Gå til innhold

Noen med termin rundt 14.november??


Gjest

Anbefalte innlegg

gjessp.. går rundt i en døs om dagen, klarer ikke å sovne.. er jo helt i ørske, for vil liksom ikke sove på dagen heller, da kommer jeg hvertfall ut av døgnrytmen.. blæh.. har vært plaget av magetrøbbel siste dagene, og er kvalm hver kveld for tiden.. prøver å ha sex hver kveld, i håp om at noe skjer, men neida.. må si det byr på mye utfordringer om dagen.. hihhi!! fødebagen er pakket, babyen sin reisebag er klar, og her går vi og venter.. vi prøver å holde oss aktive, for både jeg og sambo vet at å gå sånn og føle på seg ting ikke er sunt.. matlysten er det så som så med, orker ikke spise stort, men må jo, så her går det i en del pasta og saus, eller pølser (light) med hjemmelaget mos...

ser etter slimpropp hver gang jeg er på do, og tror hele tiden at jeg lekker vann fordi jeg har såpass mye utflod.. verker i ryggen, og murring nå og da, men ellers ikke mer her borte..

 

nei, lykke til a folkens, jeg har ikke nett hjemme ennå, så får ikke sjekket bim så ofte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei..

 

Termin 14 nov med gutt nr 2 :)

Førstemann kom 6 dager før termin, men tørr ikke håpe på det samme denne gang. Veldig innstilt på å gå tiden ut, + +..

Lillebror i magen har ikke gått ned i bekkenet enda, men håper det skjer når fødselen startet!!

Ble keisersnitt første gang pga galt leie, så håper på normal fødsel denne gang!!

Bare 10 dager til termin nå :)

Storebror venter og venter, selv er jeg ikke begynnt å vente særlig enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne litt opp jeg...hadde vært artig med en liten oppdatering:o)

Her er det det samme...ingen fødsel på gang og føler på meg at det kan drøye ut......så er vel bare å smøre seg med tålmodighet! Er bare så inni h....slitsomt å stå opp hver time hele natten for å gå på do!!!!

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer:)

Er det noe utvikling? Noen som har født siden sist?

Er så stille her inne så jeg må neste bare spørre:)

 

Har ikke skjedd noe her iallefall, ingen tegn på at noe som helst er på gang:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:o)

 

Nei, her har det ikke skjedd noen verdens ting her heller.....Begynner å se for meg at det kan ta et par uker til jeg......litt kjipt men. Hadde ikke trodd jeg skulle gå så langt i og med at første mann ble født fire uker før termin, men men.....Formen er for så vidt bra bortsett fra at jeg sover ekstremt dårlig om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Har termin til torsdag.13 og er ingenting som skjer her enda.... Tenker på det omtrent hele tiden at noe kan skje osv....blir veldig kjedelig hvis jeg må gå over 2 uker til...:( gjør dere noe for å fremskyve det da?Lurer på å ta modnings akkupunktur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her...tenker på det hele tiden og har ikke noe lyst til å gå 14 dager over termin nei!! Har termin på fredag. Har ikke gjort noe for å fremskynde nei... Har liksom hele tiden vært litt redd for å føde for tidlig som sist, men det trenger jeg jo ikke være redd for lenger hehehe:o)

Trodde kanskje man startet med modningsakupunktur ganske tidlig jeg..i uke 36 eller noe, men har ikke noe greie på det....Ellers skal jo sex hjelpe da....er bare det at jeg ikke har så inmari lyst til det for tiden. Blir liksom kun liggene å tenke på om dette hjelper hehehe..ikke særlig romantisk:o) Nei, vi får krysse fingrene for at det skjer noe i løpet av uken!!!

Lykke til!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten oppdatering.

Jeg er nå lagt inn på sykehuset for observasjon. Skal ligge her til i morgen i allefall så skal legen avgjøre om jeg blir satt i gang i morgen tidlig!

Åh det er så spennende. Det kom litt overraskende på i dag for jeg skulle bare på en vanlig blodtrykkssjekk,og det endte opp med at jeg måtte hjem å pakke kofferten. Så nå ligger jeg her og venter da, kommer til å bli døds skuffa hvis jeg sendes hjem i morgen. Skal prøve å nekte...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer en oppdatering fra meg; jeg har født :-) (se eget innlegg)

Lykke til alle sammen, og kanskje spes, til deg Tone_80 ! Tvi tvi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag. Men her er det null action :\

 

Er kjeeempe klar for å si det sånn, den siste uka har gått seint siden jeg bare har gått og kjent etter tegn;)

Er i veldig fin form da, men skulle nesten ønske at jeg var litt uggen og sånn slik at det var tegn på at noe snart skulle skje;)

 

Blir nok ikke noe terminbaby på meg nei.

Tenkte kanskje jeg skulle bestille en UL time bare for å få sett hvor stor gullet er. Blir jo litt tidsfordriv da for det er jo absolutt ikke nødvendig. Men jeg er så spent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...