Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 ---Mandag 24 November--- ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla - 3 pp etter SA ---Onsdag 26 November--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- ---Lørdag 29 November--- ---Søndag 30 November--- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID-------------------------------
meg & to små vampyrer Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hadde denne gangen en syklus på 35 dager, så skriver meg opp i forhold til det jeg:) ---Mandag 24 November--- ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla - 3 pp etter SA ---Onsdag 26 November--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- ---Lørdag 29 November--- meg & lille vampyr, tror jeg... ---Søndag 30 November--- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID----------------------- --------
monkri mamma til 4 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 denne gangen var syklusen på 29 dager, så j følger d. ---Mandag 24 November--- ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID----------------------------
Globox Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 ---Mandag 24 November--- ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
akon- 09baby Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Torjus og Lones mamma Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Snabeltann Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Snabeltann Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- - nattalia er lut lei
Snabeltann Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -samsyn og lille camilla- e pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID----------------------------
Staffemamma86 Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- - Dytt..
SuperKlar86Gravid Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 ---Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- - Dytt.. Aiva
Lipsy Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- - Dytt.. Aiva SuperKlar86
mossik en av hver pluss en til Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Raskatte Skrevet 6. november 2008 #17 Skrevet 6. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Ms Fixi Skrevet 6. november 2008 #18 Skrevet 6. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 7. november 2008 #19 Skrevet 7. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA - EtLiteHåp♥ 1pp (skal være her ifølge en 28 dagers syklus, litt usikker) ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Staffemamma86(usikker, men tror det blir denne dagen...) - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Staffemamma86 Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA - EtLiteHåp♥ 1pp (skal være her ifølge en 28 dagers syklus, litt usikker) ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 13. november 2008 #21 Skrevet 13. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA - EtLiteHåp♥ 1pp (skal være her ifølge en 28 dagers syklus, litt usikker) ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 13. november 2008 #23 Skrevet 13. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
solstråle :) Skrevet 13. november 2008 #24 Skrevet 13. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Gjest Skrevet 13. november 2008 #25 Skrevet 13. november 2008 Mandag 24 November--- akon-09baby? 4pp etter 2SA -Raskatte ---Tirsdag 25 November--- -Samsyn og lille Camilla- 3 pp etter SA -Minstemann ---Onsdag26 november--- - Aiva, 6.pp (ca. her? litt usikker hvilken dag) - solstråle 2pp ---Torsdag 27 November--- - Ms Fixi(tror det blir ca her) - Minas mamma<3 1.pp - EtLiteHåp 1pp ---Fredag 28 November--- -Globox 4pp ---Lørdag 29 November--- -meg & lille vampyr er lei -monkri 4pp -SuperKlar 2pp(4pp;1Sa) ---Søndag 30 November--- -Lones mamma 6pp (har variert litt, så kan ha IKM i uke 49) - Emmely_Rose håper så innnderlig på sommerbaby. siste sjans! - Nattalia 4.pp - Lipsy (tror det blir ca her, men er jaggu ikke sikker på syklus lenger) - Mossik johanne og Ole Rasmus , tror det er her, men syklusen er skikkelig på tur... ------------------IKKE GRAVID------------------------ ---------------------GRAVID--------------------------- -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå