Gå til innhold

Skravletråden for oss på Nedre Romerike ;)


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Hei, jeg må si nei til TW party om du vil ha svar nå, og det vil du vel. Litt usikkert mht mannens avtaler. Er ikke like lett når man har en liten en som du vet, og vi har flere andre avtaler den uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille rose: flotte greier! :)

 

Faylinn: trenger ikke svar nå. Har satt opp datoen med hun som skal komme og ha partyet her, så det blir tupperware-party uansett da. Både Elin og lille rose har sagt de kommer iallfall. Om det er noen som ikke vil kjøpe noe, men gjerne vil komme for det, er det lov det også. Ingen kjøpepress! Elin kommer kun for kake ;)

 

Jeg er forresten meget klar for jul - dvs, har noen få julegaver igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooohooo nå har jeg booket 3D ul på ultralydklinikken i sandvika :)

15 desember er det vår tur til å hilse på lillegull i magen igjen :)

Er det noen fler som har booket inn eller tenkt seg på sånn time?

Vet at swcdans skal for vi snakket om det på mandag, men utover det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dere det med forrige mann?

 

Gleder meg masse masse masse i allefall :) skal ha med besteforeldrene tenkte jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på nøtterøy forrige gang og var kjempefornøyd :)

Tenker jo på at det vil være litt urettferdig for den ene å ha så gode bilder av seg selv i magen, og ikke den andre, så det ser ut til at vi gjør det denne gangen og... (velger nok Sandvika denne gangen :)

Har forresten akkurat kjøpt vogn (den er brukt noen få mnd) så tror ikke vi har noe mere å kjøpe.... Har jo alt fra før så litt billigere denne gangen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter....

 

er alt vel med dere????

 

jeg er ikke klar for at julen skal komme....

her bare så vit begynnt å handle julegaver....

 

vi skal ikke ha 3d.

 

ha en god helg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra. Mann og barn er ute av hus, så nå skal jeg opp og ordne til julegaver, og kanskje farsdagskort. Jeg begynner å føle meg veldig klar for jula, faktisk. Godt i gang med julegavene, og de jeg ikke er ferdige med har jeg klare i hodet. Så skulle gjerne hatt 1. desember i stedet for 1. november i dag... adventstida er koselig :D

 

Jeg har startet en egen bim-tupperware-tråd... så jeg slipper å mase altfor masse på dere om det treffet. Selv om jeg nok blir å gjøre det. Datoen jeg har satt det, er ene datoen vi snakket om å ha treff i Lillestrøm. Så håper det er noen flere som kan og har lyst å komme hit da. Det er fullt lov å komme, selv om det blir det første treffet! :) Det er ikke noe kjøpepress, og det blir servert kake og drikke. I tillegg blir det forhåpentligvis hyggelig selskap. Så ingen grunn til å ikke komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi her har det vært stille i helgen gitt :)

Får riste litt liv i oss jeg da :)

 

I dag har jeg hatt jordmor time.

Mini har det flott inne i magen å har faktisk bygget ut huset sitt litt mer enn normalt så på magemålet kom vi over den streken på helsekortet , mens vi tidligere har vært akkurat på streken :) Dette tok han selvfølgelig som en dyyyp fornærmelse at vi satt å kommenterte å fant ut at nok var nok da jordmor skulle lytte. Sparket rett på mikrofonen på hjertelyd dingsen :D hehe

 

Spurte litt rundt det der med at far skulle signere på at barnet var hans. Så en som hadde skrevet om det på 2 tri at de hadde gjort det hos jordmor allerede. Fikk forklart at de ordnet sånt på sykehuset :)

Utover det så hadde jeg vel ikke så mye spørsmål. Finner jo ut av det meste på egenhånd enten ved å google eller å spørre her på BIM.

 

Lurer egentlig litt på hva jeg skal gjøre resten av dagen i dag. er møkk lei av å vaske hus i allefall. Får håpe at jeg får pengene fra NAV inn som jeg mangler ASAP så jeg kan ta en tur ut istede. Føler at jeg akutt trenger noen nye klær til meg selv. Alt har liksom sluttet å passe nå å det eneste som er komfortabelt er joggis og Thomas sine tskjorter :P hadde tatt seg ut om jeg kom med det på når jeg dro på jobben. :D Synes t.o.m at mammabuksene strammer nå i strikken selv om resten av buksa passer.. Noen fler??

Har i allefall funnet ut at jeg vil ha en sånn ullkjole med ribbestrikk under puppene :) fant en på hennes til 200 kr. Den kan jeg jo bruke i ettertid også å så klemmer den ingensteder på magen :)

 

Ellers ønsker jeg alle sammen en fantastisk mandag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: hihi, må ikke fornærme arveprisens størrelse ;)

Det med at far skulle signere, det svarte jo jeg på i den tråden: at man gjør det på sykehus. Du får spørre oss som har født før, vettu ;)

 

Jeg har kjempevondt i dag :( I morgen blir en travel dag! Først fastlege 9.20, så ahus 11.00, så fysio 12.30. Phu! Hvem sa at sykemeldingsdager er avslapningsdager?! Er det rart jeg er sliten selv etter sykemeldingsdagene mine.... Håper å få gjort noe med det etter morgendagen...!!! For nå er jeg drittlei av vondt og mangel på energi og hele greia her... Vil kose meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter....

 

Jeg har fått natte problemer... Jeg har en sønn med dårlig oppdragelse.

Han driver å vekker meg flere ganger om natten... Han slår og spener rundt seg som om jeg skulle vært et treningstudio.

 

Ble veldig sliten på jobb i dag, og det var masse å gjøre så jeg kunne ikke være på lat siden heller...

 

Skal til jordmor i morgen tidlig skal rådføre meg med henne om å trappe ned på jobbingen...

Må få sove litt jeg og ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, de nettene skal ikke være greie :( Jeg er så drittlei av dårlige netter. Her er det heldigvis ikke knøttet sin skyld, men vondt bekken, kramper og tisseturer.... blæh! Veldig klar for legetimene i morra, selv om jeg gruer meg til en lang dag!

 

Nå er en milepæl nådd. Fra nå av vil de gjøre alt for å redde gullet mitt, dersom en fødsel skulle sette i gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jeg fikk desverre ikke kommet på treffet sist, var på glukosebelastningstest på dagen. Det er ikke akkurat en god kombinasjon med kvalme, det viste seg at jeg har fått glukose intoleranse...Fikk bare vite jeg ikke skulle spise sukker, skikkelig god informasjon. Godt jeg skal til jordmor snart.

 

Jeg har også vært på UL der kom det frem at det bor en liten guttebaby i magen, og termin er flyttet til 19. mars istedefor 18.mars

 

Neste treff skal jeg på samme hva hehe, håper bare det ikke er noe som kræsjer da. Mannen får være hjemme med Henrik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIC: Måtte jo dobbeltsjekke med jordmor hva dette egentlig var da med underskrift fra pappaene. EGENTLIG så vil jordmødrene på sykehuset at man ordner det på forhånd på helsestasjonen. Det er fordi de synes det er ubehagelig å spørre far om underskrift og leg etter feks 8 timer sammen hvor de har tatt i mot barnet som helt tydelig er hans :)

Skjønner jo den litt da :D

meeeen så har det visst sklidd ut så de fleste gjor dette på sykehuset. JM som jeg var hos sa at ingen engang hadde spurt om dette på mange år :)

Uff ser ut som en skikkelig stressedag for deg i dag! du får passe på å puste godt ut når du kommer hjem i dag istede. Ikke godt å bare stresse!

Skulle gjerne stått over NM i tisseturer om natten jeg også :)

 

Lille Rose:

hihi høres ut som lillegutten din er en rampegutt slik som min.

godt de viser at de er der allefall selv om det er litt slitsomt når de stjeler søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til 2 snart: kommer du på tupperware-treffet hos meg den 19. da? :) Merkelig at du ikke fikk mer info - krev det! Få vite hva dette får slags følger videre. Er det svangerskapsdiabetes eller hva? Høres lurt ut å ta en prat med jordmor om det...

 

Elin: Hehe :) Hos oss tok de det et par dager etterpå, så var ikke akkurat noe stress med det skjemaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg var hos jordmor i dag, og alt stod bra til med lille jenta:) Er over streken jeg også på magemålet Elin!

Erling var med for første gang, og han syntes det var moro å få høre hjertelyden gjennom sånn trestetoskop.

Erling signerte på farskapserklæringen i dag også foressten.

 

Ellers skal jeg på gruppemøte 4.des på helsesatsjonen sammen med en gjeng andre som har termin rundt samme tid som meg. Da skulle jordmoren prate litt om amming osv, samtidig som det blir tatt en kjapp kontroll på alle jentene som er der. Blir moro:)

 

Håper det står greit til med alle dere andre!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: Kommer du på treff den 19.?

Vi var invitert til sånn gruppemøte forrige gang, 7 stk. Det var kun jeg som møtte opp.. håper du er heldigere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke riktig hvordan jeg jobber den 19, så kan ikke svare helt enda.

Men kommer hvertfall den 24.11:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som går hos gruppefysio på Lørenskog:

Hvilke grupper trener dere i??

Jeg må begynne snart jeg og, var sist der i mai i år for har slitt med den jævla bekkenløsninga helt siden forrige graviditet, men foreløpig skal jeg i individuell behandling.

Men morsomt å vite når dere andre går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...