Gå til innhold

Ketolysegjengen!! Jeg henger meg på dere etter "invitasjon" fra alba;) så lager jeg en ny tråd i samme slengen!

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Ja, da var det tirsdag og veiing igjen..... Detta går ikke fort altså....:(

Ned 200 gram på ei uke.85,1 Startvekt for 5 uker siden vat 88,4.. Ikke veldig motiverende...

Planlegger en sprekk nå. Vi skal arrangere en stor fest på lørdag, så da orker jeg ikke tenke på hva slags mat og drikke jeg kan putte i meg. Vi gifta oss i Spania i slutten av august, så da tar skal vi ha en fest for bare venner nå til lørdag. Tenkte å starte sprekken på torsdag. Kommer ikke til å ta helt av med karbohydrater, men greit at ikke kroppen får sjokk på lørdag. Har ikke lyst til å bli dårlig fordi jeg spiser litt kake og sånn.... Satser på å være tilbake på kuren utpå søndagen en gang. Så etter denne sprekken er det full sjerpings med trening og turer og mere fett og mindre Anton-sjokolade!

Ang. den sjokoladekaka jeg bakte..... det var en oppskrift fra lavkarbo.no ja. Men det var ikke mer enn 20 gram søtning og det tror jeg kansje var litt lite..... Ikke så rart at konsistensen blir litt rar, for det begynner jeg å bli vant til... Den var egentlig ikke altfor sterk heller tror jeg... men tror det ble litt lite søtningsstoff.

Skal prøve å få gått meg noen turer selvom jeg er på sprekker`n i helga da. Kjenner jeg har litt sperrer for denne sprekken, men det kan jo være greit å kjenne litt på hvordan det innvirker på kroppen også. Men etter det er det stram linje fram til jul hvor det nesten må bli litt forsiktig sprekk også...

Ha en fin uke :-)

Fortsetter under...

Heisann!

Men katoes; 200 gr er en hel del når du tenker hvor mye en pakke smør veier ;o)

Enig i at det ikke er så motiverende, og tunge og lette dager vil det alltids være på kur...

Klarer ikke la være å gå på vekta hver dag og registrerer nå en økning siden helga. Kuren holdes jo slavisk, så håper det er mensen som melder sin ankomst.

Var ikke flink nok til å drikke vann i helga da vi hadde besøk, så det jobber jeg med nå. Prøver også å redusere pepsi max-inntaket.

Skjønner godt du ønsker en liten pause når du skal ha fest. Ikke akkurat hver dag man feirer sitt eget bryllup ;o) Gratulerer på etterskudd!! Det er så fint å være gift :o)

Stå på, jenter!!

Hvordan gikk det med festen i går, katoes?

Her har det jammen vært stille i det siste...

:o)

Jeg har veiedag i dag, men har vært bortreist så har ikke fått veid meg. Gjør det i morgen.

Har i dag gått slavisk på kuren i 7 uker uten en eneste sprekk/pause. Er så glad jeg har vært så flink :-D ( hehe...selvskryt er en fin ting...)

Hei hei :-)

Festen gikk kjempe fint :-) Veldig moro- så ut som alle hygga seg veldig :-) Og ja, det er veldig koselig å være gift :-)

Har vært "på sprekk" fra onsdag til søndag. Hadde et mål om å være veldig flink allikevel, men det har jeg ikke vært.... Det går ikke an å ha kaker i hus. Nå har jeg sendt med gubben resten på jobben...

Er tilbake i ketose igjen nå. Like greit, for da slipper jeg å tenke på alle fristelsene i førjulstida.....

Var på vekta idag mårres. 85,8 kg. Dvs opp 700 gram... Hadde egentlig trodd det skulle blitt mere.... Nå skal jeg være flink fremover !!!!! Men tror jeg må bli flinkere til å få i meg mere fett... Noen tips å komme med?

Hvordan gikk det med vekta da Alba? Gikk det nedover igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...