kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Tviler på at dette kan være sant... Jeg vil egentlig kjøpe en test, men sist testet jeg ikke positivt før 11 dagerover... men oi oi oi...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 oioioi, spennende! Jeg hadde ikm i går. Er jeg da en dag over? Her skjer det lite gøye ting.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 ja, da er du vel en dag over. Skjer det lite spennende ting? Her er det murringer i øst og vest både i magen og ryggen... svimmel, sliten og småkvalm til tider... Tanken slo meg ikke før jeg sjekket kalenderen. Har vanligvis vært så veeeldig punktlig og denne pms likner mer på gravidotet enn pms egentlig.. Men det er nok bare jeg som innbilder meg ting. Har en øm pupp, men det er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg klemmer på den hele tiden for å kjenne etter... ha ha ha! Dumme kropp og dumme mensen, dumme meg som tydeligvis ønsker meg dette NÅ og dumme mannen som friker av tanken... dumt!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Lite spennende ting med kroppen mente jeg:) he he Du er sikkert gravid. Er det veldig dumt om du er det?
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kan ikke forstå hvordan det skal være mulig... ( eller joda, men.... fnis) jeg har innbildt meg slike ting før og vært heeelt bombesikker osv. Jeg må slutte. Det gikk opp for meg i dag, også nå sitter jeg pluitselig på dette forumog og i TILEGG på 1.tri og leser etc. jeg er jo gal i hue og tydeligvis veeeldig klar for dette:) Jeg kommer til å bli så skuffet. Samtidig er det jo veeldig tidlig da, med tanke på hvor slått ut jeg var av forrige svangerskap... men jeg hatr litt lyst til å overtale KA til en ny runde allerede. Det er bre så dumt å oppdage på denne måten at jeg er såå klar for det og bli så skuffet sikkert i kveld eller morgen. Meen, nå skal jeg slutte å oppføre meg som et barn... jeg har en liten baby, så om jeg ikke er gravid er det jo ingen krise.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Vil du ha en billigtest av meg? Jeg skal unngå Ø resten av dagen siden jeg er så sinna på ham at jeg sprekker uansett. he he.
KarLuc +1? Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Hei.. syntes det er spennende at det er flere som meg er enten 1 eller 2 dager over... var så dum å teste i dag, og var negativ. MEN kroppen har oppført seg gravid siden 3-4 dager etter el, så eg holder motet oppe enda. Har en del murringer som komme og går, både framme og bak.. hehe.. Og er veeldig mye trettere enn vanlig.. Håper det går veien for oss alle
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, jeg har kanskje en liten murring eller to selv. Bare nok til at jeg tror jeg skal blø hvert øyeblikk. testa negativt i går..
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Godklumpen, velkommen i klubben:) Vi krysser fingrene! He h ehe ! megogvampyr: jeg vet ikke om jeg tør... ... åh, det hadde vært spennende og sjekket i morgen tidlig. jeg må tenke på tilbudet ditt;) Hva er du sinna på han for?
RTL Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 jeg TROR jeg er 3 dager over IKM, etter p-pille slutt har jeg hatt en 28 dagers syklus og 2 stk 21 dagers. i dag har jeg hatt noen sinnsyke kramper tre ganger, ikke mage/tarm men sånn som jeg pleier å få i det mensen setter i gang, men ikke no blod enda.. har egentlig tenkt til å vente noen dager med å teste.. hvis jeg klarer da
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 jeg testet ikke positivt før 11 dager over
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Bare tenk på det ja:) Jeg vet ikke hva jeg er sinna på ham for jeg. Men vi krangla voldsomt i dag tidlig og jeg er så sliten og lei av å bli misforstått og å krangle. jeg orker ikke egentlig å tenke på de mer. ironisk at vi har prøvd på en til, ha ha:( Akkurat nå er det slik at jeg bare ikke vet om jeg orker å dra hjem til de etter jobb engang.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2008 huff....... jeg skjønner godt at du blir lei! Bare meld meg hvis du vil ut i kveld. vi kan rusle en runde. KA har jobbet masse i natt + operert i dag så jeg tror han er rimelig sliten når han kommer hjem nå. Jeg tenker at han skal slippe å sitte her sliten med schnupps alene etter jobb, ellers kunne jeg kommet nå. Jeg legger snuppa i halv syv tiden, så er jeg ledig etter det hvis du har lyst på en luftetur.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. oktober 2008 Kanskje vi er fler som får en 09 baby, Håper:) he he he!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal egentlig være hjemme og passe brage. Men vurderer å bare gå meg tur etter jobb og ikke dra hjem til de. Ø skal i møte.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. oktober 2008 det er vel litt dumt å spolere det møtet.. og tenk så rdd brage blir hvis du ikke kommer hjem
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, men han er nok redd nok siden vi krangla foran ham:( Og jeg vil at ø skal ha det vondt. Vil at han skal skjønne at jeg ikke er interessert i dette mer. Ja, jeg er fæl.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. oktober 2008 Du er nok ikke noe mer fæl enn Ø antakelig... Så utrolig kjipt for dere! bare meld meg hvis du vil finne på noe da, jeg vandrer gatelangs i kveld hvis du vil:) Jeg spanderer noe varmt å drikke hvis du tar med testen:) he he!
KarLuc +1? Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. ja, men vi har jo heldigvis enda litt tid på oss til å klare det da men er veldig greit å få sommer barn.. Har en jente født i august. Får nøte de første ukene i fint vær, og har bursdag når det pleier være fint vær.. var veldig greit i sommer da hun ble 1 år.. koste oss masse... helt perfekt.. hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg må jo passe den ungen. dumme møtene ø går på, helt frivillige dumme møter.
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 22. oktober 2008 Har ei som er født i februar i år. jeg var veldig fornøyd med det. slapp å gå høygravid i sommerheten... men det er klart, bursdagen hennes må vi ha inne, det hadde vært bedre ¨ha den ute:) det blir spennende å se fremover!
KarLuc +1? Skrevet 22. oktober 2008 #24 Skrevet 22. oktober 2008 vel, ja... var jo en liten ulempe det å gå høygravid på det varmeste.. så derfor eg håper det har klaffet no, for da blir det en tidlig juli unge. hvis ikke lurer eg egentli litt på om vi skal stå over prøvinga til etter jul. Fekk så masse vann i kroppen sist, og la masse på meg. (pga varmen). får se....
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #25 Skrevet 22. oktober 2008 Krysser fingrene for deg! jeg er så overrasket over at jeg er så glad for dette. Hvorfor måtte jeg få dette over meg??? Nå tenker jeg ikke på annet, går på do og sjekker om mensen har kommet stadig vekk. jeg har en baby på snart 9 mnd, det er alt for tidlig, men nå er jeg så glad og mensen kommer jo så klart. Da blir jeg skuffet... Må finne en lur måte å få mannen min med på dette, slik at vi kan starte å prøve om ikke lenge... jegf er suuuper forvirret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå