Gå til innhold

***Hvor mange dager igjen, 26.10.08***

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 dager igjen.. sukk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager igjen!! Har hatt to VONDE kynnere nà...*hàper hàper*

Skrevet

31 dager igjen, men håper han kommer litt før... Er drittlei, ryggen e vond og natta er vond og lang med lite søvn.... Og andre bekymringer i tillegg... og ei jente på 3.

I morgen er det time og omvisning på føden, da skal jeg legge fram mine bekymringer og plager, og satser på muligheten for å bli satt igan før tida. Dette takler jeg snart ikke lenger, jeg blir sprø... Vil så gjerne at noe skal forandre seg til det bedre...

Skrevet

4dager igjen. Men han kan godt komme snart. Prøvde skikkelig humpete vei i går,men det virka ikke...

Skrevet

8 dager på overtid her!!!!! Kom nå lillejenta mi!!!!!

Skrevet

29 dager igjen, og det går sååå sakte!!

Skrevet

9 dager igjen : )

Skrevet

46 dager igjen:-)

ikkje lenge te eg e høy grvid nå:-D

Skrevet

Har termin i dag!! Ingen tegn til fødsel, har vasket alle vinduer i hele huset for å forsøke å sette litt fart på sakene, men neida. Lillevennen har ikke tent seg ut ennå...

Skrevet

9 dager igenn!:) endelig bare et siffer:)hehe

Skrevet

har termin 15 nov men blir satt igang til torsdag,altså 4 dager igjen.slimproppen gikk for 3 uker siden, å har hatt veldig vonde kynnere lenge.normalt,siden dette er barn nr 4.

Skrevet

27 dager igjen.. og julegavene er snart i havn, så da skal jeg bare kose meg med baby, storebror og julebakst:) .....og mannen da... (lett å glemme han)

Skrevet

70 dager igjen. Termin 4 januar.. men regner med at ho kommer midt i desember. For det første så tror jeg ikke terminen min stemmer.. ble flyttet 3 UKER på ultralyden.. får det bare ikke til å stemme.. og første mann kom i tillegg 3 uker før tiden.. så spennende å se når snella kommer ;)

Skrevet

17 dager igjen=)=) Kom lille venn, slimproppen har gått og har masse murringer i ryggen, stikking nedentil, og kynnere... Håper gulle har tenkt å lure seg ut før tiden;-)

Skrevet

16 dager bare.. Jordmor sier jeg mest sannsynlig kommer til å gå tiden ut, men jeg håper hun tar feil:P Satser på at lillegutt kommer i løpet av uken som kommer=) Min mor fødte meg 14 dager før tiden og søstren min 10 dager før så jeg regner med at det skjer snart!!!

Skrevet

- 2 dager...så er litt lei nå. men jeg tror han kommer veldig snart :)

Skrevet

16 dager igjen.. å det er ingen som tror jeg kommer til å gå tiden ut..

håper prinsessa kommer snart.. ^^

kanskje i kveld?! ^^ hihi

Skrevet

Det var en slik tråd ja.... Sorry.... Skriver på her også da. 49 dager igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...