Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. oktober 2008 #26 Skrevet 27. oktober 2008 micke - jeg er ikke avslørt enda ;-) Tror vonde armen min holder han litt på avstand ;-) Akup. skal jeg teste på armen om jeg blir mer plaget :-)
**micke** Skrevet 27. oktober 2008 #27 Skrevet 27. oktober 2008 hehehe godt å ha noe å skylde på er rart med mannfolka... prestasjonsangst med en gang ordet eggløsning blir nevnt. jeg syntes egentlig det var greit jeg med litt ekstra motivasjon... det er jo klart at det kan være litt tungt å "komme igang" når det går på tredje dagen på rad med pliktsex, men er jo gøy når vi har fått "varma opp litt" da... hihi
**micke** Skrevet 27. oktober 2008 #28 Skrevet 27. oktober 2008 nå skal jeg bake pizza, vi er litt "kontinentale" og spiser sen middag... hehe natta jenter! *sender vitaminpille til vampyren*
meg & to små vampyrer Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #29 Skrevet 27. oktober 2008 takk for vitaminpillen:) Har proppa i meg jern nå da. det hjelper litt.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 27. oktober 2008 #31 Skrevet 27. oktober 2008 MICKE! Så koselig å se deg her da! Haha, ja, det er på "Bli gravid" de kuule folkene er...:-D JIPPIIIII, nå nettopp fikk jeg opp et lite egg på den digitale el-testen min! Så da tror jeg kanskje at jeg kan slå meg til ro med at jeg VET når jeg har el. Blir skikkelig dårlig ja, vondt i magen, kvalm og generelt sett guffen. Neste pp tror jeg ikke at jeg kommer til å teste etter el nei, nå er jeg 100% sikker på tegnene! Problemet er at jeg blir så dårlig at jeg nesten ikke orker å ha sex...:-/ Hadde neppe orket noe om det ikke var for at vi *må*! :-D Så da blir ikm'en min i uke 45 (har bare 11 dagers lutelafase). I tillegg har jeg bare 11-12 dager mellom ikm og el, så alt i alt, veldig kort syklus. Er redd jeg har for kort lutealfase siden jeg begynner å spotte allerede en 8-9 dager etter el... Vampyren *trøsteklem* til deg. Er ikke noe kjekt å ha mensen nei. Hvis det er en trøst, så er mine el-smerter nesten like ille som mens-smertene. Haha, det gjør så *** vondt at jeg må være forsiktig når jeg setter meg! I dag har jeg sett etter reise til London. Mannen min skal på jobb rett før jul, og da vil jeg være med....:-D Dette er et tegn på at jeg begynner å bli litt mer avslappet i forhold til prøvingen. Klarer å se fremover nå, og det er deilig! Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #32 Skrevet 28. oktober 2008 A: så gøy med tur til London da! Jeg har jo nesten dobbelt så lang syklus som deg jeg nå da. Misunner deg den korte, du får jo inn to pper på en av mine;) he he:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 28. oktober 2008 #33 Skrevet 28. oktober 2008 GOOOOOD MOOOOOOORGEN! I går kveld og i natt har jeg hatt tidenes vondeste eggløsning. FY F! Jeg var så kvalm og hadde så vondt at jeg trodde jeg skulle spy! Sovnet ikke før 02.30 i natt. Det virker som om det er over for denne gangen, for jeg føler meg mye bedre nå og tempen hadde steget en god del, så da regner jeg med at el var i natt en gang. Vi burde nok herjet litt nå på morgenen, men det fristet bare ikke i det hele tatt... Får satse på at det vi gjorde i går og i helgen får holde. Korte sykluser er greit når man prøver, men fy så kjedelig ellers! Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #34 Skrevet 28. oktober 2008 Fikk dere inn noen fulltreffere da? Håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå