Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Dette er ikke ett innlegg direkte for å provosere, men for å dele mine tanker. Jeg har samboer og barn. Er fast i fisken og ser ganske bra ut, ikke minst føler jeg meg topp! Det som er greia er vel att jeg er utro hver gang jeg er ute på fest, og hver gang anledningen byr seg egentlig (så lenge han er fin og jeg er intressert.) Sjuler dette godt. På dagtid er jeg den søte husmor som triller daglig med barnevogna og treffer gode venner. Det er så herlig... Synd dere pripne dib damer ikke har peilig på hva dere går glipp av
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Tja, hadde jeg sett spenningen i å knulle rundt så hadde jeg vel gjort det. Jeg setter i stedet stor pris på min samboer og far til mine barn. Ville ikke såret han med vilje for alt i verden!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Og dette er du fornøyd med? Går ut fra at din samboer ikke hadde vært like imponert hvis han hadde fått greie på det. Menmen, hva vet jeg.. Han vet det sikkert allerede og gjør garantert det samme.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 min samboer var sammen med ei sånne ei som deg. Og jeg vet hvor mye han slet etter han fant det ut. De hadde unge sammen. ALDRI om jeg hadde villet såret noen så fælt. Hun ville ha i pose og sekk, men man kan ikke få begge deler..tenk den dagen han finner det ut? For det gjør han nok en vakker dag.. Skjønner ikke at noen greier å være så kjølige..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Hmmm.... Skal ikke dømme deg, jeg. Men lurer på en ting: er du hekta på spenningen dette gir deg?..... Det kunne kanskje forklare litt?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan får du tid til dette og hvordan skjuler du det? Ikke det at jeg har lyst, men interressant å vite! Du er nok ute etter et kick ja... eller trenger å få bekreftelse kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Om mannen er enig og han også får lov til å leke med andre damer så er det helt greit, det må jo gå begge veier.. Her i huset er utroskap = ut av huset!! Det gjelder begge veier...Så om jeg er utro så kan jeg likeså godt bare pakke kofferten å dra. Det samme gjelder for ham...Men for all del, om det fungerer for dere så værsågod ) Har dessuten hatt utroskap i nær familie, og når man smitter kona med kjønnsykdommer og tar med elskerinna på gjesterommet mens kona passer syke barn....da har det gått LITT for langt......Særlig når man fortsatt nekter for å ha gjort noe galt og kona ikke får snakke med mannlig ansatt i barnehagen en gang,- for da "har hun lyst på ham".... Dessuten så er det vel "bevist" at de soms er utro er de som er mest usikre på seg selv og trenger "bekreftele" om og om igjen på at de er attraktive..... Og at du "velger" de som er pene er totalt misforståelse fra din side,- i og med at du er utro såpass ofte så er det nok kjent at de er lett på tråden, du er i forhold så det følger ingen "forpliktelser" med deg, så selfølgelig kan du "vlege og vrake" blant billedskjønne, egoistiske menn... Men igjen, om dere som par fungerer med partnerbytte, så velbekomme ) Skjønner at du prver å provosere her, men vil se deg gjøre det samme den dagen du sitter der med herpes, klamydia (eller syfilis som er det nye store) mellom bena som du har fått fra kjæresten din som har hatt sex med en eller annen....... Man får litt annet syn på utroskap da....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg blir ikke provosert, det er ditt liv. Ja, jeg er i mot utroskap. Det vil jo komme for en dag at "mamma" flyr rundt knuller det meste på to ben.. Men når det er sakt får jeg jo håpe at du passer på deg selv og ikke påfører samboeren din alskens dritt du risikerer å ta med hjem..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Sånne som deg tenker jeg at er litt mindre utviklet inni seg enn andre voksne mennesker.. Innlegget ditt viser fullstendig fravær av medfølelse og empati, og manglende evne til innlevelse. Skjønner ikke hvordan noen mennesker vokser opp og blir til sånne som deg. Synes grenseløst synd på mannen din og håper du får deg en kjempesmell av en lærepenge en gang!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Ja jeg trives med det. Helt ærlig får jeg dårlig samvittighet iblant, men det er hvis jeg føler att jeg muligens nært og bli tatt på fersken. Etter fødsel har jeg vært utro med 5 stykker. (det er 7 mnd siden) Jeg får god tid til det. Mannen min er hjemme på kveldstid mens jeg er ute. Han trives godt med å kan se film eller sitte på pc'en ifred. Desutten er vi sjeldent ute sammen (på fest.) Dette gir meg ett utrolig kick, og att jeg trenger bekreftelse er ikke så borte vekk nei. HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Slik du framstiller dine handlinger, virker det som du har en behandlingstrengende avhengighet. Du sier at du har det greit, og i og for seg ville jo alt vært bra om det ikke var slik at du står i fare for å såre både din samboer og ditt/dine barn! Det er altså ikke bare deg dette handler om, men også familien din. Ta ansvar; gjør noe med det!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg mener de ikke har vondt av det når de ikke vet det... Har prøvd å la være før, men det gikk ikke akkuratt. HI
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Det er jo du som går glipp av noe... du har tydeligvis ikke møtt den rette, for da hadde du aldri villet risikere det du har for en slik spenning der og da. Og den spenningen kan ikke måle seg med det man deler med en man virkelig elsker.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 Er ganske sikker på att jeg har møtt den rette. Han er en fantastisk mann, kanskje utseendetmessig er han ikke som jeg hadde forestillt meg på forhånd. HI
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #15 Skrevet 21. oktober 2008 Tror fortsatt ikke du har møtt den rette. Absolutt ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #16 Skrevet 21. oktober 2008 Fordi att man ikke kan være utro hvis man har funnet den rette? Det tror jeg...
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #17 Skrevet 21. oktober 2008 Ok. Da har vi forskjellige meninger der ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #19 Skrevet 21. oktober 2008 Mennesker er jo ikke født monogame, det er det kirka som har fått oss til å bli... Hadde vi vært monogame, så hadde ALLE hatt en partner hele livet, og det har vi vel strengt tatt ikke. Jeg ser ikke hva som er så galt med å ha sex med andre jeg, jeg skjønner jo at jeg ikke kan gi samboeren min ALT han trenger seksuelt, så guddommelig er jeg ikke.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #20 Skrevet 21. oktober 2008 Går glipp av hva da??? Føler jeg har had nok mannfolk til å vite at han jeg har er den rette partneren for meg. Føler intet behov for å "ha meg" med andre menn. Glad jeg "raste fra meg" før jeg etablerte meg. Gudene veit jo hva man kan pådra seg og kondom beskytter ikke mot alt. Gjør det meg prippen???? I så fall så bør du huske på at det ikke er kvantiteten som teller, men kvaliteten. Finnes andre måter å holde spenningen oppe på enn å skreve her og der.... ;-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #21 Skrevet 21. oktober 2008 Monogami er absolutt det beste og sunneste i hvertfall, og jeg er da tydeligvis "gudommelig" siden jeg kan gi samboeren MIN alt han trenger seksuelt.. ;-))))))
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #22 Skrevet 21. oktober 2008 Det er sikkert kjempespennende! Men fallhøyden er stor: Hva hvis du får kjønnssykdom, blir gravid, eller gubben oppdager det? Jeg håper du bruker kondom, men selv med gummi kan det gå galt. Er du villig til å satse familielivet ditt for noen knull? Hva ville du si hvis du fant ut at mannen din var utro på samme måte? Og nei, jeg er ikke sjalu eller prippen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #23 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har vært sånn før i tiden når jeg var i 18-20 års alderen, sikkert en grunn til at forholdene da bare varte noen mnd. Men han jeg er sammen med nå kunne jeg ALDRI vært utro mot, har ikke lyst på andre heller. Eneste jeg vil ha sex med å kose med og alt er han. Jeg tror at er man utro har man rett og slett ikke funnet den rette for når man har det vil man KUN ha den personen. Men det er min mening da.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #24 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg forstår ikke hva som er bra med dette. Jeg elsker mannen min, og bare tanken på å skulle være sammen med en annen er ekkel. Da vil jeg heller komme hjem til ham og få kjærlighet og oppmerksomhet i bøttevis. Disse tilfeldige mennene kan jo umulig gi deg dette. Dessuten gir det trygge gode forholdet grobunn for de mest fantastiske sexopplevelser. Jeg har bare lyst på mannen min fordi jeg elsker ham, fordi jeg synes han er så fin, og fordi jeg vet akkurat hvor god han er i senga:) Andre menn er ikke interessante engang. Uansett ville jeg følt meg forferdelig hvis jeg var kjent for å ligge rundt, og du er garantert kjent for det... Så er det jo alle sykdommene du er med å sprer, og som du risikerer å gi mannen din. Ikke så kult hvis du forårsaker at han blir steril av klamydia...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #25 Skrevet 22. oktober 2008 Bra det er flere som meg her hehe Jeg har også samboer og barn, men har meg også ganske ofte med andre menn når jeg er på fest og sånn. Skjuler det godt jeg også og jeg vet at ikke jeg har rykte på meg for å være lett på tråden nei! Har rykte på meg at jeg har vennekretsens mest stabile forhold og faktisk den av mine venner som har hatt samme partner lengst. Men som HI skriver det de ikke vet har de ikke vondt av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå