Gå til innhold

hvor mange dager igjen tirsdag 21 oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kun 4 dager her...menstermin idag så er ganske spent...vesla jeg har fra før kom dagen etter, men fødselen startet på menstermin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ti dager mere enn deg igjen, altså 14:) ligget våken i nesten hele natt. magen strammer seg i hytt å pine. med mensensmerter som stikker gogt nederst i magen. hmm, skal til jordmor litt senere i dag, spørre da hva det er!

Skrevet

minner meg om mine maserier fra forrige svangerskap...gikk med dem den siste måneden...utrolig irriterende

Skrevet

ja, hadde håpet det snart bare ble verre å verre. men neida!hehe er så klar for å bli ferdig:)

Skrevet

8 dager igjen. Minstemann her i gården er 4 år i dag, så her er det nok å henge fingrene i! Fullt selskap i ettermiddag:)

Skrevet

-4 dager i flg UL termin, en uke på overtid i flg menstermin.

Skrevet

14 dager igjen :) guri, får nesten litt smålig panikk når jeg ser tallet skrevet ned sånn hehe. Er veeeeeeldig klar for å få henne ut, men likevel *hjelp*, har bare 14 dager igjen som mamma til en :)

Skrevet

7!!! Også menstermin i dag da...

Skrevet

-8 i følge mens-termin. -5 i følge ul-termin.

Skrevet

14 dager igjen : ) Kynnerne har tatt seg opp siste dagene - men ikke vonde bare kraft i dem : ) I dag kommer mannen hjem etter noen uker på jobb så nå kan babyen bare komme : ) : ) Men blir vel gående litt til tenker jeg : )

Skrevet

huff, jeg har 63 dager igjen, føler det er en evighet!

Skrevet

5 dager igjen, og såpass klar til å se lillegutt... Kom kom..

Skrevet

34dg igjen og badet vårt er ikke begynt på engang :(

Skrevet

15 dager igjen til UL termin, men menstermin var 19. oktober.. Vet ikke hvilken jeg skal stole på egentlig.. Får håpe hun selv vet når hun vil komme ut=)

Skrevet

34 dager igjen og har for første gang vært plaget med kynnere og smerter slik at jeg har sovet dårlig. Skummelt,men også spennende...

Skrevet

nå er det bare 51 dager... det går faktisk nedover:-)

Skrevet

1 dag igjen! Hadde menstermin på lørdag. Veldig klar for at det skal skje noe:)

Skrevet

7 dager!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

Skrevet

21 dager igjen! Fødeklar nå ja! :o)

Skrevet

14 dager.. nærmer seg :)

Skrevet

66 dager igjen, og mye å gjøre i huset, bursdagsfeiring om 2,5 uke, så glad det er litt igjen. Har ikke startet å ordne til babyen enda. De to andre kom 14 dager før termin, så føler det begynner å nærme seg fort for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...