Gå til innhold

Vi har allerede planlagt julen.....har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vi var "borte" hos sviger på juleaften , har vi bestemt at i år skal vi ha julen hjemme og at feiringen begynner tidlig i år.For at jentene (4,5 år og 2 år) skal få det kjekkest mulig. Alle i fam. hjertlig velkommen..........så her blir det full rulle, gleder oss. For alle kommer.

Nå skal jeg begynne med gavene, for jeg har bestemt meg at i år SKAL jeg være tidlig ute. Det skal ikke være bare noe jeg sier.........som det alltid har vært :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde planer om å være hjemme i år, men jobber dagen så vi skal til svigers istedet.. Mamma og pappa skal dit også, så det blir veldig koselig! Gleder meg VELDIG til julaften med familien i år!

Har allerede begynt på julegavene, og er ferdig med noen! Det er deilig!

Skrevet

Jeg og lillemor kommer til å reise til moren min, så kommer vel evt søstra mi dit, så vi blir ikke mange der.. gubben skal feire hos familien sin.. I fjor så var jeg og lillemor med gubben men mamma ville ha en jul sammen med oss, så tenker det blir annenhver her..

Når det kommer til julegavene så har jeg faktisk ikke begynt enda.. Men jeg har alltid vært den som fikser ting i siste liten så skulle ikke forundre meg at det skjer i år oxo.. kjedelig å handle julegaver mens man er stressa så skal begynne tidligere tenker jeg i år...

Skrevet

Jepp, i år skal vi til mamma! :)

Har ikke feiret jul hos mamma på mange år, så jeg gleder meg. Håper bare noen av søskna mine kommer og! Liker masse mennesker og liv til jul!

om 2 år så håper jeg vi kan feire her hjemme med masse familie rundt oss, neste år skal vi til svigers som vanlig...

Skrevet

Hi hi hi, jeg har planlagt masse! Det er bare det at sambo ikke er informert enda =)

Skrevet

Jupp, julaften i år skal vi ha hjemme for aller förste gang, og jeg gleder meg som en unge :) Har bedt et vennepar, men har ikke fått svar på om de kommer ennå..

Skrevet

Vi feirer alltid hjemme hos oss selv vi, og i år skal svigers komme. Kanskje kommer min familie også, det har jeg ikke sjekket enda. Det blir pinnekjøtt til middag, og desserten krangler vi litt om, for jeg vil ha riskrem, mens sambo med fam er vant med dronning Maud... (jeg bestemmer)

Skrevet

Ja, jeg skal for første gang feire jul uten min familie. I år blir det jul hos broren til samboer. Vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg. Tror det blir veldig annerledes...

Skrevet

Vi har kjøpt billetter til fly, så jula er fastsatt. Skal tilbringe julen og nytt året hos mine foreldre, og det gler vi oss masse til. Mamma er en gudinne når det kommer til julekos, og pappa er flink til å gi jula mening utover gaver og mat. Det setter jeg stor pris på:)

Skrevet

jepp. skal til svigermor denne julen ;( for førstegang... gruer meg til det egentlig for jeg liker meg ikke så godt der...

men 1 juledag skal vi til svigerfar på middagsbesøk og 2 juledag drar vi på hytten til foreldrene mine. det gleder jeg meg masse til..;)

Skrevet

har ikke så mange julegaver igjen. har handlet litt på nett og dermed fått ting i hus.

men selve julaften er ikkeplanlagt. Svigerfar er blitt veldig syk og vi må se litt an hva han orker/ikke orker. Så vi har cart blanche hjemme hos min familie i julen.

Skrevet

Ahhhh....god å se at ikke bare jeg er litt julete............

Skrevet

Gavene tar jeg i en togang, eller når det nærmer seg jul. Synes det skal være julepynt og sann i butikkene for at det skal være kjekt.

Julaften feires med svigers iår, oss 3 og hans foreldre. Mulig noen besteforeldre også, og sambos bror.

Skrevet

Jeg har skikkelig gode minner fra hjemmejul i pysjamasen på kvelden og det å kunne legge seg i sin egen seng.

Nå bor vi i en minileilighet så vi har ikke plass, men den dagen vi forhåpentligvis flytter inn i et hus, blir det hjemmejultradisjon her også.

Vi skal til foreldrene mine og jeg gleder meg noe helt enormt. Min søster og samboeren som bor i England kommer også. Ååhhh jeg gleder meg:-)

Jeg har allerede kjøpt 16 julegaver:-D

Skrevet

Julen er planlagt og booka. Den blir blant palmene i thailand sammen mini, mamma og broren min.

Har ikke begynt på julegavene enda...men holdt på å kjøpe en julebrus istad da ;)

Skrevet

Vi har veldig lyst til å leie en hytte med resten av fam så samler alle seg der.. :-) Får se hva vi får til... Er ikke akkurat billig å leie i jula.. :s

Skrevet

Min pln er klar, håper bare den er grei for svigers, hvis ikke må de klare seg uten oss hele julen

Frokost/lunsj hos svigers på julaften

Feire julaften med min familie hos min søster (var hos svigers i fjor)

Lunsj hos min mormor 1 dag

Middag hos svigers 2 dag

Resten bare slappe av hjemme, pappaen jobber 2 dag

Skrevet

Vi skal til broren min i jula, feire der sammen med mamma og sånn. Vi er annenhvert år ;)

Skrevet

Vi har planer om å være hjemme for første gang.

Hadde planer om det i fjor også, men da endte vi hos mine foreldre sammen med søskene våre.

Enda det var skikkelig trist å reise fra et julepyntet hus.

Spørs hvor harde nervene våre er i år.

Føles skummelt å skulle være hjemme og alene for første gang!! Vi er så vant til mange folk rundt oss.

Men det å flytte med seg alt er så stress. Det ødelegger den rolige kosejula vi egentlig ønsker oss!

Skrevet

Vi skal være hjemme for første gang. Blir tungvindt å dra avsted når lillesnupp legger seg så tidlig.

Søstra mi og samboern skal kanskje være hos oss da.:)

Skrevet

Julen er i boks. Skal til min mor og hennes samboer, slekt og familie kommer også. blir fult hus! Alltid like koselig :-)

julegavene er i boks alt! deilig .-)

Skrevet

Huff nei.... :S

Aner ikke om det er jeg eller pappan som har lilletuppa engang

Skrevet

Her blir det jul hos foreldrene mine med søsken. Er nesten ferdig med gavehandelen :)

Skrevet

Har planene klare, og nesten alle julegavene i boks!

Pleier alltid være ute i siste liten med gavene, er student og får ikke noe ekstra i desember så alltid veldig blakk i slutten av desember. Prøve å avverge den situasjonen i år ;0)

Skrevet

Planen er å dra til mine foreldere i år ,men må det går vet jeg ikke ennå for nå begyner bilen å streike den koker litt inni mellom er egentilig ikke mer å samle på frister ikke å kjøre 60mil i den med 3 unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...