Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #26 Skrevet 26. oktober 2008 Vannboren varme i alle gulv og ventilasjonsanlegg tror jeg er litt vanskelig på denne eiendommen.... men man får jo så mye annet. Drømmen min er faktisk en lekestue til jentene. Tror de hadde satt stor pris på det:)
piano♫ Skrevet 26. oktober 2008 #27 Skrevet 26. oktober 2008 Ojoj, nabo med x-en ;-) Håper uansett at dere får huset - ser innmari koselig ut. Det eneste negative jeg kunne finne da jeg tita, var at hele fargepaletten var representert; hvert rom, sin farge. Men DET er jo enkelt å gjøre noe med, om enn litt arbeidskrevende.
~sjiraff~ Skrevet 26. oktober 2008 #28 Skrevet 26. oktober 2008 Hehe snuppa, jeg sa jo at oppussingsbudsjettet deres var for lite... ;o) Ikke tenk på standarden du gir slipp på, tenk på at dette er huset du skal bo resten av ditt liv, og at du på sikt får det slik som du vil.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #29 Skrevet 26. oktober 2008 hehehehe ja ikke alt man ser på bilder. Sendte ned kris på fredag og hun ga meg en kjapp tilbakemelding. Så får vi satse på at ingen andre vil ha det. Skal på visning i dag sammen med noen andre og tror jeg skal snakke høyt om ALT som måååå gjøres:) Skulle bare hatt en snekkerkompis nå som kunne vært med å gitt litt prisoverslag på ting og tang. Jeg aner jo ikke hva en ting koster.
LegallyBlond Skrevet 26. oktober 2008 #32 Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke peiling på oppussing av gamle hus, men ville bare si at det der var ett aldeles nyyydelig hus. Ser ut til å ha ett utrolig stort potensiale både innendørs og utendørs. Jeg synes sveitservillaer er nydelige, og kunne glatt gitt avkall på en del moderne fasiliteter for å bodd i ett sånt hus. Har ett i samboerens familie vi har veldig lyst til å overta om noen år!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #33 Skrevet 26. oktober 2008 Ja moderne hus mangler noe vesentlig synes jeg da....sjel:) Jeg elsker gamle møbler o.l. og de kommer veldig dårlig til sin rett slik vi bor nå. Så da er det bare å drømme videre hehehehe
LegallyBlond Skrevet 26. oktober 2008 #34 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, er HELT enig i at gamle hus har mye mer sjel. Og om du har gamle møbler og sansen for å pusse om denne typen hus så blir de aldeles nydelige. Mye jobb da, men om man har interessen så blir det jo litt som en hobby også. Og det huset dere skulle se på nå så jo ut som det var ok å bo i som det er, så da er det jo helt greit å ta litt etterhvert. Og en fantastisk fin hage å slippe ungene ut i! (men ville unnet meg en sånn gressklippertraktor ;0))
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #35 Skrevet 26. oktober 2008 Jepp har jo en tiåring som sikkert hadde klippet plenen med en minitraktor:) Nå er det rett før vi drar......
Mazza** Skrevet 26. oktober 2008 #36 Skrevet 26. oktober 2008 Spent nå.................hvordan var det???? Blir du Rådebonde tro ?? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå