Gjest nanny carrie Skrevet 25. oktober 2008 #26 Skrevet 25. oktober 2008 Hahahaha jeg har EL! :-DDDDDDDDD Ble såååååååååå glad da jeg så et egg i ruten!! Woohoo ;-D Dvs at jeg har EL om 48 timer? Eller? Hvordan temper man? Droppe hva`? Hæ.. HEhe Han er sjef ja:-) Hun er ikke dårlig nå, vi har sovet til halv tolv hele gjengen, herregud.. Haha.. Men feberen er borte hos henne.Ikke hososs. Passer jo godt å bli sjuk med EL!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. oktober 2008 #27 Skrevet 26. oktober 2008 Yeey, jeg vet hva dere har drevet med i helgen!!!! Man tar tempen til samme tid hver morgen etter minst tre timer søvn. Dagen etter EL så stiger tempen vanligvis med minst 0,2 grader. Også synker den igjen når man får mensen. Hehe, du ble liggende med beina opp?;P Tror du kommer til å bli gravid nå altså! Så deilig at dere fikk sove så lenge da. Dere er bortskjemte;)
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #28 Skrevet 26. oktober 2008 HAHA, Tom fikk prestasjonsangst i natt! HAHA! :-D Han klarte det ikke.. hahahahahahahaha HERLIG!! Men det gikk til slutt da.. hahahaha.... Hva slags termometer bør jeg tempe med? Link til butikk? Trenger man bare et termometer eller må jeg bruke flerfoldige tusen på en pearly ellernoe? Jeg lå med beina opp i fem min, fem min med pute under rumpa også etter det så lå jeg på sofaen i en time før jeg gikk og dusjet.. uuh nice.. haha Ja veldig bortksjemte. HJalp å stille klokka tilbake idag da:-) STo opp 10 hele gjenge, på rett vei.. Nå skal jeg på jesusmøte.. Later søta.. Håper helgen var fin!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. oktober 2008 #29 Skrevet 26. oktober 2008 Hahaha, det er bra han klarte det til slutt da;) Du kan tempe med vanlig termometer, men det bør være med 2 desimaler. Du kan bestille på babyornot.no. Det lønner seg å tempe i munnen, rompa eller skjeden. Hehe, da fikk svømmerne god tid på seg da;) Så flinke dere var til å stå opp. Hvordan var jesusmøtet da? Håper du og hadde en fin helg:)
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #30 Skrevet 26. oktober 2008 Ja jeg måtte slite skikkelig for å få det til.. hahaa.. I WANT A BABY" :-p Så jeg skal tempe til samme tid hver dag - må jeg lage FF-chart? Tror jeg har sånn termo altså De fikk kjempegod tid på seg jesusmøte var kjempefint, var et flott tema idag "Jehova tar vare på sine eldre tjenere" :-) Handlet om hvordan man kan ta vare på de som er blitt gamle og syke.. :-) Koselig!! Hva ksal du denne uka da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. oktober 2008 #31 Skrevet 26. oktober 2008 Hahaha!;P Man gir ikke opp når man vil ha baby! Du skal tempe til samme tid hver dag ja. Du må ikke lage ff-chart, men det kan hjelpe deg med å finne EL:) Så koselig tema, høres ut som man lærer mye på de møtene. Denne uka skal jeg være masse på skolen, jobbe som vanlig, konsert på torsdag, og 50-års bursdag for pappa på lørdag;) Du da?
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #32 Skrevet 26. oktober 2008 Nis, brukte alle triksa i boka ;-p Ok hvoradn hjelper FF meg? Og hvis jeg ikke bruker FF hva gjør jeg da? Bare skriver opp liksom? Det er veldig koselig, neste gang er det "Snakker du det rene språk" - altså om man klarer å formidle det "gode budskap" - det er veldig koselige møter om man går inn med åpent sinn og ikke fordømmer og ikke blir frelst. Bare å bli med! Hva skal du se på konsert da? Jeg skal til legen også skal jeg lage baby imorgen og tror jeg+ hahahha
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. oktober 2008 #33 Skrevet 26. oktober 2008 Når tempen har steget og vært høy i tre dager, så forteller den deg hvilken dag du har hatt EL på. Stort sett er det veldig lett å se selv, men noen ganger er det vanskelig, og da er det fint å ha FF. Hvis du gjør det selv, så skriver du opp tempene hver dag ja, eller så kan du lage ditt eget skjema. Det står masse om det på pernille.info. Så spennende! Virker som man lærer mye der. Vet ikke helt om det er noe for meg, men kanskje en vakker dag;) Også lærer jeg jo masse av deg da! Jeg skal se amy macdonald på rockefeller. Ikke så mange som har hørt om henne, men jeg digger musikken hennes. Hehe, dere får stå på, om du uker får du positiv test;)
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #34 Skrevet 26. oktober 2008 Ah. Tror jeg skal prøve det, tror jeg har tempmåler som sat.. Man lærer bare fine verdier syns jeg :-) Jeg vet hvem det er og har hørt om henne, men har ikke noe av henne på pcn nå, så.. HEhe.. Nesj, VI får pos.test. Når skal du teste
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. oktober 2008 #35 Skrevet 27. oktober 2008 Da bør du prøve det:) Men mest sannsynlig trenger du ikke det, for du er jo gravid;) Har fått en skikkelig pms-kvise, så her er nok tanta på vei;P Jeg tester på lørdag hvis ikke tanta har kommet. Du?
Gjest nanny carrie Skrevet 27. oktober 2008 #36 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, jeg shopper som faen til å bli gravid, i håp om at det er forgjeves:-p Hva er pms-kvise? Jeg blir bare støgg i trynet av selve mensen, aldri før, får så nyyydelige svære kviser av mensen, takk og lov bak luggen, he he he !! Også får jeg uren hud der alicja klår.. Jeg skal teste 9nde/10nov. Hvis ikke mensen er kommet da. Tom går rundt og tror jeg er gravid da.. hehe... Han håper vel så ha nslipper å ha sex. hahaha
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. oktober 2008 #37 Skrevet 27. oktober 2008 Shopper?? Hehe, jeg får alltid en stor kvise noen dager før mensen (=pms-kvise, hehe). Heldig du er som får det bak luggen da. Jeg får set stort sett midt på kinnet:-S Så søt han er, får håpe han har rett! Hahaha, redd for å bli voldtatt igjen kanskje?;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå