Gå til innhold

hvordan fordeler dere jobben hjemme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg forventer ikke at han skal gjøre alt på min måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt et tøfft svangerskap med mye kvalme ++ OG lange dager på jobb... og trøtt etterpå. Mannen min har gjort nesten alt og jeg har dårlig samvittighet... Vi har et felles ansvar hjemme og nå når jeg ikke har klart det har det falt på ham. Når jeg kommer meg etter barsel og jeg har permisjon mens han jobber blir det nok mer på meg for en periode...

Skrevet

Hos oss har vi en slags fordeling, som ikke alltid funker så bra. Har flytta i stort hus, og har egentlig ikke sjans til å holde det pent. Vi skal vaske annenhver uke, og da annenhver gang, så det blir en gang i måneden på hver. Vi har annenhver uke kjøkkentjeneste. Da henter man i barnehagen og lager middag og rydder på kjøkkenet. Han gjør mest hagearbeid og oppussing nå som jeg er gravid, så får vi se hvordan dette blir etterhvert. Klesvasken hoper seg opp i kjellern, så her må man bare vaske når man trenger sokker. Jeg vasker klærne til guttungen.

Jeg vil gjerne ha vaskehjelp. Det tar så innmari lang tid å få kontroll her. Man må liksom først rydde et par timer før man kan begynne å vaske, Og jeg har heller lyst til å bruke helgene på å finne på ting med barna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...