dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 inspirert av innlegget nedenfor. bart og tennissokker er vel ikke harry lenger, det har vel div. subkulturer som det yngre utelivsmiljøet i oslo og avantgardistiske (fnis) kunstnermiljøer med bakgrunn fra sverige og trondheim sørget for for lengst... og mokasiner, er ikke det sånne marc jacobs lager? (ok han er kanskje litt harry da) noen som blir med på oppdatert harryliste? - klikkparkett - matrixfrakken - amerikanske hårfrisyrer/hårfarger - foundation i dagslys. appelsintryne! - lettbrus Ting jeg ikke ser på som harry: - vognskilt. det er bare tegn på at man er >35 når man får førstefødte. - tatoveringer. det må vel være på vei tilbake hvert øyeblikk? flere?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Skeidarmøbler caffelatte-vegger (eller generelt å VITE hva fargen på veggene hete)) polettnegre oppussing
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 hva med å male veggene sine i Lys Toscana?
prekæs Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Mulig jeg støter noen her. Black design, Perfekt home pynt og liksomantikviteter. Blazer og pels. Hallikfrakk (sikkert det samme som matrixfrakk) Smokingkjoler i blankt stoff. Sydenskinnjakker og sydenduker. Spansk dukke. Fleece.
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 smokingkjole! den lukter det geri halliwell av! men sydenduk synes jeg er mer kitsch enn harry. designklassikere (eller bare nyrike generelt, som liker å lufte penga sine)
prekæs Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Kan være noe enig i designklassikere. Sluttet å abonnere på bonytt da jeg ble dritt lei Arne Jacobsen stoler i hvert eneste hjem som ble vist der. Likevel. Hadde ikke sagt nei til en slik stol.
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2008 selges flust av dem på finn, hvis du er interessert. nyrikt designklassikerhjem er kanskje mer usmakelig enn harry. jeg er ikke så vill etter ikea men jeg ville heller heller hatt et hjem fra katalogen deres enn et hus innredet i arne jaco og piet hein fra topp til tå. jeg ville muligens tilogmed foretrukket shabbychic-stilen, selv om den er opp samme gate.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 McDonalds og Burger King etc. Platinablondt hår. Silikon. Logo-flash. Ja, kommer ikke på mer. Kanskje alltid vært harry forresten, men jeg er ikke så flink på brainstorming.
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2008 arg jeg har vært platinablond. men det er Harry Classic ja.
prekæs Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, jeg skal nok ikke ha. Min store svakhet har vært stoler i alle fasonger. Har til og med brukt stol som nattbord. Riktignok eldgammel. Har gitt bort en haug...med tungt hjerte:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 brune puber. campingvogner
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 snowjogger`s med snøpigger under såla.. harry harry Gå tur med gåstaver og tro det ser bra ut huff så harry
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Pels Vodka-Redbull drinken (skulle sikkert ikke vært bindestrek der, men pytt) Utstoppede dyrehoder på veggen Og jeg kan ikke noe for det, jeg gleder meg til botox blir harry. Det uttrykksløse ansiktet til Jan Thomas skremmer livet av meg
Piri Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Bryllupsdatoer som f.eks. 06.07.08 piercing
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 25. oktober 2008 #19 Skrevet 25. oktober 2008 Rånere Buffalo sko
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #20 Skrevet 25. oktober 2008 - uggs - svart skinnsofa - silikonpupper - solarium - Dior-solbriller - farget hår som er svært ulikt ens naturlige hårfarge - helsekostfanatisme
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 25. oktober 2008 #21 Skrevet 25. oktober 2008 kom på en ting til menn med sånn "rottehale" bak i nakken, gjerne i kombinasjon med mokkasiner, tennis sokker og skinnvest grøss!
simla+kalv Skrevet 25. oktober 2008 #22 Skrevet 25. oktober 2008 Syltynne, påtegna bryn er utrolig harry!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 Ihlse Jacobsen-støvler og kåpe er superharry!
Brava Skrevet 28. oktober 2008 #24 Skrevet 28. oktober 2008 - hele tiden oppdatere status på facebook - chabby chic stilen, mulig den ikke er harry ennå men den gjør meg iallefall kvalm - amerikansk kjøleskap med isbitmaskin - rått kjøtt/fisk som man kjøper ferdig marinert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå