Gå til innhold

***Hvor mange dager igjen, 26.10.08***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det vel min tur til å starte en slik tråd:-)

Nå har jeg 3 dager igjen.. Våknet for en halvtime siden med små tak i rygg og mage, men vil heller kalle det for vonde kynnere foreløpig. Håper det tar seg opp i løpet av dagen og at jeg snart får treffe den lille jenten min:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag:) Hadde en del vonde kynnere i går, men har ikke kjent noe særlig i løpet av natta. Våknet opp i dag med menssmerter i magen og kynnere, men har hatt det fra og til i 14 dager. Håper jenta finner ut at hun vil komme snart:)

Skrevet

14 dager til UL-termin, og 3 dager til mens-termin. :) Håper mens-terminen stemmer best. Er litt lei nå.. :\

Skrevet

3 dager igjen her også:)

Skrevet

67 dager igjen her!! Sakte men sikkert nedover!

Lykke til jenter. Håper det skjer noe snart for deres del.

Skrevet

3 dager igjen her og. Føler ikke akkurat på meg at noe skal skje de nærmeste dagene men man vet jo aldri. Er iallefall dritt lei..

Skrevet

58 dager igjen... og drittlei! (bekkenløsning og bekymringer)

men magen min er så fin:-) fiine mage!

Skrevet

65 dager igjen...(og i dag her jeg bursdag...hihi!). Men jeg tror snuppa mi kommer før jul da..

Skrevet

10 dager igjen her:) Lykke til jenter=)

Skrevet

7 laaange dager OVER termin. Holder på å gå til grunne...

Skrevet

48 dager igjen her:D Men tror hun følger familietradisjonen å kommer ett par uker før tiden:D Håper det iallefall:P

Skrevet

25 dager her, og kun 4 dager til jeg kan kalle meg fødeklar :) Men her blir det keisersnitt om 1 1/2 uke. tiden går fort... og nå gleder jeg meg bare til og møte lille gutten min. :):)

Gratulerer med dagen Mahari81 med en liten spire :) kos deg masse på dagen din, og pass på så du ikke blåser bort.

Skrevet

47 dager! Nå går tiden fort :)

Trodde at på slutten kjennes dagene ut som uker, men de bare flyr avsted :)

Skrevet

73 dager igjen på meg, og det nærmer seg jo sakte men sikkert.

Skrevet

æsj.... 74 dager igjen her.... er 100% sm pga bekkenløsning, så dette kan bli lange dager.....

missunner dere som har termin i disse dager! 74 dager er mye, altså!!

Skrevet

24 dager, om tre dager er jeg fødeklar - weeee :o) Tida flyr, snart har vi nurkene våre i armene dere, tenk så deilig det blir!!! Lykke til alle sammen.

Skrevet

3 laaaange dager på overtid!!!!!!!!!! Nå er jeg mer enn klar :-)

Skrevet

40 dager igjen og kan dermed titulerer meg som HØYGRAVID!

Skrevet

4 dager på overtid!!!! Nå holder jeg på å gå på veggen..... Vil så gjerne treffe jenta mi snart:))))

Skrevet

0 :) Termin i dag :) Kom kom lillegutt..

Skrevet

21 dager igjen!

I motsetning til dere andre håper jeg knøttet venter litt med å komme. Trenger ca en uke til for å bli ferdig med å pusse opp kjøkkenet!!

Skrevet

17 dager igjen til ul termin:) og 7 dager til menstermin. Mamma fikk alle barna sine 2-3 uker før tiden, så håper det går i arv;)

Skrevet

2 dager :D .:D Vil så gjerne få han i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...