Vilja<3 Skrevet 20. oktober 2008 #26 Skrevet 20. oktober 2008 jeg synest det moralske riktige er å finne seg en mann først og deretter bli gravid:) Men av dine to alternativ er jeg enig med søstra di, da vet du hvertfall hvem som er faren.(pule med omhu da vet du;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. oktober 2008 #27 Skrevet 20. oktober 2008 Sier seg vel selv. BTW hadde jeg ikke gidda, med mine, tildels elendige erfaringer på området one night stands så hadde det uansett blitt en plagsom prosess.
Vilja<3 Skrevet 20. oktober 2008 #28 Skrevet 20. oktober 2008 men er det virkelig noen som går ut på byen og planlegger å bli gravide ved å bare finne den første og beste? hjelp
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. oktober 2008 #29 Skrevet 20. oktober 2008 når man bare finner seg en på byen for one night stand vet man ikke noe om personen annet en utseende, personen kan ha all slags sykdommer. Både kjønnsykdommer eller hiv som smitter både mor og barn, men også andre arvelige sykdommer. Som sæddonor skal de jo oppgi sykdomshistorie, og skal være friske så ungår man slikt ihvertfall. Ikke vet man noe om personligheten til han du har one night stand med heller, hva om han er psykopat, sjelden man kan merke det på en person før man virkelig kjenner dem.Hva om han bruker stoff også videre. Er det noen man vil "dele" barnet med. Da er det bedre å vokse opp uten far. Og er ikke akkurat god start på foreldresamarbeid om man lurer den andre til å bli far.
Piken på landet Skrevet 20. oktober 2008 #30 Skrevet 20. oktober 2008 Enig med deg. Er ikke moralsk å lure noen inn i farsrollen. Men angående det å "lure" noen til å bli far; ærlig talt så har en ikke one-night stand uten KONDOM da! Det vet ALLE hva er. Og ALLE vet at det alltid er en sjans for at dama blir gravid. Så er en med på leken, så får en tåle steken. Basta :-)
Anne-B. Skrevet 20. oktober 2008 #31 Skrevet 20. oktober 2008 Moralen bryr jeg meg ikke så mye om, men hva med sykdommer etc? Hun kan risikiere å få en seksuelt overførbar sykdom, hun kan få Hiv, og er dette noe å videreføre til barnet?
Odine! Skrevet 20. oktober 2008 #32 Skrevet 20. oktober 2008 Sæddonor. Hvis jeg hadde gått på byen for å bli gravid, så hadde jeg nok ikke fortalt "gravøren" om babyen, og det er vel egentlig heller ikke så bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå