Gå til innhold

harryliste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det å lage sitt eget originale kombinavn til barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha, ja og hvis man kommer trekkende med jante for å forsvare seg har man et fellende bevis på ens egen harryhet. jfr. marianne aulie

Skrevet

Marianne Aulie og Facebook er to sider av samme litt uspiselige sak.

Skrevet

Solariumssvidd ansikt som er mørkere enn det hjemmebleika håret. Gjerne med leppestift som også er lysere enn ansiktet.

Crocs

Skrevet

Namedropping i fullt alvor, logoflashing, pulehår, konstant og påtrengende flashing av intellektuell overlegenhet - noe som ikke avslører annet enn fullstendig mental underlegenhet, øyenvipper som er så fulle av maskara at de er tjukke, stive og flisete i endene, prangende vesker fra Friis og dess like, jeg kunne fortsatt en stund til men det er sent.

Skrevet

Leopardhansker med dinglende gullmynter som pynt.

Skrevet

hva hva hva? fins det? er det sånne hansker jenter som går med converse-sko med usa-flagget på bruker når de skal på byn?

(den må forresten tilføyes harrylista)

og amerikanske flagg som dekorasjon generelt. det norske også (jeg tenker napapijri her)

Skrevet

Ja! Den fins, jeg har sett det.

Den brukes mer av typen "Dress for kvinner er bare så stilig altså!"-damer.

Skrevet

dress kan være stilig det men dinglende gullmynter må være forbeholdt dem som aldri har satt sin for på et kontorr!

Skrevet

Det kommer an på:

-Dressen (gullknapper trekker ned så jævlig)

-Sammenheng (jobb eller "party lizzom")

Skrevet

Reimadress

Påtegnet øyenbryn

Rouge (skrives det sånn?)

Damer på 40+ med store belter rundt alt for trange gensere.

Skrevet

-Truser for menn, gjerne de som presser seg inn i 3 str. for små.

- stramme uformbare levis bukser, gjerne med den strikket genser med bamser på.

- Sure kassadamer

Skrevet

Voksne mennesker som bruker "harry" som et reelt ord.

Skrevet

Du er virkelig på hugget idag, må jeg si....

Skrevet

Det verste er at jeg egentlig ikke er spesielt på hugget, jeg kan være mye verre, men jeg mangler den rette inspirasjonen.

Er du forøvrig ikke enig i konklusjonen min da?

Skrevet

Jo, forsåvidt... "Harry" er ikke et begrep jeg omgås ofte, men jeg har jo svart på dette innlegget tidligere, så er vel litt harry, jeg også...

Nei, gud, på hugget har jeg ikke vært siden anonymknappen forsvant herfra, tror jeg... Er ofte på hugget på privaten, da... Det er liksom endel av imaget mitt... hehe

Hva inspirerer deg da?

Skrevet

hehe høres ut som et interessant image. Jeg ser for meg at du må ha vært litt på det hugget da du nicket deg med FF :-)

Forøvrig så ble jeg litt inspirert da du lot være å slenge deg på en offansiv flodbølge, og ga meg et spark i leggen med svaret ditt her i en annen tråd. (fikk nesten blåmerke)

Skrevet

ÅÅ, så søtt!! Nå ble jeg rørt... :)

Hvilken tråd var det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...