mayaya Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hei hei gamle venner, titter innom jeg :-p
Northernlights Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Bare fordi du tipsa på MSN må jeg stikke innom her og gratulere deg!! =o) Så koselig!!!!
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Næ-æi, mener du at jeg har sagt det altså? *glemsk* hihi
cherry coke Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Har du sametruse?=) Husker deg, ja! Grattis=)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 tssss.... *jeg skal aaaaldri inn på dib jeg...* bullshit!
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2008 Det var jo en god grunn da, lenej ;p Trubbel; vet ikke helt, kanskje ei uke ut i mai. 10. sier Northern :-p
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Grattis med bim! Vet ikke om du husker meg, men skravlet litt med deg og lenej en stund
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2008 Guri meg, det har jeg ikke sjekket engang!
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2008 mamman til goingen og lenej, jeg husker dere begge *knis* og takk til monajenten og
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Å jasssså ja, så du husker ikke meg????? Åssen går det med selfangerkjerringa da?
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tenkte det var helt åpenbart, jeg :-D Selfie har det bra ute i ytre langtvekkistan ja, besøker meg nesten hver uke og sitter ellers og venter på mannen som er på jakt *knis*
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Så koselig! Alltid kjekt når noen husker! Sender deg en pm, mulig jeg må ha noe av deg
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 næææ,mayaya.. husker du virkelig meg? jeg blir jo rørt her... jeg husker deg også forresten da... søta :)
mayaya Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, husker gærne nordlendinger som tar inn på herberget vøtt
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 hehe.. både jeg og mayaya også... ;-) når har du termin da? gratulerer med spire forresten, det har jeg ikke fått med meg. men så er jeg jo ikke så mye her inne lengre da.. jeg har termin nå 1 januar, så heldigvis ikke så lenge igjen å vente på oss
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 HEEEEEEIIIIII ) (eller, du husker vel ikke meg...........) ;o) hehe:) Gratulerer så mye BIM!!!!!!!!! Har du det bra "på ainnjer sia tå dær æ bodd før" ? ;o) *ferjetreff til jul* ?
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Seff er det åpenbart, jeg følte bare for å få det påpekt:-P Beøsker deg hver uke?? :-O Steike du må være kul'azz!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #24 Skrevet 24. oktober 2008 i'll be back baby!! helt plutselig!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. oktober 2008 #25 Skrevet 24. oktober 2008 mayaya er suuuperkul! spes når hun ler. da er hun til å spise opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå