Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er 175høy og veier ca 89kg. Nå i kveld bestemte jeg meg for og skrive ned alt jeg hadde spist i dag og det var: 1 muffins med sjokobiter(morning) 1banan(morning) 1 yougurt med sjokokuler(morning) 1baguett med kylling(lunsj) 2små sjokobananer(ettermiddag) 1flaske farris med sitron(ettermiddag) saltekjeks med små salami(kveldsmat) 3 brødskiver med smørost(kveldsmat) 3 skiver med sjokoladekake(kveldsmat) 1glass saft(kveldsmat) Herregud, jeg har jo helt elendige matvaner. Ikke rart jeg ikke går ned i vekt:( Jeg spiser jo som en gris! Noen tips til mine dårlige matvaner?
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Fortsett med å skrive ned alt du spiser. Bevisstgjøring er halve greia ved et godt kosthold.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg reagerer mer på at du drikker så lite! En flaske vann og ett glass saft, iløpet av en hel dag?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det var nå ikke så helt rivende ruskende galt da.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Er det ikke? Ser jo så mye ut, og alt er jo sikkelig usunt.. Ja jeg drikker vel kanskje lite:S
Gjest Siklerotte Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Om ikke det var ganske så rivende ruskende galt anonym, så lurer jeg på hva DU spiser iløpet av en dag?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Har skrevet ned det jeg har spist til hvert måltid + trening i 3 uker nå jeg. Ganske tankevekkende ja! Hvis du kutter ut muffinsen og sjokoladekaken er jo det en god begynnelse.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Mitt: 2 brødskiver med marmelade + vann(morgen) Spaghetti og kjøttdeig + vann (middag) Spiser ikke mye. nå skal jeg lage med kveldsmat..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Vel..Synes ikke du spiser så fryktelig mye, men det du spiser er ikke særlig sunt. banan, baguett med kylling og brøskiver er den eneste skikkelige maten du har fått i deg. Halve dietten din er jo bare snop. Og du drikker ATL for lite! Du har så å si ikke spist noe frukt og grønt, og heller ikke middag. Faste måltider, trimm og frukt og grønt er nøkkelen til et sunnere liv. Vet ikke om snop inntaket er representativt for hva du spiser i løpet av uken, men er dette tilfellet er ikke dette bra. Tror nok du egentlig vet hva som er bra og ikke.. Så skal ikke moralisere her. Men er sikkert en god ide å skrive opp alt du spiser for en periode, da blir du mer bevisst på hva du putter i munnen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 En brødskive med servelat En iskaffe Fiskegrateng med poteter Noen biter med "Truly Juicy" godteri, og noen salte lakrishjul Masse vann. begynner å bli sulten igjen, så da blir det nok en brødskive eller noe snart.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 prøv somebody.no det gjør mye for meg
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 Innfør skikkelig frokost og middag - da vil du få et mye jevnere blodsukker, noe som vil hjelpe deg til å kutte litt ned på snopet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 Er jo i alle fall 3000 kalorier der, og da vil du gå opp 10 kg på et år om du ikke trener mye. Meld deg inn i vektklubb.no (koster) eller vektklubben.no (gratis). Da fører en dagbok og ser hva som gir uttelling. Du kan spise utrolig mye mat for 2000 kalorier, og da vil du på et år ta av 10 kg.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Her var det mange gode svar. Takk:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 I dag har jeg spist: Bittelitt is Kalkunpanett med ost + et burgerbrød Fiskegrateng med en liten potet og litt smeltet smør + 2,5 sjokoladekakestykke til kvelden =S Bare kjenner dobbelthaken kommer med en gang.. Men nå er det skjerpings! Jeg har vært medlem på slankesiden.no å den siden anbefaler jeg strekt! Den er også gratis.. Tror jeg må begynne å skrive der igjen..
Gjest Siklerotte Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 Tja, du spiser jo omkring 3400 kalorier på en dag, da... Det er omtrent det samme jeg skal få i meg daglig for å beholde vekten (og jeg trener mellom 6-8 timer hver dag....) Så det er ganske mye - og ikke akkurat sunne kalorier...
Miss Foster Skrevet 20. oktober 2008 #17 Skrevet 20. oktober 2008 og her var jeg stolt over mine 2 timer trening daglig..... sukk.... )
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Hæ?? Siklerotte, trener du virkelig 6-8 timer per dag? Hvordan får du tid til det og hva trener du da??
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 hehe...da blir det ikke mye tid igjen til å ta seg av barna sine og for ikke å snakke om å jobbe...men det regner jeg ikke med siklerotte gjør...hun driter jo penger...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 hva mener du med at hun driter penger?? er hun rik da? er hun ikke bare 18 år eller noe sånt, eller lever hun på foreldrenes sine penger??
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #21 Skrevet 20. oktober 2008 Jo, hun er så ung..tror det er foreldrenes penger ja...hun elsker jo designerklær og vesker og reiser på dyre ferier verden rundt, så penger har hun ihvertfall, men det er vel litt stusselig med vett i hodet hennes...men, men man kan jo ikke få alt her i livet : )
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 ja det er sant. Litt tragisk at hun lever på foreldrene sine penger når hun har en unge, så det vil si da at det er besteforeldrene som forsørger barnebarnet! jaja, på tide å ta ansvar kanskje??
Gjest Siklerotte Skrevet 21. oktober 2008 #23 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, det er jo nesten tragi-komisk at du tror du vet så mye om meg, Neffi. Alt fra økonomien min til hvor jeg ferierer. Om verden rundt er Frankrike og England så er verden din noe innskrumpet. Det tilsier det samme for meg som en tur til Drammen eller Røyken for deg. Men klart - jeg har luksusferiene mine hele tiden. Det blir litt for søkt å skulle trekke slutninger om hvordan jeg klarer meg økonomisk. Det kan da likesågodt være egne penger som OS, til penger fra foreldrene mine. Og sånn i det store og det hele så er det vel samme faen sålenge det ikke går utover deg? Jeg skal ikke bruke penger på å starte en ny abortklinikk, så du behøver ikke å tenke på det! Det er heller ikke så veldig vanskelig å få til å trene når døgnet har 24 timer og barnehagen har åpent fra 7:30 til 17:00.
KaMa Skrevet 21. oktober 2008 #24 Skrevet 21. oktober 2008 neffi.. At du uttaler deg om noens vett er vel å pælme kampesteiner i glasshus?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #25 Skrevet 21. oktober 2008 Fra 06.00 til 11.30: 2 kopper (svart) kaffe Lunsj: 3 skiver med hardkokte egg + 250 ml iste og en kopp kaffe Middag: pannekaker med bacon Drikke: ca 5 dl vann hittil i dag. Kommer ikke til å spise mer i dag, da middagen er mitt siste måltid. Jeg har ca 5 kg ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå