Gå til innhold

2 dager over IKM....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må jo være litt med på det siden det allerede er en sjanse;) he he:)

Bare si til ham at det er såååå fint med en gravid og hormonell kjæreste:) det gjør nok trikset, ha ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Sitter her aa ler etter aa ha lest innleggene deres. Föler det paa akkurat samme maate. Testet med idag, 2 dager etter İKM, men testet negativt, men forsatt föler jeg meg ikke komfortabel med det svaret - er veldig skuffa til tross for at det langt ifra var planlagt. İstad begynte jeg aa graate fordi jeg kjeda meg og samboer satt aa lo av noe paa tv'en!!

Skrevet

hehe.. skal ikke være lett.... nei, jeg tror også fremdeles at negativ må være feil.. hvis ikke så lurer kroppen meg noe voldsomt....... har aldri vært så tullete rundt tr før, så noe må det nesten være

Skrevet

Hehe! Jeg har et lite haap forsatt, i og med at mens ikke er kommet enda. Trodde egentlig at jeg hadde forventet mens mandag forrige uke, men det var nok om mandagen som var, men for det. Gaatt i flere dager med mensensmerter og paa mandags maarran vaakna jeg kl 7 av skikkelig mageknip, ganske saa langt nede som at det skulle vaert menssmerter, men ikke vet jeg. Skummelt aa haape for mye ogsaa!

Skrevet

Nå er det ganske mange dager siden mandag;) he he he! Blir spennende i dagene fremover:)

Det gjelder for meg også... Var veldig spent da jeg sto opp i morges, mensen har en tendens til å komme i løpet av natta. Ingenting foreløpig.

Jeg er så spent at jeg holder på å dø på meg. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en test i dag, men kanskje jeg skal vente til i morgen.... det er så spennende å ikke vite:)

Skrevet

Synes ikke det er noe morsomt aa ikke vite. Min test var som sagt negativ (to stk) men mens er forsatt ikke kommet og mensmurringene er her stadigvekk. Vanligvis naar jeg har mensen merker jeg disse mensmurringene kun de to förste dagene, saa jeg gaar forsatt aa haaper inntill mensen kommer. Er den ikke kommet innen en uke naa, faar jeg vel ta en test til - da i haap om at den er gravid!

Skrevet

- i haap om at den er POSİTİV. En test kan ikke vaere gravid!! Har ''gravid'' paa hjernen!!

Skrevet

He he he he!

Jeg tok en test i stad, den var ikke gravid:) Skulle ønske jeg fikk svaret nå, men det er jo bare å smøre seg med tålmodighet... tar en i morgen tidlig.

Da er det jo noen dager siden tr skulle vært.

bæsj...

Skrevet

Hehe!! Skjönner deg godt jeg. Spesielt nervepirrende og faa neg. test og samtidig saa kommer ikke mens. Synes det er slitsomt jeg. Jeg gaar aa haaper saa inderlig naa, mens samboer er kommet over sjokket og skuffelsen og haaper at jeg ikke er det. Men spiller ingen rolle, for om jeg er gravid vet jeg at han blir kjempe glad til tross for at det egentlig ikke passer. Det vet jeg pga skuffelsen han viste da testen viste negativ.

Skrevet

Jeg hadde negativ test.... og nå kommer det skikkelige murringer. MØKK! mannen min er lettet, jeg er lettet og skuffet:)

Nå er det bare å vente på dråpene:( BÆSJ

Skrevet

Jeg bare spotter jeg. For noe tull da. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...