Gå til innhold

imovane og sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jammen vært morsomt å høre hva som vellykkede mennesker og hva som er mislykkede mennersker etter ditt skjønn!

Er folk så vellykkede da hvis de går rundt å doper seg for å kommer gjennom hverdagen???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha, synd jeg ikke kan si hvem jeg er, sier jeg bare.... Du hadde tatt en annen tone da.

Ja, selvtilliten har jeg i orden - har en meget suksessfull karriere! :-D

Bryr meg ikke at du plages av det.

Ha en fortreffelig lørdag.

Skrevet

Tror du virkelig jeg dømmer og snakker til personer på forskjellige måter avhengig av hvem de er? Miner meninger er mine meninger , samme hvem du er. Helt ubetydelig for meg!

Skrevet

Man blir ikke rusa av en tablett sobril om dagen, man må ta flere samtidig får å oppnå en rusfølelse..

Skrevet

5mg som hun oppi tråden her tar er ingenting, nei.

Skrevet

Jeg spurte om det var farlig med imovane, legen sa at barnet ble jo ruset. Så det skal en ikke ta.

Sobril vil jeg faktisk tro er hakket verre.

Skrevet

utrolig mange sneversynte svar....... å ta 5 mg sobril er da ikke det samme som å dope seg. herregud...

og kommentarene om at man ikke burde få barn hvis man har angst? hallo, alle er forskjellige og har forskjellige grunner til å ta medisiner.

jeg mistet ett nært familiemedlem i svært dramatiske omstendigheter, dette har preget mitt svangerskap. skal jeg liksom ta abort da fordi jeg trenger å ta sobril en gang i blandt for å greie hverdagen og komme meg igjennom denne krisen? idotisk å dømme på denne måten, viser egentlig lite evne til å sette seg inn i andre menneskers situasjoner.

syns at anonymforumet noen ganger bare er ett sted hvor enkelte benytter seg av muligheten til å rakke ned på andre.... trist

Skrevet

Først, utrolig sørgelig at det finnes så dømmende, umodene og sneversynte mennesker som står bak flere av svarene i denne tråden!

Dere har tydeligvis ikke anelse hva dere snakker om.

Heldig er dere som får gå igjennom livet på en ganske uproblematisk måte og ikke ha behov for medisiner eller hjelp! men, jeg tror virkelig ikke at dere er bedre foreldre enn de som trenger det, kanskje tvert i mot.

Selv har jeg opplevd traumatiske ting, og har måttet ty til Sobril i perioder.

I svangerskapet sa legen min at jeg kunne ta 5 mg av og til, men jeg greide meg uten.........når det er sagt, ville jeg snakket med lege og fått oppfølging der.................Lykke til :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det er trist å tenke på at barn skal ha slike foreldre.Som bor i sin lille verden.Og ikke forstå at noen kan slite med sitt.

Det er synn på de barna som har slike fordømmende foreldre.Vi får håpe barna deres aldri kommer til å slite psykisk.

Er det noen som ikke skulle hatt barn,er det slike folk!!

De som sliter psykisk,må høre på legene sine.Og forholde seg til det.De vet bedre enn de halv-apene her inne som blaffrer med kjeften.

Håper de kliper sammen bena framover.Så de ikke setter flere barn til verden!

FT

Skrevet

Hadde aldri tatt sobril i mitt liv før jeg var over tre mnd på veg jeg. Fikk det pga ting som skjedde i svangerskapet og det som vel også står i felleskatalogen og som tre leger sa meg ( har en del leger i vennekretsen så søkte second opinion før jeg turde ta noe pga advarslene) var at så lenge effekten opppveide faren eller med andre ord, situasjonen var så prekær at det var bedre at jeg tok enn lot være og de mente alle at jeg skulle ta. Sa forøvrig det samme som over her, felleskatalogen tar hardt i. Det er ikke snakk om å ruse seg men om å klare fungere en kort overgangsperiode....

Jeg fikser livet før og etterpå uten noen form for tabletter, men ja, jeg har brukt tilsammen en pk sobil i svangerskapet, mitt barn ble ikke født med noen form for abstinenser eller rusavhengighet for det..

Det beste er selvfølgelig å klare seg helt uten, men som en del over her ikke har skjønnt er vi ikke alle i full kontroll over alt som skjer oss noen gang i løpet av livet.. Sett alle de tåplige kommentarene fra rusomsorg og andre her som er på jordet på deres kappe og stol på egen lege og magefølelse - det er som regel det beste ! Husk det er den som har skoa på som vet hvor de trykker !

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...