Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #26 Skrevet 21. oktober 2008 jeg går med jenta til bhg hver dag. en halvtime. spiser sunt. lite og ofte. går også hjem igjen fra bhg. (trim) jobber i bhg så blir mye leking turer og fotball ol. jeg har tatt av 6 kg på 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #27 Skrevet 21. oktober 2008 Var ikke akkurat noe å skryte av den listen din der nei. Men du ser i allefall tegningen,det er jo veldig positivt! Du spiser ikke så mye, men helt feil mat! Tipset mitt er rett og slett å fortsette å registrere hva du spiser, og bytte ut alt det "røret" med ordentlig frokost og middag, frukt og grønt og masse vann! Spiser du riktig mat regelmessig så slipper du søthungeren. Selv er jeg overvektig, følger sånn nogenlunde grete roede opplegg, og i dag har min meny sett slik ut: kl 8: 2 brødskiver med skinke 1glass melk kl12: 3 brødskiver med ost og skinke 1 glass melk kl 1630: Kotelett, ris, bearnes og grønnsaker Så har jeg spist et eple, drukket 1 glass appelsinjuice og om en til to timer blir det to skiver til kveldsmat.... Og uante mengder med vann selvfølgelig! elsker vann:) Dagens "fyfy" var for min del bearnesen. Men tok ikke mer enn en halv dl, så da går det nok fint;) Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #28 Skrevet 21. oktober 2008 må legge til at jeghar mistet 30 kg ved å spise sånn her. Hilsen anonym over.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #29 Skrevet 21. oktober 2008 jeg spiser kun middag, eier ikke matlyst..... alikevell går jeg opp i vekt!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #30 Skrevet 21. oktober 2008 Hæ? Hva var så sunt ved din meny da, anonym 19.21? Stappfullt av karbohydrater jo! Desstuen en del mettet fett. Og sen kveldsmat. Hadde jeg spist sånn hadde jeg ikke gått ned...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #31 Skrevet 21. oktober 2008 Det er jo kjempebra da anonym over! =) Grunn til å være stolt! Men er det ikke sånn at man ikke burde spise etter kl. 18 eller noe? Eller er det bare en myte? Bare lurer.. Jeg sliter selv med noen kilo jeg vil ha av. Gikk ned 20 kilo tidligere i år. Men nå har det stoppet.. Men jeg klarer liksom ikke få i meg så mange måltider.. Men jeg ser jo på vekta at jeg går fortere ned om jeg spiser mer, enn om jeg sulter meg.. Nå går jeg hjemme enda da, men håper jeg får mer orden på måltidene mine når jeg nå skal begynne å jobbe.. Hilsen ikke HI..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #32 Skrevet 21. oktober 2008 Hvis du vil beholde musklene dine og beholde vekten du går ned til, bør du spise minst 5 måltider for dagen. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds. Og minimun 1500 ckal pr dag, men ikke mer enn 2000 ckal. Gjør du dette vil du gå ned masse! Trening er en selvfølge!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #33 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg får ikke trent på noe studio når jeg begynner å jobbe.. Men jeg går hele dagen i jobben min da.. Så det hjelper vel på. Pluss at mini og jeg er aktive i helgene. Kan jo evt. kjøpe et hjemmeapparat da.. =)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #34 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ser også at det er mye karbohydrater her, men grete roede opplegget har med mye karbohydrater, og det fungerer for meg. har som sagt gått ned 30 kg på denne måten. Spiste mer da jeg var større. De lager menyene ut i fra størrelse, hvilestoffskifte osv. Men det er jo forskjell på folk da. Jeg går iallefall ned:) hilsen anonym 19:21
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #35 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempefint at det virker for deg da. Jeg er "Hæ?" over her og kunne ikke spist så mye karbo fordi da lager jeg det som fett på null komma niks (insulinresistens tror jeg det heter?). Tar G. Roedekurs hensyn til sånt? For meg ville det vært bortkastet å gå på kurs for å høre at jeg skal spise brød, hvis du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #36 Skrevet 21. oktober 2008 Takk for det! På kurs fikk jeg beskjed om at man skal spise kveldsmat og at måltidet måtte inntas 1,5 time før leggetid:) Jeg har spist kveldsmat hele veien... pleier å spise mellom klokken 20 og 21. legger meg mellom 22 og 23. Men det er vanlig å stoppe opp litt innimellom og, kunsten er å holde motivasjonen oppe selvom det står stille.Spise regelmessig er også veldig viktig:) Lykke til! hilsen anonym 1921
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #37 Skrevet 21. oktober 2008 Grete roede kurs går vel ut på kalori telling vel? spise ofte og et max kalori inntak?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #38 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skjønner:) Litt usikker på hvor mye de tilrettelegger jeg. Mulig du heller hadde hørt hjemme under ketolysekuren(er det det det heter tro?). Vi er alle forskjellige og jeg husker et par av damene på kurset som var frusrerte for de ikke gikk ned et gram,mens vi andre raste ned. Så det er vel forskjellig for hva som hjelper på forskjellige mennesker ja:) Det skulle jammen vært en vidunderkur for alle sammen! Hadde gjort det mye enklere;) Anonym 1921
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #39 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det stemmer, men de har lagt opp til mye karbohydrater. Så man kan jo eventuelt bytte ut karbohydratene med annen mat med tilsvarenede kalorimengde.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #40 Skrevet 21. oktober 2008 Spørs litt hvor mye du beveger deg da. Jeg spiser myye mer og mer usunt enn deg og jeg er undervektig...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #41 Skrevet 21. oktober 2008 jeg er 170 å veier 52 i løpet av 1 dag spiser jeg dette.. 2 skiver brød m syltetøy (morgen + 1 stort gl vann) 2 skiver brød med div (til lunsj + 1 stort gl vann) samme til brunsj middag + 1 stort gl vann.. masse vann utover kvelden.. spiser veldig sjeldent etter kl 16.. er klar over at matvanene mine er for ensformig, men er ikke spes glad i mat så spiser det jeg får i meg:)) kan også sluke i meg sjokolade, nam nam:)) men kluet er å ikke spise på kvelden + å drikk masse vann:))
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #42 Skrevet 22. oktober 2008 Etter hva jeg kan huske har du da skryti på deg turer til Florida, Hawaii, Australia osv... Hvis du trener 8 timer om dagen (Hvorfor gjør du egentlig det?) og i tillegg jobber klarer ikke jeg å se at du får til det mens barnet ditt er i barnehagen..men du bekrefter da at du ikke jobber eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå