Gå til innhold

Huff, dritt lei av hvordan livet mitt er :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, takk for tipset, Dark Night.

"Det er jo indirekte å gjøre narr av mange som er mye tyngre og virkelig har helsproblemer pga vekt!":

Jeg har romstert i hodet og må svare at: Ja, slik går det også an å oppfatte det, skjønner du. Når syting over småting til de grader tar av så blir man provosert. Enkelt og greit.

Jeg respekterer dog at Hi er nedfor.

Men problemet er i hodet hennes ikke på sidebeina. Ikke prøv å lage dette til et vekt-problem for da har DU grunn til å romstere i ditt hode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Mange svar her, litt variert kvalitet.

Mange som er tyngre enn 70kg som reagerer på at hun klager. Jeg skjønner de, for de hadde vært lykkelige om de klarte å komme seg ned dit. Det har jeg erfart selv. Jeg er 1.68 og veide 82kg. Gikk så ned til 70kg. Var dritfornøyd!

Men.. jeg ville gjerne enda mer ned. For jeg var ikke . Etter jeg ble sammen med typen la jeg på meg 30 kg... Og nå drømmer jeg om å veie under 80 igjen!

Hl veide sikker mye mindre enn 70 før svangerskapet og da er det ikke rart hun han sånne tanker da. Mye letterer å være glad for å veie 70 hvis man har veid 80 enn hvis man har veid 60 og gått opp...Og i tillegg forandrer kroppen seg etter svangerskap. Dette kan være mye å takle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...