Gå til innhold

så noe tallentløst i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rolig nå da! *knegger* Det er ikke vondt ment, skjønner du vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde nok ikke for mye på, men ja har nok hatt en del for mye på tidligere. da jeg ikke var i det heletatt sikker på hvor mye jeg skulle ta på.

Skrevet

det er ikke snakk om å ta på en haug med klær, det er snakk om å trekke ned luen og ta på en jakke, og heller ta den av i butikken. ikke søren om den ungen hadde det noe varmt.

Skrevet

Å du kokosyklus.

veldig modent svar!!!

Skrevet

krangler ikke jeg, bare påpeker at dette var teit. forøvrit snødde det mye det året lille ble født i april. :D

Skrevet

Og det vet du fordi? du gikk bort å kjente barnet i nakken eller?

Skrevet

Du kan vel strengt tatt ikke vite om barnet var vart uten å kjenne på det. For alt du vet oppdaget foreldrene at de hadde hatt det litt for varmt for babyen i bilen (blir fort varmt med litt klær inneklemt i babysete) og mente barne hadde godt av litt luft.

Var 2grader og vind hvor jeg bor i dag også, og hadde gladlig bært min baby i 20sek fra bil til butikken uten å kle på.

Skrevet

Jeg synes du overreagerer når du sier at du ville sagt i fra til foreldrene. Noe annet er hvilke tanker du danner deg selv. Jeg hadde nok forresten hevet litt på øyenbrynene jeg også.

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive noe lignende som Tøysetipp. Så jeg signerer henne=)

Skrevet

kanskje jeg overreagerte litt da jeg så det.

det er da vel lov å bli paff.

dere har vell alle lagt dere tanker om hva andre gjør. for det om dere ikke har lyst til å bry dere.

sikkert mange andre "dumme" "små" ting folk har reagert på. eller er det ikke? slike ting som egentlig dere ikke har noe med?

Skrevet

sier takk til dere som svarer på en ordentlig måte. :)

Skrevet

Vet du hva.. Jeg tror ikke jeg hadde enset det en gang jeg..

Skrevet

Jeg må bare svare jeg.. får noen frekke svar du har fått!Hi. Er det mulig..

Jeg må si meg helt enig med HI her, jeg hadde nok også reagert litt, men ikke noe annet enn at jeg hadde tenkt at " det var vel litt lite klær, og at de burde kledd på han litt mer".

Selvsagt tar man på lue og en liten jakke på en nyfødt baby som skal ut i kulda!

Er jo helt logisk å tenke det.

Det er ihvertfall min mening, og jeg er ikke noe hysterisk mor.

Jeg tenker bare .. ja.. som enhver mor burde ha gjort.

Skrevet

Kjære deg. Jeg er helt enig med deg.

Drit i denne gjengen. Av og til hakker de så jævlig på folk.

Og til dere som gjør det samme: kle på unga deres!

Skrevet

Jeg leste innlegget feil først, trodde at du mente at de gikk fra babyen i bilen, og inn på butikken, så forsto ikke hvorfor du fikk så mye hets.

Men ærlig talt, jeg synes ikke at det er på sin plass å kalle foreldrene talentløse!! Det er bare frekt!

Skrevet

Herregud så mange så som liker å ha på barnet sitt lite tøy da,

hvorfor skal så mange forsvare det..

Er jo for dumt å ikke ha på barnet jakke eller ordentlig lue ute når vi snart er inne i November måned her i Norge.

Blir super irritert selv jeg når jeg ser små barn ute uten lue eller ordentlig tøy,ekstra irriterende når foreldrene har kledd seg godt da...

Støtter HI, men ikke i å si ifra- det er litt drøyt :)

Ekstra teit å argumentere at barnet kanskje var for varmt i bilen så trengte luft.. beste løsning for å bli syk det da - gå svett ut i kaldt luft som blåser i gjennom..

Skrevet

Det er faktisk noe jeg selv kunne gjort! Dersom det var snakk om å gå noen sekunder fra bilen inn på kjøpesenteret - er det virkelig så skadelig? Er det synd på babyen? Kanskje jeg er tankeløs, men hadde jeg fått beskjed fra noen andre om å ha på babyen mer klær hadde jeg virkelig reagert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...