Gå til innhold

Antall dager til termin, onsdag 29. oktober.

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 3 dager... Masse maserier i natt, men blir jo aldri noe mer ut av det :( Så sliten, så sliten nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjen! Håper han kommer noen dager før, må jeg gå til etter termin frykter jeg at dagene blir laaaaange!:)

Skrevet

46 dager igjen:-)

Skrevet

22 dagar her. Har begynnt å elske å kunne legge det inn på bim kvar dag... Eg skjøna liksom ikkje den greia her i 3. tri. då eg først kom inn her med å telje dagar. Men du verden som eg skjønar det no:-) Er klar for å sjå knøttet mitt

Skrevet

65 dager igjen her :S Går litt tregt, men gleder meg til jeg kan si meg høygravid, da er det ikke så lenge igjen...

Skrevet

Har 52 dager igjenn!:)

Skrevet

14 dager til termin. Men bare 5 dager til menstermin *krysser fingrene*.

Er klar som et egg, og dagene går seint da det ikke er noe å finne på.

Skrevet

Jeg har også termin i dag! Men regner med at det blir overtid på meg. Har ikke kjent noen symptomer på at noe er i gang...

Skrevet

Hadde termin i går.......åh....vill så gjerne i dag =) men ingen tegn såååå lant :( vente vente....å spiser sjokolade;)

Skrevet

9 dager iflg UL termin og 6 dager iflg menstermin.. håper på det siste selvfølgelig ;-) formen er altfor god så skal vel spørs...

Skrevet

22 dager!!! :)

Skrevet

30 dager i dag... :-)

Skrevet

45 dager igjen. var hos jordmor å begynte pratet om fødselen i dag, ikke så altfor lenge igjen nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...