Gå til innhold

hvor mange dager igjen tirsdag 21 oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager.... herregud det er egentlig ikke så lenge....

mensentermin er 3 dager før, men jeg stoler på UL-terminen for det er den som viser hvilken dato barnet er klar for å komme ut....

Skrevet

5 dager igjen:)

Kommer nettop fra jordmor nå..Hadde 1 cm åpning og nesten helt moden livmorhals. Tror nok ikke det skjer noe før tidligst i helga, men det går vertfal fremover. Fikk også modningsakupunktur, kanskje det hjelper litt..

Skrevet

45;D

Skrevet

5 dager igjen! Er ganske utålmodig nå...! Menstermin i morgen!

Skrevet

54 dager igjen:-)

Skrevet

66 dager står d på BiM... fikk litt sånn "hjelp d nærmer seg fort" her nå.. hehe.. .

:)))

Skrevet

18 dager igjen... NÅ er jeg rimelig klar.. Får ikke sove for jeg bare ligger å vrir meg å tenker BABY! Meeen med min flaks går jeg nok over tiden ;)

Litt kjedelig å ha permisjon nå også! Tiden går jo litt senere da:(

Skrevet

40 dager igjen, så nå er jeg per definisjon høygravid. Har hatt menssmerter hver natt de siste 4 nettene, er ikke det litt tidlig?

Skrevet

sukk...har hele 50 dager igjen jeg. Jeg gleder meg helt villt!!!

Skrevet

neida, det er ikke tidlig :-)

jeg har hatt det siden uke 29. det kommer og går :-)

Skrevet

2 dager igjen, helt sprøtt å tenke på. Så klar til å møte lillegutt, men allikvel så fjærnt!!!!!! GLEDER MG!!!!! KOM KOM :-D

Skrevet

13 dager og lei! men men, er vel bare å smøre seg med tålmodighet:-)

Skrevet

14 dager igjen og jeg vil bli ferdig!!

Skrevet

Idag har jeg 28 dager igjen til mens termin =)

UL terminen min "gjelder" ikke,jordmor som tok ultralyds vekst estimering sa at jeg hadde rett ang terminen min,så får håpe hun får rett nå da =)

Skrevet

30 dager

Skrevet

20 dager igjen... Teller eigentleg ikkje dager i det heile tatt. Og heller teller eg ikkje veker fram til termin. Frå veke 37 kan jo fødselen skje når som helst. Ikkje for ingenting permisjonstida begynner da.

Men, eg er så absolut fødeklar ja. Skal på kontroll på kk i morgon pga lettere svangerskapsforgifting, spesielt høgt blodtrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...