mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 24. oktober 2008 neeesten ja. Ellers invaderer jeg henne da :-p eller bare treffer henne. står bak et hjørne og hopper fram når hun kommer, og sånne ting.
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #27 Skrevet 24. oktober 2008 Skal man le eller gråte? *tenke*
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 24. oktober 2008 #29 Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer til deg også! Jeg har termin 10 januar, satser på at han holder seg inne til over nyttår Vet du hva du får? Har forresten sendt deg en pm
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 24. oktober 2008 Takker, enga! Kommer gjerne ned på ferga en tur jeg ja :-D (Mini hver dag når vi kjører forbi; bå! bå! bå!)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. oktober 2008 #31 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, har vi ikke planlagt det over ett års tid nå? ;o) Vi må ta oss sammen! Haha, sist jeg var i Åfjord (3uker siden) hadde jeg en liten kar som IKKE ville gå ut av bilen. Halloooo, vi var på en båt jo! Det bråkte masse.. *pingle-gutt* Hehe..=)
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #32 Skrevet 24. oktober 2008 HAHAHAHA Må nok ta oss en tur da ja! Vi kan jo ha fergekureringskurs med det samme..
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #33 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, det er jo såklart ganske normalt å hoppe fram fra hjørner! Kom hit til Bergen og hopp litt også da:-P
meg & to små vampyrer Skrevet 24. oktober 2008 #34 Skrevet 24. oktober 2008 Hva gjør du her? Og gravid og alt? Gratulerer:)
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 24. oktober 2008 Var der i vår.. Så du meg ikke hoppende? :-o
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #36 Skrevet 24. oktober 2008 ja, jeg har sendt tilbake de mente det skulle være en liten tisselur der inni, men ungen satt i magen, så var vanskelig å se. andre UL vi var på var navelstrengen mellom beina.. typisk min flaks.. men jeg tror det er gutt da.. en liten lillebror. får hvertfall håpe det, for jeg har kjøpt blå maling til barnerommet..
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2008 #37 Skrevet 24. oktober 2008 åherregud nå fikk du MEG til å gå inn her også......... men hvis det ikke fins gravidsametruser så kan jeg sikkert sy ei til deg med pelskant eller?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #39 Skrevet 24. oktober 2008 du skal JUBLE!!! ja, når du ler! du har så gøy latter :)
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #40 Skrevet 24. oktober 2008 *makan* hahahahahehehehehhihihihihohohoho
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2008 #41 Skrevet 24. oktober 2008 Northern, Trubbel, Monajenten (at du husket meg da!! ble rørt her jeg!), og alle dere andre... savner dere faktisk litt (iiik nå innrømte jeg det) Jeg har det som mayaya sier supert her i Ytre Langtvekkistan og hun ER sjitkul, jeg besøker henne så ofte jeg kan og får abstinenser hvis det går dager mellom vi snakkes! Livet ville vært betydelig mørkere uten mayaya. og så er jeg leverandøren til lenej, hohohohoho ikke av spirer altså. men ferdigspireoppbevaringsprodukter.
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #43 Skrevet 24. oktober 2008 Ferdigspireoppbevaringsprodukter HEHEHEHEHEHE:-D Det kuleste ordet:-D Så flott at det går bra med deg også:-) Faen Mayaya, hva med å gi beskjed FØR du kommer???? Jeg er par hoppende sametruser, men tenkte det var flere av dere.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #44 Skrevet 24. oktober 2008 ja, skjønne selfie syr oppbevaringsposer for spirer for meg. lille mauren min! glad på du!!! godt å se deg også her inne... :)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 24. oktober 2008 #45 Skrevet 24. oktober 2008 Kjekt å se så mange gamle kjente her inne en fredagskveld!! Det var mye mer morro før, nå er det litt treigt her syntes jeg! Flott at det går bra med dere alle
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2008 #46 Skrevet 24. oktober 2008 heisann. jeg vet ikke om dere husker meg, men jeg husker iallefall noen av dere. Alt bra med dere?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2008 #47 Skrevet 24. oktober 2008 klart jeg husker deg, wirre grattis med spire!
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2008 #48 Skrevet 24. oktober 2008 jeg er nokså nygravert da.. men det er rart å tenke på, at dersom alt går bra, så blir vi tobarns-foreldre. Jeg lurer på hvordan man klarer å få nok kjærlighet nok til to..
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2008 #49 Skrevet 24. oktober 2008 Akkurat det spurte jeg min kjære tante om da jeg ble gravid med Minimais. Hun svarte at det er ikke slik at man bare får halparten så mye - en del til hver liksom... det som skjer er at hjertet vokser, slik at det blir dobbelt så stort og får plass til begge ungene Og sannelig - hun hadde rett!! Nå er Eldsta snart 5 og Minimais snart 2, og jeg har enda ikke sprukket av kjærlighet - selv om det kjennes ut som jeg skal det av og til..... gled deg, det er fantastisk å ha to barn, den kjærligheten de viser hverandre er nesten vanskelig å fatte innimellom... ja, jeg høres ut som en dårlig kioskroman nå, men det er faktisk sånn det er
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2008 #50 Skrevet 24. oktober 2008 *smiler* joda,men alikevel.. uvirkelig.. det er nå leeenge til sommeren uansett. godt en får tid til å bearbeide det litt først. ellers da? Mannen ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå