Gå til innhold

Antall dager til termin, onsdag 29. oktober.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag, men kjenner ikke noe annet i dag enn jeg har gjort hver dag de siste 5 ukene. Murringer osv er hverdagskost, nå venter vi på NYE tegn til at miniputt har tenkt seg ut snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag igjen:) Har ingen symtomer enda,men føler press nedover da:)

Skrevet

Jeg har også bare 1 dag igjen. Men kan vel si at sengekos ikke har noen form for innvirkning her:( er i grunn bare sårt og vondt!!! Hadde en del tak på mandag kveld,men de ga seg jo så klart. Håper prinsen melder sin annkomst snart

Skrevet

20 dger igjen idag!!!

Skal til jordmor og sjekke hvoran det står til med seteleie idag,så jeg er sååå spent!!

Skrevet

34 dgr igjen her. Mye som gjenstår å få gjort av oppgaver. Er såpass dårlig form at alle gjøremål går uendelig sakte, andre ikke fremover i det hele tatt. Da er det faktisk greit at det er 34 dgr igjen. Lykke til dere fødeklare.

Skrevet

27 dager igjen, ååå nå går d fort. gleder meg så t den lille kommer

å lykke t dere fødeklare. drysser fødestøv t dokke eg

Skrevet

58 dager igjen står d på siden min... synes ikke d er lenge siden d sto 100 dager jeg!!!! hehe..

har termin 2 juledag så blir spennende jul i år da... hehe ;)

Skrevet

Har termin idag:) Men blir nok og gå over, kjennes ikke ut som om han vil ut med det første.

Skrevet

39 dager igjen, gleder meg så masse!!!!

I natt har jeg vært våken nesten hele tiden med kynnere og magesmerter.

Men ikke så veldig vondt, heller ubehagelig.

Spennende tid fremover:)

Så drømte jeg så fint om at hu ble født på vei til sykehuset, hu var så tjukk å søt. hehe

Skrevet

78 laaaange dager;=) hehe...tror tiden kommer til fly! Har eksamen om 1 mnd, så er det jul, og VIPS så er babyen her:=)

Skrevet

43dager igjen....

bare 3 dager te høygravid

Skrevet

6 dager igjen,frykter det blir mer for ingen antydning til noe.....

Skrevet

13 dager igjen!. Lei,lei,lei!!!Orker ikke denne bekkenløsningen mer jeg asså=( Grrrrr..

Skrevet

24 dager igjen.. gleder meg til å få kroppen for meg selv igjen, og ikke minst møte den lille:)

Skrevet

60 dager her

Skrevet

13 dager igjen og koser meg masse som gravid enda,men selvfølgelig spent på å møte lillejenta ;-)

Skrevet

18 dager til menstermin

28 dager til ul termin. Spent på når hun egentlig kommer ja.=)

Skrevet

10 dager igjen!!! Gleder meg såååånn :):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...