pusejenta2 Skrevet 13. november 2008 #26 Skrevet 13. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
April07November09 Skrevet 14. november 2008 #27 Skrevet 14. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. november 2008 #28 Skrevet 18. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- - Bare dytter denne litt oppover jeg.. :-)
jobber med saken har klart det Skrevet 19. november 2008 #29 Skrevet 19. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 19. november 2008 #30 Skrevet 19. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
isabella:-) Skrevet 19. november 2008 #31 Skrevet 19. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID---------------------------
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 19. november 2008 #32 Skrevet 19. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID---------------------------
jobber med saken har klart det Skrevet 22. november 2008 #33 Skrevet 22. november 2008 Dytter litt på denne....
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #34 Skrevet 22. november 2008 hei hei, jeg ervisst gravid. svak positiv strek i dag:)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #35 Skrevet 22. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 23. november 2008 #36 Skrevet 23. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) dytt..
Prinsen & spiren Skrevet 23. november 2008 #37 Skrevet 23. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
Gjest Skrevet 24. november 2008 #38 Skrevet 24. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
jobber med saken har klart det Skrevet 24. november 2008 #39 Skrevet 24. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
*Bambi + spire* Skrevet 24. november 2008 #40 Skrevet 24. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) jobber med saken
Emmj Skrevet 24. november 2008 #41 Skrevet 24. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) jobber med saken
jobber med saken har klart det Skrevet 24. november 2008 #42 Skrevet 24. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 25. november 2008 #43 Skrevet 25. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
mis1 Skrevet 25. november 2008 #44 Skrevet 25. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
Ms Fixi Skrevet 25. november 2008 #45 Skrevet 25. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken msfixi(12pp) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:)
glad og lykkelig Skrevet 25. november 2008 #46 Skrevet 25. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann -Glad og lykkelig 6pp ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken msfixi(12pp) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) Glad og lykkelig
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. november 2008 Forfatter #47 Skrevet 25. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann -Glad og lykkelig 6pp ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken msfixi(12pp) samsyn (inn i 4 pp ) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) Glad og lykkelig Masse gratulerer til alle som er og kommer til å bli gravide denne pp!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 26. november 2008 #48 Skrevet 26. november 2008 Noen flere som har testet denne uken??
megogdetretrolla Skrevet 26. november 2008 #49 Skrevet 26. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann -Glad og lykkelig 6pp ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ -megogmini, 5pp. ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken msfixi(12pp) samsyn (inn i 4 pp ) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) Glad og lykkelig Masse gratulerer til alle som er og kommer til å bli gravide denne pp!!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 27. november 2008 #50 Skrevet 27. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte - Natalie og william 2pp etter sa - Jobber med saken. 7 pp totalt. 5pp etter sa ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann -Glad og lykkelig 6pp ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - Spireidagtakk -_Carro_ -megogmini, 5pp. ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp Emmj ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) - Titti74 1 pp etter 1Sa (dette stemmer etter EL ihvertfall) - 09baby? - 12 pp , 1 SA - (Litt usikker på om det er fredag , lørdag eller søndag.) - EtLiteHåp 1 pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... - isabella:-) - Ylajali har prøvd lenge nå... -mis1 ------------------IKKE GRAVID------------------------ Minstemann (3pp) jobber med saken msfixi(12pp) samsyn (inn i 4 pp ) Lones mamma (inn i 7pp - nede i 28-dagers syklus hurra!) ---------------------GRAVID--------------------------- meg & lille vampyr 4pp - testet positivt på dag 28, men 7 dager før jeg trodde jeg hadde ikm:) Glad og lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå