Stjerne37 Skrevet 22. oktober 2008 #26 Skrevet 22. oktober 2008 Tror vi må lage en avtale..vi har lov siste uka i nov hihi....å du...ingen juksing thihi:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. oktober 2008 #27 Skrevet 22. oktober 2008 må da være lov å lage peppermyntedrops til halloween? knis.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. peppemyntedrops til halloween må være lov :-) og til helgen har jeg bursdag og i november har småen bursdag, så jeg skal nå få laget litt uansett jeg... hehe.. det er et fint avbrekk fra bøkene.. hehe..
Stjerne37 Skrevet 22. oktober 2008 #29 Skrevet 22. oktober 2008 Å jasså..du er en av dem som prøver å finne på unnskyldninger for å lage før des..hmmm hihi..joa halloween må være godkjent...for likøren haha:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. egentlig så kan halloween være godkjent for både likør og drops.. hihi... egentlig burde vi vel kanskje vært feite? heldigvis har jeg en far som gladlig spiser en hel haug... hehe
Stjerne37 Skrevet 22. oktober 2008 #31 Skrevet 22. oktober 2008 Skal hvertfall ikke tenke på vekta i juletider når jeg ikke gidder ellers av året....å jeg skal ikke dele julegodtet med noen andre hehe....joa noen få skal få smake så jeg ikke går under kip liksom:) Nå husket jeg nettopp at likøren holdt seg i flere mnd...trallelallela..kan lages NÅ den da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #32 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. godt det er flere som klarer og leve livet uten å stå på vekta vær dag. hadde jeg sett på vekta hadde jeg blitt tykk, for jeg er såååå utrolig dårlig på og nekte meg selv noe som helst... hahahaha likøren kan lages når som helst. skal vi lage den "sammen" over nett i morgen?
Stjerne37 Skrevet 22. oktober 2008 #33 Skrevet 22. oktober 2008 Vil gjerne lage den sammen med deg,men jeg jobber til fire i morra da så må bli på kvelden? Passer det best på dagtid for deg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #34 Skrevet 22. oktober 2008 tenkte på kvelden, har noen timer på skolen i morgen selv og må lese også. i dag har jeg nemlig åpnet boken, men ikke blad en eneste side... og det sier jo litt om efektiviteten i dag... hehehe. etter hotell cæsar i morgen da?
Stjerne37 Skrevet 22. oktober 2008 #35 Skrevet 22. oktober 2008 Jammen i dag har du vært opptatt med å finne julegodisoppskrifter....veldig viktig det også hehe. Jepp etter cæsar er helt topp.Vi skrives i morra,nattinatt:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #36 Skrevet 22. oktober 2008 hehe... sant sant også har jeg sovet. sov fra jeg leverte småen i barnhagen til jeg hentet han, og da setter det jo sine begrensninger om lesning.. hehe sove godt. snakkes i morgen :-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. oktober 2008 #37 Skrevet 22. oktober 2008 hvor lenge holder peppermyntedropsene seg? Og skal de oppbevares kjølig etter at de har tørket?
I`II (never) fly away Skrevet 22. oktober 2008 #38 Skrevet 22. oktober 2008 vist de inneholder fløte, holder delike lenge som holdbarhets datoen på fløten, sies det ihvertfall:)
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 22. oktober 2008 #39 Skrevet 22. oktober 2008 http://matmons.net/visoppskrift.asp?meny=22&id=40 her finner du oppskrifta på drops i alle fall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå