Gå til innhold

mamman til william, I wonder...:)


HjelpesMEJ

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at gutten din er født på samme dag som min:)

Og ser ut som aktivitetsnivået er likt, hehe.

Ikke mye krabbing her heller gitt...Ruller, om han må:)

Ellers så ligger han bare, og er veldig fornøyd, hehe.

Men, ingen som ser det når de er 20 år, hvem som gikk først, hehe. Får trøste seg med det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at utsiktene til krabbing, heller ikke er tilstede her, hehe.

Har vært slått ut litt over en uke pga halsbetennelse nå lillemann her, men litt bedre nå som antibiotikaen har bynt å virke..

Men, det blir før jul:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall går det bakover her da.. ;D Blir akkurat passe sint! Hehe..

Huffda, ikke noe særlig når småtassene er syke.. :(( Bra han er på bedrings vei!

 

Var foresten ikke meningen å "blande meg inn", når du i utgangspunktet henvendte deg til en annen.. Er bare litt nyskjerrig, og så er det godt å høre at det er flere som ikke freser rundt på alle fire =)

Får jo nesten inntrykket av at "alle" på 6-7-8 mnd gjør det. Blir litt sånn ; "Åååhh, jeg vil òg ha en baby som kommer seg rundt!" Men når den tid kommer vil vi sikkert ønske de bare lå der ennå, hehe, så man slapp å måtte løpe rundt etter en liten propell =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sant;p

Nå ruller William også, hvis han må! Han ruller aldri mens vi ser på han! Eneste måten vi vet det på er at han ligger på magen i det ene øyeblikket å på rygget når vi "kommer tilbake".

De tar det nok i sitt eget tempo:) ikke alle som lærer seg å gå når de er 7-8 mndr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, nei her er alle velkomne:) Moro med litt tilbakemeldinger på hvordan de små verdensmestrene utvikler seg:)

Tar hele flytteprosessen med stor ro, det blir nok alltids tid til å fjerne ting fra gulvet...

Før brukte Petter (han heter tross alt det, ikke lillemann:) bare å ligge på gulvet å sprutespytte, hehe, men nå har han faktisk begynt å klappe:) Kanskje gutten har rytmesans??? Nåååh, det vil jeg se:)

Uansett, så lenge de er friske, så klager ikke jeg:)

 

Kommet dere unna forkjølelsen, eller er småttisene syke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har william lært seg å klappe:D Gjorde det for første gang idag:) Våres små ligger nok ganske likt i utviklingen ja:)

 

Hvordan går det med lille da? blitt frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, moro at de opererer likt:) Klapping er stor stas, så nå klappes det til en stadighet. De lærer fort da. Han har hele tiden vært flink til å ligge på gulvet, veeeldig tålmodig. Men, nå i de siste dagene ruller han rett over på magen, og det er vist ikke et spesielt blivende sted:)

Myyye gøyere å sitte i sofaen alene og lese hardt i mammas aviser.

Sitter ganske lenge alene nå, men er ikke lysten på å sette ham opp med tonnevis av puter..Nei, vil helst at han skal sette seg opp selv, men hadde vært fint om han hadde lært seg å sitte i år....hehe. Og han kommer ikke til å sette seg opp selv i løpet av 2008.

Men men, håper han blir mer tålmodig på å ligge på gulvet igjen når han blir frisk.

Kaster opp slim og hoster ille ennå, og er tett i nesa.

Men, håper det går over snart!!

Litt stusselig å starte på igjen med natteavvenning, men men, slik er nå det. Mor er iallefall trøtt:) Men sove kan en gjøre når en blir gammel:)

Hvilken mat og hvor ofte spiser William da?

Lengde og vekt på 6 mnders kontroll, ja og "startvekt";)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ruller han også hele tiden over på magen, men han hater å ligge der å er ikke særlig tålmodig;) Å ellers så venter jeg å på at han skal sette seg opp selv..ligger å siden å lener seg på albuen, så jeg tenker at han er på rett vei iallefall:p

 

William var veldig liten når han ble født, 48 cm å veide 2965 g å ble bare født to dager før termin, men har tar det igjen:) spiser 2 måltider med grøt å et halvt glass middag, å litt pupp innimellom:) må ha den puppen han:) på 6mndrs kontrollen var han 66cm å veide 7730 g:) Enn din da? å hva heter han?

 

Dumt å måtte begynne på nytt med nattavvenning da:/ får håpe det går fort:p Her skal vi gå igang med å få han til å sovne på egenhånd, men det er så vanskelig når han er så avhengi av den der puppen:/

 

Go bedring til den lille gutten din da:) Får håpe han blir bedre snart!!

Skal til legen med william imorgen jeg, må sjekke øret hans! Virker som at han har så vondt der så:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei!

Petter heter han, og på 6 mnders kontrollen (han var vel nesten 14 dager over den da...) var han jaggu stor... hehe. Han var 70 cm og 9200g... Mer som en tjukkabolla ja:) Ble som sagt født nesten en mnd før tiden ja, og var 49 cm og 2950g.. Så han spiser nok:)

Petter er også en puppegutt, men spiser grøt til frokost, lunch og kvelds. Et halvt middagsglass ca til middag. Spiser ikke store porsjoner grøt frokost og lunch, men nok.

Er ikke kvitt hosten ennå, er veldig tett. Men sjekket crp'en hos legen igjen etter en uke og den var fin. Så han må bare få hosta til han blir ferdig med det... Gir han noe fra helsekost for immunforsvaret, så må vel bare ta tiden til hjelp...

Hva fant dere ut med ørene til William?

Petter har rukket å hatt ørebetennelse og han....Huff, det var ikke spesielt moro... Han hadde veldig vondt!

Ellers da så har ikke Petter anntydning til å sette seg opp selv, men sitter støtt når han blir satt ned. Bestemte meg tidlig for at han ikke skulle støttes opp med puter ol. Men han sitter uten puter, så den er grei;)

Men legger ham som regel, sånn at han får trent litt, hehe. Men litt variasjon ser ut til å funke bra for tålmodigheten, hehe.

Håper William er frisk og har det bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jo din gutt stor på 6mndrs kontrollen:) William har hele tiden ligget under vekstkurven, men han følger sin egen helt perfekt! Skal på 8mndrs kontroll den 18, så jeg er spent på hva de sier da!

 

Får håpe lille Petter er ferdig å hoste snart da, er jo irriterende det! Men det er iallefall fint at crpen var bra!

De fant ikke ut så veldig mye med øret til william.. En syns trommehinnen så litt rød ut, mens en annen sa det så helt fint ut! Men det var vanskelig å se for han hadde mye ørevoks, så jeg har begynt å dryppe med olje også må vi tilbake etterhvert å se en gang til..

 

Å nå har william begynt å åle seg da:D Begynte plutselig i går! Det skjedde så utrolig fort! Fra liksom å bare ligge der å ikke komme seg noen plass (bortsett fra de gangene han skøv seg bakover uten å helt skjønne hva han gjorde;)) til å plutselig være overalt å røre ting han ikke får lov til:p

Det er så gøy hver gang de gjør noe nytt, også skjer alt så plutselig! Den 7 tannen har også begynt å komme opp:) Har petter fått mange tenner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg inn her igjen jeg da.. ;))

Vi skal også på 8 mnd kontroll den 18, er passe spent.. han har hele tiden ligget heeelt øverst, og fulgt kurven sin. Fant vel ut her om dagen at han er over 12 kg nå..(!) Aner ikke lengde.

Kan sitte litt alene før han siiiger til siden eller faller bakover og smeller hodet i gulvet :S Ett stakkars sekunds uoppmerksomhet kan føre til mye trøsting gitt :)

Endelig kom tennene ut! Han har vært plaget med dem leeenge, og det kom 3 stk på rappen :)) Begge fortennene oppe, pluss ene tanna ved siden av. Øyetenner de kalles? Så nå har han 5 tenner.. Rampeungen! ;)

 

Så morsomt at William åler seg :)) Skjønner at det er kjempegøy, og en helt ny verden som åpner seg for han! Gleder meg til Andreas gjør det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg ler høyt når jeg leser om hvordan dere beskriver guttenes nye oppdagelser og krumspring:)

Men, gutta deres har masse tenner da!! Petter har nettopp fått sin første tann. Men nr to er rett rundt hjørnet. Begge nede, er ikke det "mest vanlig"?

Ellers da så var Petter på 8 mnd kontroll i dag! 9490 g og 72 cm...:)

Stor gutt:)

Han sitter støtt nå, det gikk fort. Men legger ham helst, gira på at han skal bli sterk:) Men går hverken fremmover eller bakover, kun i ring:)

Men øyner håp da, når du sier at William dro ivei på en dag:)

Hosten er ikke bedre, men hoster opp slim, så da er vel alt i sin skjønneste orden...Huff, men håper det blir bedre snart!

Da Petter hadde ørebet, kunne de nesten ikke se noe i øret, pga mye ørevoks. Da vi var til legen nå sist, sjekket han og ørene. Da var det ikke ørevoks der, og Petter reagerte ikke da han sjekket ørene. DET gjorde han da han hadde vondt i ørene... Olje er sikkert lurt, men det viktigste er nesedråper... Nok med saltvann! Henger sammen, øre-nese-hals. Så veldig viktig med med nesedråper:)

Håper William blir bedre snart...! Ikke moro når småtrolla er syke!

Er det sånn å forstå at Andreas er av den bedagelige typen også??:)

Når er han født da, og lang og tung?:)

Hvor i landet kommer dere fra?

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

William fikk tenner tidlig ja! Har hørt at jo senere tennene kommer jo sterkere blir de, å om det er sånn så er det jo bare å håpe på at de kommer senest mulig:p Søskenbarnet til william på 13mndr har 8 tenner så william ta innpå henne:)

Å det var vel når begge fortennene kom (samtidig) at det var mye sutring.. Var godt når de endelig kom ut:)

 

Så gøy at han klarer å sitte støtt da! Det klarer ikke min, så vi venter med å sette han alene på gulvet til han klarer det selv tenker jeg:)

Også tror jeg at før du aner det så åler Petter seg fremover og, å Andreas og for den saks skyld:)! Det var helt utrolig! Gikk å la han om kvelden å da gikk han i ring, når jeg la han på gulvet morgenen etter så ålte han seg!! Så nå har jeg begynt å springe frem og tilbake å rope "ikke røre"! Verste er når han tar tak i en stor lampe som står på gulvet å driver å rister i den:/!

 

Har faktisk ikke tenkt over det med nesedråper:/ men det er jo sant som du sier, det henger sammen! Kanskje jeg burde begynne med det! Han er jo litt tett i nesa i tillegg!

Har du fått noe til hosten til Petter da? Jeg fikk efedrin (?eller noe sånt), til William og etter to dager så var hosten borte! Det var hoste med slim..

 

Så stor gutten din har blitt:) Var det på 8mndrs kontrollen at de skulle ha vaksine igjen? Hvordan har deres reagert på de andre vaksinene?

 

Å sånn ellers så er jeg egentlig fra Østfold, men bor i Kirkenes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. han er vel litt bedagelig anlagt.. Men ofte når det blir stille når han ligger på gulvet, så driver han å titter på noe som er utenfor rekkevidde, og man kan liksom se hvordan det kværner rundt i toppen på han " hvordan skal jeg få tak i den planten mon tro..?" :)

 

Sist kontroll var Andreas 73,5 cm lang, og veide 10,4 kg..men tror han har gjort et kjempehopp på vekta altså, om det stemmer at han er over 12 kg nå! Syns liksom ikke han er tjukk heller da..Rund er han jo, men det er bare fint :) Er mye slankere enn før, DA var han en liten tjukking!

 

Enda en vaksine? Vet ærlig talt ikke.. Huff, fikk jo en sånn oversikt over nårtid de skal ha de forskjellige sprøytene, men tror dere jeg vet hvor den har tatt veien?? ;)

De andre sprøytene har gått fint, ble veldig sutrete et par dager med den siste, men det var alt. Ingen feber eller noe sånt.

 

Mamma'n til William, du har ikke tilfeldigvis en Forsvarsmann??

 

Vi holder til i Nordland, 2 timer fra Bodø, men hører egentlig hjemme i Troms.. Lyngen (meg) og Senja (mannen min).

 

Må le når jeg leser om William og lampa.. kan levende se for meg en liten gutt som nå freser overalt med en mamma hengende etter som et slips..: "nei,nei ikke spise blomsten!" " Ledningene er IKKE den nye biteleken!" " ikke røre pappa's stereoanlegg!"

 

=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at Andreas er født 15.03.08, og da var han 53 cm og 4058 gr... Er blitt LITT større siden da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte samboeren min om Williams ekstreme utvikling, og vi begge øynet nytt håp for Petter, hehe. Men, vi får vel bare nyte tiden frem til han blir mobil, selv om jeg gleder meg hele tiden til at han skal mestre nye ting og bli større. Må vel bli flinkere til å leve i nuet og nyte tiden. Huff, permisjonen er jo snart over,..Æsj... Føler meg ikke klar ennå, men blir nok det når tiden kommer.

Ellers da så snakket jeg med barnelegen i går om effedrin, men det er jo ikke annbefalt med noe, så lenge man ikke må... Og så lenge Petter får opp slimet, og de hoster for en grunn, så avventer vi bare. Har medisin jeg kan bruke, noe som heter mykomyst. Det er noe jeg kan gi Petter som er slimløsende, og det fungerer bra. Han har en medfødt sak, som er vanlig om barnet er litt tidlig født. Ikke farlig, men puster litt dårlig, og med lyd. Går over innen han er 18 mnd. Føler meg trygg på tilstanden hans, har fått direkte nummer til st.olavs i trondheim, og de tar ting seriøst om jeg ringer. Har vært lagt inn til observasjon ved forkjølelse da han bare var 4 mnd. Men, hehe, akkurat da kastet han opp litt slim, og lagde ikke mer lyd den dagen...Er det ikke typisk:)

 

Ellers da så har Petter bestemt seg for at det å ligge å amme er for bebier, han ska sitte... Hjelpe meg...:) Jeg prøver å legge ham ned og han kjemper for å komme seg opp:) Hehe, litt av et skue.

Vi bor forøvrig et par mil fra trondheim, og er en nymotens familie, med mine/dine og nå våre barn...:) Jeg har en sønn fra før som er 9 år, og samboeren har en jente på snart 8 og en gutt på 10 år. Litt rart dette, for når en av de største ungene raper får de kjeft mens Petter får skryt, hehe. Ikke lett:)

Har vært sammen i 6 år vi nå, jeg er 29 år og han er 35.

 

Hvordan sover gullene deres da?

Har hatt nattavvenning nr 2 på pupp her i gården etter halsbetennelsen, og i natt bar det frukter. La seg 18:45 og våknet 06:20. Fikk da komme i senga til mor å få pupp, og sov til 8:) jippi:)

Men, som du skriver, de to tennene oppe er vel ikke helt smertefrie som regel, så gruer oss litt til dem. Spørs om det blir nattevåk igjen da...

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, sprøyte er ikke før 12 mnd. Var bare på en sjekk hos helsesøster denne gang. Så er det gruppe på 10 mnd.

Er dere med i en barselgruppe eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hosting her og..Ikke så voldsomt, men får hostesaft før han legger seg. Har litt effekt hvertfall :)

Bra at Petter kommer seg da! Virker som dere blir godt tatt vare på syns jeg.

Ingen barselgruppe her, er så lite sted, hehe :)

Men på privat initiativ så har vi babytreff èn gang i uka, kjempetrivelig:) Inviterer da de andre hjem til seg, ordner til litt lunch (så enkelt eller vanskelig som du selv måtte ønske), og så turner ungene rundt på gulvet.

Den harde kjerne består av ca 6 stk, de andre er mer til og fra.

Jeg er foresten 25, og det samme er mannen min:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og babytreff, men ikke så ofte.. Har prøvd å få det til ca en gang hver 14 dag, men det går ikke alltid. Må innrømme at det er nok å finne på om dagen. Men prøver å ikke stresse mtp husvask ol. Har bestemt meg for å nyte permisjontiden min, og vi overlever nok om ikke huset er shina i hver en krok til hver helg:)

Jeg spiller håndball, det er min egentid. Og det tar jo litt tid det og. Men viktig å prioritere seg selv og innimellom. Får dessuten mer energi av å trene, og jeg kommer meg ikke ut alene.. Er ikke god på egentrening, hehe.

Neste helg skal vi ha barnepass for første gang, julebord på jobben til samboer. Litt spent på hvordan det skal gå..Mamman min som skal komme hit. Stoler veldig på henne, så er kke det. Men, Petter er mammadalt og mamman er Petterdalt:)

Hvilken hostesaft gir du Andreas da?

Funker den godt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solvipect, slimløsende. Får det reseptfritt, så er ingen mirakelkur akkurat, men det tar det værste syns jeg.

 

Her er det så absolutt ikke shaina til enhver tid, tar det litt som det passer :) Gidder ikke å kun "slave" hjemme i permisjonen!

Den dørstokkmila er veldig lang når det gjelder egentrening ja, hehe :)

Går i power-pilates her. Foreløpig trenes det bare en gang i uka, men får endre på det over jul, for da er treningssenteret ferdig..juhuu:))

 

Så deilig at dere får kommet dere ut på livet! Her er og julebord snart, men tviler vel på at jeg blir med.. Flyttet hit i sommer, så kjenner ikke så mange, og her jobber "alle" der mannen min jobber og alle skal på fest..og de har familie eller fast barnevakt som stiller opp. Eventuell barnevakt bør være forholdsvis voksen, og ikke minst bør Andreas kjenne denne personen..æsj, vanskelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dumt om du ikke får dratt på det julebordet...For det hadde jo vært gull verd i forhold til å stifte nye bekjentskaper...Alt blir så mye enklere når det er litt alkohol inn i bildet:) Rart med det...Men, litt er vel også cluet her, hehe, for mye blir ikke bra:)

Men, er det ingen på "barselgruppa" som kjenner noen de kan annbefale, som er vant til å omgås barn, som kan passe Andreas? For er helt enig med deg, det er ikke en jobb en vil overlate til hvem som helst! Ikke lett det der....

Med min første sønn hadde jeg barnepass allerede da han var 3,5 mnd:) Men det var mer som heeeelt uaktuelt denne gangen, hehe. Mamma som passet ha den gangen, og stoler veldig på henne. Men forstår det alikevel ikke i dag:)

Petter tar flaske men drikker ikke mme, og jeg har ikke pumpepupper, så akkurat der sliter vi litt... Julegallaen begynner kl 17... Skal ikke bli sene, da datteren i huset har handballcup dagen etter..(litt typisk at den cup'en må skje akkurat den søndagen...:) Men, det skal nok gå greit. Men spent på om mormora klarer å legge ham...Det er det liksom bare mamman som er bra nok til:) Bare han ser at jeg har på meg treningsklærne blir det full skrikings:) så det er ofte at Petter sitter sammen med pappa i sofaen ennå når jeg kommer hjem fra trening, hehe. Pappan har blitt litt veik der... Men, har stor tro på mormora:)

Er uansett ikke så langt unna, så jeg får vel bare være standby til gutten er i seng. :)

Gleder meg til å pynte meg igjen, og møte folk i feststemning, hehe:)

Godt å være "seg selv" igjen etter å ha delt kroppen min ganske så lenge:)

Hva er egentlig power pilates? Er ikke så god på treningssenter terminologi:)

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal vel ikke så mye til heller ;))

 

Ja, det blir liksom litt håpløst.. Han er så ustabil på sovinga og, varierer veldig om han sover til det er puppetid, eller våkner i hytt og pine på kvelden og natta. Har ei som tilbydde seg å være barnevaktfikser, men det er snakk om ungjenter, så jeg vet ikke.. Mulig jeg lager en "big deal" av dette, men føles veldig vanskelig altså.. Har bare vært borte fra han èn natt før (bryllupsnatta!), og da var det mamma som passet han. Stoler på henne, men hun bor liksom en del timer herifra..:(

 

Det går heeelt sikkert bra med mormora og Petter :) Jeg syns det er MYE lettere å la mamma'n min passe han enn farmora.. Hun er tross alt MIN mamma liksom hehe:)

Det er nå ikke så greit med de pappaene heller da, her er han nesten FOR streng med lillegutt..! :) Og de er like forbaska sta begge to, så blir litt dårlig match i enkelte situasjoner ;)) Men Andreas er veldig gla i pappan sin da! Synes veldig godt når han kommer fra jobb, og står i gangen og roper til Andreas. Smiler stort, kommer med små utbrudd av glede og snurrer rundt for å få øye på han :) Blir helt propell! Kjempegøy! =D

 

Hehe Petter vet hva han vil altså:) Her går det heldigvis bra at pappa'n steller og legger han for natta. Bruker å dele på den jobben, alt etter hvem det passer best for..

 

Trener du mange ganger i uka?

Power pilates ja.. skal vi se.. Pilates går ut på å styrke den indre kjernemuskulaturen. Så er mye styrketrening med kroppen din som vekt, og fokus på å hele tiden ha stram mage for å ikke belaste ryggen feil.. Power pilates er da alt dette, men med mere aerobic-stil. Musikk og tempo gjennom alle øvelsene. Det er TUNGT! Etter første treninga var jeg støl i absolutt hele kroppen en uke, hehe! Skal sies at jeg ikke hadde trent siden før jeg ble gravid da, men alikevel:) Kan risikere å få rumpe og lår av stål nå! =D

 

Åh ja... hadde vært deilig å dolle seg opp skikkelig og dra på fest.. :)

Slappe av fra mammarollen og bare kose seg. Være litt kjærester!

Om ikke annet så får jeg med meg nyttårsfesten, for da er vi hos svigers:)

Huff, leste gjennom det jeg har skrevet nå.. er mye meg,meg, jeg, Andreas..Ikke så god på å konversere altså, haha! Du får bare bære over med meg..

Og så håper jeg dere får det KJEMPEFINT på julegallaen!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:D Hopper inn i praten igjen jeg:)

 

Har ingen forsvarsmann..Men moren min er herfra så vi flyttet opp hit når jeg var ti år etter problemer med x'n hennes. Også møtte jeg sambo etter at han flyttet hit for å gå på skole:)

Jeg er forresten 20 å sambo 22..

 

Å jeg skal kanskje på julebord i slutten av mnd:) Eneste greia er om pappan klarer å få han til å sove da:/ begynte å jobbe i en butikk for litt over en mnd siden så det hadde vært koslig å bli litt bedre kjent med de som jobber der:) Vi er bare fem, å ingen mannfolk så sjefen har ordnet med at vi skal drikke litt vin mens vi sitter i badestamt først, før det blir god middag:) så det kommer til å bli kosli!

 

off, jeg bør også begynne å trene:/ Er altfor lat til å klare å komme igang..Iallefall begynne å stramme opp kroppen litt bør jeg klare:p

 

Også har ikke vi barseltreff her.. Vi begynte, men så sluttet den ene etter den andre å komme så på slutten av sommeren så var det vel 3-4 stykker som møtte opp å jeg kunne ikke komme når jeg begynte å jobbe så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal vi se, her var det mange tema, hehe. Moro det, bare ikke så lett å svare på alt:)

Power pilates hørtes moro ut, og veeeeeldi hardt:):)

Jeg trener 3 ganger i uka pluss kamp. Starta tidlig etter begge fødslene, har tendensen til adhd tror jeg, hehe. Så denne gangen ble det trening da Petter var 3 uker... Starta i et greit og eget tempo, å det gikk greit. Begynner å komme i god form nå:) Spiller i 2.div, så det er tøft til tider.

Sitter å tenker på at jeg har såååå lyst til å ta med Petter i bassenget i morgen. Er kun på lørdager det er babysvømming her, og petter har nå hosta i en mnd, pluss at vi fikk ikke i bassenget i starten pga tilstanden i svelget. Og jeg som har så lyst til at Petter skal bli en "vasskalv":) Meeen, samboern er ikke like lysten... Litt tammere å dra alene, men pytt. Vi får det nok moro uansett:) Har kamp i morgen da, så greit å komme igang, så jeg ikke blir daff:)

 

Hmmm, bor mamman din så langt borte at hun ikke kan komme og ligge over og ta det som en langhelg? Kanskje hun ikke ser lille Andreas så mye heller?? Flott unnskyldning det? Flere fluer i en smekk lissom, hehe.

Ja, for som du sier, godt å komme ut og pynte seg litt. Har ønsket meg kjærestetur på spa i julegave...:) Hadde vært godt å kommet ut en tur å bare vært kjærester, ikke bare mamma og pappa.

 

Kom på en ting jeg må spørre om, som jeg er skiiiikelig dårlig på...

Tran og d vita dråper?!?

Jeg var flink, og har et ønske om å være flink...men akk...

Vil at Petter skal få tran hver kveld, men prakk når det står i kjøleskapet..lite kjøleskap på badet..:)

 

Går det bra på jobb da mamsen til william?

Hvilken butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...