"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 så en mor og far med en ny født baby. de gikk fra bilen og innpå butikken. greit at det ikke er den lengste strekningen men den ungen hadde ingen jakke på seg og luen var ikke over ørene en gang også var det 2 grader ute. att det går an. hadde jeg vært tøffere hadde jeg gitt beskjed om det var noe alvorlig gale med de. stakar baby.
kokosyklus Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Herreguuuuuud, hvorfor bry deg?? Du gjør vel alt riktig.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det var meg og gubben! Neida. Men du skjønner at det er en mulighet for at vedkommende dibber?
**Frøken84** Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Ring DIB-Politiet!!!! Foreldre som ikke gjør alt etter boka!!! Det er det værste jeg har hørt!!!!
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 hvorfor bry meg, vell synst synd i barnet som var ute i den kulden. uten klær. egentlig veldig sjokkert over at noen kan være så tankeløse. Jeg er nok ikke perfekt, men alvorligtalt, den feilen ville jeg aldri gjort. greit at det er vanskelig å kle på barnet sitt, men dette var jo direkte tankeløst. ungen hadde jo bare på en genser.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 skal si det var mange små frekke svar. volsomt hvor grettne folk var i kveld da. ja viss de er dibbere så får de se da vell. kanskje de tenker over saken.
gerd Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Det er nok ikke det verste jeg har hørt for å si det slik...
julenissen Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Synest faktisk at du overreagerer veldig! Slik jeg ser det hele for meg tar turen fra bilen til butikken maks 1 minutt. mest sansynlig ca 20sekunder, og det er overhode ikke farlig for babyen! Det er mye farligere for små barn å bli for varme enn å bli litt kalde, noe som jeg tror mange flere desverre utsetter barna sine for.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2008 nei kanskje ikke. finnst verre ting. ble bare litt paff egentlig. jeg gikk samme strakningen og jeg hadde jakke på meg og frøs. drit sur vind.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 lol, mye rart man skal bry seg med! hva om den lille hadde ull under? eller så du at det manglet med røntgensyn? lol
kokosyklus Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 det er bare så barnslig å mene på at man i bør gå bort å påpeke slike ting. Du vet ingenting om den familien. dessuten- det skrives HVIS og VEL ikke VISS OG VELL. GRETNE og ikke GRETTNE... VOLDSOMT ikke VOLSOMT Siden du snakker så mye om å bry seg..
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2008 ville no fremdeles hatt mer klær på. !!
Tante Blås Squaw Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Du lillemor er sjef? Jeg gidder ikke gå i meg selv hver gang en eller annen pyse på en nettside skriver noe kritisk om hva jeg finner på ;o) Konsentrer deg om deg selv istedet. Det får du forresten mye mer igjen for også. *klem*
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 jaja, fint det ikke var din baby da, noen ganger må man bare slutte å bry seg så mye om andre!! jeg mener dette skjedde sikkert for mange timer siden og du tenker på det enda?? helt fremmede mennesker som garantert tar godt vare på barnet sitt,... en hobby er en fin ting!!!
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. oktober 2008 nå sitter ikke jeg å prøver å lage noe norsk stil til eksamen for å få en sekser. Du har garantert tenkt en slik tanke selv. eller er du kanskje helt perfekt?. vet ikke noe om de nei, men vet hva jeg så. og viss du mener denne traden er så barnselig hvorfor bry seg da. hvorfor svarer du???
kokosyklus Skrevet 28. oktober 2008 #18 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tenker at det er lite som sjer i Lillemor sitt liv og at det er veldig spennende å spionere på naboer ol. Bare å invitere over ei venninne med kikkert, så har man en skikkelig lørdagskveld..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. oktober 2008 #19 Skrevet 28. oktober 2008 hehe. morsomt! jeg fikk lille i april og første tur til helsestasjonen så hadde folk på ungene sine strømpebukser med sokker utenpå føttene i strømpebuksene, tynn bukse og gjerne ullbukse utenpå der igjen. Lille kom i tynne sparekbuser og sokker. Brukte ikke strømpiser på henne før høsten kom. Hun var god og varm da.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. oktober 2008 #20 Skrevet 28. oktober 2008 Eller kanskje lillemor er enda et tøysenick ;o) Moro var det lell!
**Frøken84** Skrevet 28. oktober 2008 #21 Skrevet 28. oktober 2008 Er det mulig å bry seg så mye?? og i tillegg legge ut innlegg på dib om det?? hva er hensikten med det?
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 28. oktober 2008 Ja dette klager dere på.! menst det finnes en haug med andre meningsløse tråder ble dere truffet,??
julenissen Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 Nope:) Men kanskje du skal se om du kler på dine barn for mye, det er mye farligere...
"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 28. oktober 2008 hadde ikke så utrolig på min i april heller. den det er snakke om kuld, der veiene fryser til is. viss dere mener at dette var et teit innlegg. hvorfor i allverden svare da. dere er jo ikke det spor bedre, når dere sitter bak der å krangler. dette var da min mening som jeg ville si her inne. akkurat som mange av dere sier masse meningsløst her inne. og nei det er ikke et tulle nick. har spurt om mange seriøse spørsmål her til og med i dag.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #25 Skrevet 28. oktober 2008 Det gjorde nok vi flere ganger med snuppelura også og jeg er så gæærn at jeg ikke har dårlig samvittighet engang, MAKAN til mor jeg er hehe.. Nå er det faktisk sånn at det er farligere for babyer å være varme enn kalde, og siden babyer har så vanskelig for å regulere tempen sin selv så er det mye værre å kle på en baby som kanskje er varm i utgangspunktet for mye klær. Tuppa vår var konstant våt i håret fordi hun var så varm, det hadde vært direkte slemt av meg å kle på henne en haug med klær bare fordi jeg kunne risikere å få stygge blikk fra fremmede på butikken som syntes det var gruuuusomt av oss å bære henne ute i 30 sekunder uten polfarer utstyr. Du overreagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå