv så vi har 500 000 mindre i lån enn det leiligheten kostet oss og er storfornøyde med det =D
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #40 Skrevet 1. november 2008 Vi bor 2 voksne og 5 barn i et herlig trønderlån fra 1798 Selvfølgelig pusset opp, da =P Huset inneholder stort kjøkken, 3 stuer, 2 bad og 8 soverom (to blir brukt som gjesterom/kontor) Gården har gått til oss via odelsrett og vi har kun lånt 50 000 for å dekke det vi manglet for å pusse opp de to badene.
Mamma til gutt 05 Skrevet 1. november 2008 #41 Skrevet 1. november 2008 Vi bor i enebolig på 330 kvm. vi er to voksne, en gutt på snart 3, 2 katter, en kanin og en del fisk:-). Ligger sentralt nær by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå