Gå til innhold

pfeew og A1973

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke gravid! Jeg har begynt å spotte nå. :( Ikke bra.

Dustekroppen min altså. Jeg skal ut og se om jeg finner noe klær i Bergen. Finner aldri noe hjemme i Tønsberg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittkroppen!

Ikke skjedd noe mer nå, ingen spotting, ingenting. Blæ:( Jeg er offisielt i limbo..

Skrevet

Oj, men det er jo godt nytt, eller???

Har du testet i det siste? Synes du skal ta en test jeg....:-D

Klem

Skrevet

Men jeg spotta jo på torsdag.. kan vel ikke være godt nytt da vel?

Testa i går jeg ja. Negativ negativ negativ.

Skrevet

Hvordan går det damer?

Skrevet

Går ikke bra. :(

Våkna av at det fosset blod ut av meg. Æsj. Masse blødninger i hele dag. Og det er så vondt. iler nedover låra og alt.

5 dager over ikm, så da var denne syklusen 36 dager. Da er jeg tilbake i de ustabiles rekker. dobbeltæsj.

Og i morgen skal vi kjøre hjem og jeg må bytte beskyttelse hver 3.time minst fordi jeg blør så mye.. :( Og det er ikke alltid toaletter der. trippelæsj.

Skrevet

Å neiiiiii Vampyren! Jeg som hadde et ørlite håp for deg denne pp'en! Er vel ikke så mye annet å si, enn at du må gå på med friskt mot i neste pp. Skjønt, jeg pleier å tenke at jeg ikke gidder mer, den dagen mensen kommer, men så går det noen dager og så er jeg "på an' igjen".

Har forøvrig ikke vært så mye inne på BIM denne pp'en (foreløpig, kommer vel sterkt tilbake etter el, kjenner jeg meg selv rett...:-)), og det har vært deilig å roe ned litt. Kan faktisk anbefales!

Håper du har hatt en fiiiin helg i Bergen, i drittværet...:-/ Fikk du shoppet noe da?

Klem

Skrevet

Æsj..mensen er noe herk..men, om få dager føler du deg nok bedre igjen :-) Skuffelsen gikk rimelig fort over for meg denne gangen..og nå nærmer el seg..forhåpentligvis til helgen ;-)

I dag stråler solen og jeg tror jeg skal gå meg en lang tur, eller så blir det spinning. Skal i hvert fall unne meg en deilig kaffe, for det er mange dager siden sist nå!

God søndag :-)

Skrevet

I dag har jeg ryddet og ryddet og ryddet... Phu, jeg har et rom som jeg bruker til lager. Siden jeg nå skal flytte jobben fra 45 kvm. til 10, må jeg gjøre noe drastisk på dette rommet. Så i dag har jeg kastet sinnsykt mye greier som jeg, sist jeg flyttet jobben, tok vare på i tilfelle jeg fikk bruk for det. Nå er mesteparten gått ut på dato, så da er det bare til å kaste.

Jeg må altså tømme hele dette rommet for å få plass til en del skap og hyller fra jobben. Har heldigvis kommet godt i gang og er jammen glad jeg fikk det over meg i dag. Skal være ute av det gamle lokalet på lørdag! :-O

Jeg synes jeg kjenner at el nærmer seg. Er litt småkvalm, men tror kanskje det bare er innbildning...:) Skal teste etter el i kveld og hvis den er pos. er det bare å hoppe i høyet igjen. :-/ Begynner å bli lei og skal være glad når el er over....:)

Jeg merker forresten at jeg ikke blir like skuffet når mensen kommer lenger. Blir sur den dagen den kommer, men så går det fort over. Den dagen den ikke kommer kommer jeg til å få sjokk! :-D

Kaffe ja... På jobben har jeg Nespresso-maskin og den lager så utrolig god kaffe! Haha, i begynnelsen var jeg nesten høy på kaffe. Har klsrt å begrense meg til 2-3 kopper for dagen nå. Burde kanskje kutte enda mer ned nå i prøveperioden.... Vi får se....:-D

Klem

Skrevet

Så effektive dere er.

Og tenk at dere snart har el igjen allerede, heldiggriser

Jeg gleder meg til jeg slutter å blø selv. drittkropp. er ikke mest skuffelsen som er ille, men dumme blodet og smerter og alt slik.

Nå er vi hjemme og utslitte. Gutten vår kasta opp hele veien hjem. Og han klarer ikke si ifra først:(

Burde lese oppgaver fra gruppa mi, men tror jeg venter til i morgen tidlig. Må vaske spyklær istedet:(

Skrevet

Hei vampyren :)

Mensen er skikkelig ekkelt ja..og menssmerter er ille..mine er verre etter jeg slutta på pilla.. I tillegg har jeg gått opp i vekt etter jeg slutta på pilla.. :(

Huff..har han fått omgangsyke eller ble han bilsyk?

Du får vaske klær og få en god natts søvn! Snart natta her også tror jeg.. Må sannsynligvis til legen i morra.. Verker sånn i hånda mi og klarer ikke belaste den.. Har ikke slått meg..tror det er senebetennelse som har blitt hissig..

Skrevet

Mine smerter og mengder på blødninger ble verre etter fødsel. De var ganske ille i utgangspunktet dessverre.

Ja, vasker klær her nå.

Sikkert bilsyk.

Senebetennelse høres ikke godt ut. Stakkars deg. Håper du snart blir bedre. god bedring.

Skrevet

Takk for det! Får se hva legen sier i morra... God natta :)

Skrevet

Dro til legen i dag og ble sykmeldt ut uka pga senebetennelse i armen.. Da går vel denne pp'en i vasken..står nemlig på pillene jeg fikk mot betennelsen at de kan gjøre det vanskeligere å bli gravid :( Rart ikke legen min tenkte på det, hun vet jo at jeg prøver.. Men, er vel kanskje sånn med alle betennelsesdempende midler..

Skrevet

Halloen snupper!

Pfeew: Ikke fortvil pga. de tabelettene! Jeg gikk på slike tabeletter sist, da jeg ble gravid, så det går fint an ja! Jeg har også tatt en og annen Ibux/Naproxen siden vi startet prøvingen... Når hodepinen er på sitt verste er jeg bare nødt til å ta Ibux sammen med Paracet, hvis ikke overlever jeg ikke...:-/ Håper uansett at du blir bra igjen, fort. Ro og hvile pleier ofte å hjelpe! Jeg synes også at Ibux-salve hjelper.

I dag var jeg sikker på at jeg hadde el. Har hatt vondt i magen, vært kvalm og guffen og fikk pos. (teststreken var sterkere enn kontrollstreken) el-billigtest i 13.30-tiden. Problemet mitt er at jeg fikk neg. dig. el-test i 18-tiden... Hva skal jeg tro? Kanskje jeg hadde el i formiddag? Er glad jeg temper, for da vil jeg se det på tempen, om jeg har hatt el... Hehe, vi hekker i vei, kan jo ikke gå glipp av noe! :D

Hvordan går det med deg da, vampyren?

Klem

Skrevet

Etter å ha lest en del på nett om disse pillene..så tenkte jeg at det står jo at "advarselen" er mest rettet mot de som er slitere..så vi får håpe egget ikke blir drept.. ;-) Brexidol heter de.. Verker i hånda, så jeg trenger de.. Sitter her og taster med kun høyre hånd.. :-)

Hekk i vei dere A :-)

Skrevet

god kveld i stuen, jenter :)

pfeew, du som har relativt stabile sykluser har sikkert sterke og sunne egg... det har sikkert ikke noe særlig innvirkning på deg! når er det du skal ha el forresten?

krysser fingrene mine for dere alle jeg... savner dere i 1.tri!!!

så det er bare å hekke...heia, heia, heia :D

klem

Skrevet

Jeg håper ikke pillene gjør noe.. El er fredag eller lørdag tror jeg.. :-)

Hekker i vei vi, hver 3. dag ;-)

Skrevet

Hei hei!

Her går det greit.

Kan ikke forstå at dere skal ha el allerede igjen altså! Så raske dere er. Jeg blør jo som bare det enda. æsj altså. :)

Sitter med noe skolegreier og pusler. Men er trøtt. huska å ta jernet mitt isted (for første gang siden jeg begynte blø denne gangen). :)

Skrevet

Snart er det el for deg også ;-)

Skrevet

nei, om det fortsetter slik som dette så er dte jo kanskje 3 uker til:(

Skrevet

åå..har litt lenger syklus du ja.. klarer ikke skrive så myeher idag..pga armen..

Skrevet

hekkinga kan jo begynne litt før det da, vampyr... hold ut! kos deg med ei god bok i sofakroken i høstværet :)

bra jobba, pfeew :) er spent på taktikken din denne mnd. har sambo avslørt deg eller?

Skrevet

joda, jeg vet det. Men er lite motivert for tida altså. :) Har så mye annet å gjøre, er ingen krefter til dette.

Og ja, nå vet jeg jo ikke hvor lange sykluser jeg kan forvente mer heller. :(

Skrevet

Sorry, inte meningen att hænga sig på så hær... læste tråden och såg att du har senebetennelse. Det finns alternativ till piller! Nær jag var gravid sist fick jag betennelse. Akupunktur ær løsningen! Om det ær Ok nær man ær gravid, så fungerar det sækert bra vid prøving också. 3 behandlingar så var jag bra. Det kan væl legen skriva henvisning på?!? Du borde prova!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...