Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #26 Skrevet 22. oktober 2008 Har du tenkt på at mannen din muligens gjør det samme mot deg..?Hvordan hadde du reagert da? Du bør i alle fall la han få samme muligheten. Så du bør ta det opp med han at du ønsker et mer "åpent" forhold. Synes du er utrolig egoistisk!!!! Tenk så mange deilige damer der ute som kunne tenke seg han en gang i blant..Du må ha utrolig dårlig selvtillit.
nick39 Skrevet 22. oktober 2008 #27 Skrevet 22. oktober 2008 Hemmmm......NEI..... det kunne ikke ha falt meg inn, er rett og slett for glad i min mann og barn. For barna kommer også til å lide under slike forhold, viss det blir oppdaget........Har du tenkt på det??? Så kall meg gjerne prippen.................
malingus Skrevet 22. oktober 2008 #28 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har også samboer og barn og har også vært utro. Det er derimot ikke noe jeg er stolt av. Men skammer meg ikke heller. Jeg vet det kan være mange grunner til utroskap. Men på meg virker dere veldig kyniske og kalde. En ting er å være utro og angre, noe annet er å være utro og ikke angre og gjøre det igjen gang på gang. Jeg tror derimot det er feil at grunnen til at man e utro er fordi man ikke har funnet den rette. Klart man kan være utro selv mot "den rette". Tror forretsen ikke det fins en "den rette" heller. Tror det er mange mennesker som kunne vært rett for meg. Men når man møter en "den rette" i riktig situasjon, kan det bli veldig bra. Utroskap er mye mer innviklet enn de fleste (tydeligvis) tror. Det handler som regel ikke om kåthet eller ondskap. Det dreier seg sjeldent om den man er i et forhold med. SDerfor kan man også være utro mot en man elsker (kall det gjerne "den rette"). HI, jeg tror du kunne hatt godt av å snakke med noen. Du har tydeligvis problemer (som du kanskje ikke er klar over selv engang!). De fleste som er så (tilsynelatende ihvertfall) samvittightsløse som deg, er det som regel noe i veien med. Tror du trenger å komme litt mer i kontakt med deg selv og følelsene dine! jeg dømmer deg ikke, men jeg ønsker deg god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå