Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, Linn, tre katter er nok ikke et godt utgangspunkt for å få seg fugl ; ) Jeg overtok en gang to undulater fra naboen min som var veldig lei den slags dyr (må ærlig innrømme at jeg fort skjønte hvorfor). Etter halvannet års tid "måtte" jeg få meg katt igjen (det lengste jeg har vært uten katt noensinne). Fikk meg en bitteliten helsort pusejente, som i begynneslen syntes at disse bråkete fargeklattene var veeeldig skumle, men etter to uker hadde hun én tanke i hodet da hun så fuglene : "LUNSJ" Heldigvis hadde jeg en venninne som ville ha fuglene, og der ble de til de døde fire-fem år senere. ER ikke kjempestolt av min uansvarlige løsning på fugleholdet, men jeg var 15-16 år, og til mitt forsvar, så fikk de et godt hjem da de flyttet fra meg.

Det viktigste når man skaffer seg dyr må være at man forstår at det er en forpliktelse for lang tid fremover (15-20 år for en vanlig huspus f.eks), og at når man først har fått seg et dyr, så har man et ansvar for at det skal ha det bra! Dagens lille moralpreken ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...