Gå til innhold

NOEN KJENTE HER???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei gamle venner, titter innom jeg :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fordi du tipsa på MSN må jeg stikke innom her og gratulere deg!! =o)

 

Så koselig!!!!

 

 

 

Skrevet

Næ-æi, mener du at jeg har sagt det altså? *glemsk* hihi

Skrevet

Har du sametruse?=) Husker deg, ja! Grattis=)

Skrevet

Jaså, du og? :D

 

Når er termin da?

Skrevet

tssss....

*jeg skal aaaaldri inn på dib jeg...*

 

bullshit!

Skrevet

Det var jo en god grunn da, lenej ;p

 

Trubbel; vet ikke helt, kanskje ei uke ut i mai. 10. sier Northern :-p

Skrevet

Grattis med bim! Vet ikke om du husker meg, men skravlet litt med deg og lenej en stund :)

Skrevet

Guri meg, det har jeg ikke sjekket engang!

Skrevet

jeg husker deg :):):):):)

Skrevet

mamman til goingen og lenej, jeg husker dere begge *knis*

 

og takk til monajenten og :)

Skrevet

Å jasssså ja, så du husker ikke meg?????

 

Åssen går det med selfangerkjerringa da?

Skrevet

Jeg tenkte det var helt åpenbart, jeg :-D

 

Selfie har det bra ute i ytre langtvekkistan ja, besøker meg nesten hver uke og sitter ellers og venter på mannen som er på jakt *knis*

Skrevet

Så koselig! Alltid kjekt når noen husker! Sender deg en pm, mulig jeg må ha noe av deg ;)

Skrevet

næææ,mayaya.. husker du virkelig meg? jeg blir jo rørt her...

jeg husker deg også forresten da... søta :):)

Skrevet

Ja, husker gærne nordlendinger som tar inn på herberget vøtt

Skrevet

hehe.. både jeg og mayaya også... ;-)

når har du termin da?

gratulerer med spire forresten, det har jeg ikke fått med meg. men så er jeg jo ikke så mye her inne lengre da..

 

jeg har termin nå 1 januar, så heldigvis ikke så lenge igjen å vente på oss :)

Skrevet

HEEEEEEIIIIII :o)

(eller, du husker vel ikke meg...........)

 

;o)

hehe:)

Gratulerer så mye BIM!!!!!!!!!

Har du det bra "på ainnjer sia tå dær æ bodd før" ? ;o)

*ferjetreff til jul* ? :D

Skrevet

Seff er det åpenbart, jeg følte bare for å få det påpekt:-P

 

Beøsker deg hver uke?? :-O

Steike du må være kul'azz!

Skrevet

i'll be back baby!!

helt plutselig!

Skrevet

mayaya er suuuperkul! spes når hun ler. da er hun til å spise opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...