Gjest nanny carrie Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hallååå.. Hvordan går det a? Jeg har hatt frihelg, ei venninne tok arvingen fra fredag til søndag så jeg har kost meg i helgen - ble litt for full på lørdag men, ehh. Hehehe Nå har jeg funnet ut at jeg orker ikke en pergokur til så jeg får bare bli gravid nå.. Hehe:-p
Gjest nanny carrie Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 hAHAHHAHA det siste var jentungen :-DD Har dERE TRUFFET el? eller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, så koselig med en hilsen fra henne da;P Her går det bra. Håper jeg har EL i dag, og vi har truffet i såfall. Men EL er jo minst 4 dager forsinket denne pp´n, så lurer litt på hvordan denne syklusen blir.. Hvordan går det med deg da? Fortsatt like mye bivirkninger?
Gjest nanny carrie Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ja det var ålreit for henne det... Hehe.. hun postet innlegget på egenhånd.. Hvorfor er EL 4 dager forsinket?? Jeg tror jeg er seriøst overstimulert, ser ut som jeg er 8mnd på vei og har kynnere liksom.. Ganske kjipt :-( Har hatt sex ikveld og satser på at jeg har EL imorgen eller noe... Skal jo ta blodprøve imorgen!! Nå er det ikke lenge til sædprøve+ Jeg blir så fortvilt, vil bare at han skal ta den.. Har ikke du nattevakt idag?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, hun må jo få lov å poste litt hun og;P Aner ikke! Sikkert fordi det er første syklus på lenge uten at jeg er påvirka av pergo. Får bare håpe at tempen stiger i morra.. Hjelp, det hørtes ikke bra ut! Du må gå til gyn å få innvendig ul. Får håpe at EL er i morgen da:) At det ikke er lenge til min sambo skal ta sædprøve? Eller skal samboern din ta på nytt? Har nattevakt i morgen:)
Gjest nanny carrie Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, er du gøren, jeg har ikke enerett på dib ass... HEhe.. Nei men det er visst helt vanlig... Det er bare jævlig kjipt. Håper det går over, er jo så opblåst, dessuten ble jeg tilogmed spurt på butikken om hvor lagnt jeg var på vei :-SS At din samboer tar :-) Jeg blir fortvilt fordi han ikke bare kan gjøre det nåååååååååååå hehe Ah, men du pleier å ha mandag?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, nei du må jo dele;) Så utrooolig kjipt å få det spørsmålet!! Hva svarte du til det? Det roer seg helt sikkert når EL er overstått! Tar du EL-tester? Hehe, så koselig at du og blir fortvilt. Det ser mer og mer ut som han kommer til å levere i des/jan, så jeg krysser fingrene! Jeg pleier å ha nattevakt på tirsdager;)
Gjest nanny carrie Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Jepp :-)) Hahahaha jeg ble helt paff og sa at "Nei jeg er bare oppblåst og på hormoner" - var heldigvis en venninne da.. Heheeheh.. Men jeg ser det selv, uansett hvor mye jeg trekker inn magen er det som en babyklump. Jeg tar EL-tester men ingen EL enda :-( Så bra!! Peser du han bittelitt? Da er det bare jeg som er litt treig da;-p Hva har du gjort i helgen da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Hei:) Slokna i går jeg.. Uff, skjønner godt at du ble paff. Bestemora til venninna mi lurte på om jeg var gravid for litt siden, fikk litt komplekser for magen min etter det:P Men tror det er verst for de som spør, for det er jo veldig flaut å ta feil av sånt! Så dumt at du ikke har fått pos EL-test enda. Håper det ikke blir lenge til! Jeg peser han litt. Sier hvor skuffa jeg blir hvis han sier nei en gang til osv. Så sier han: "Jeg vil ikke prøve i 10 år jeg heller da, så jeg må jo bare gjøre det". Men jeg tror ikke på det før han faktisk gjør det. I helgen gjorde jeg ingen ting, skikkelig kjedelig;) Men de 3 neste helgene skjer det så mye at det var nok lurt å slappe av litt. Hva med deg?
Gjest nanny carrie Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Det er lov vettu ;-D Haha, fælt ass. Det er nok fælest for de ja.. Var og tok blodprøve isted og fortalte om dette til hun som tok blodprøven og hun sa at et par prosent av de som går på pergo får sånn "høygravid" mage - kult å være en minoritet i den medisinske bivirkningsdelen. Ja men jeg skal vel få pos. i morgen eller torsdag tror jeg? Stakkars, han virker jo nesten som han er litt nervøs ? Idag har du nattevakt, eller? Hva skal du i helgene fremover? Hva jeg gjorde+ Jeg hadde barnefri i helgen.. slappet av på fredag og ble aaltfor full på søndag.. Det var flaut ;-p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Uff, det kan ikke være noe særlig gøy nei:( Da er det ikke så lett å skjule at man går på hormoner heller. Skal du ta ny blodprøve om en uke eller noe da, for å se om du har hatt EL? Eller hvorfor tok du blodprøve? Får satse på at den blir pos i morgen eller torsdag. Sånn som du beskriver det, så virker det jo som at EL er rett rundt hjørnet. Han er kjempenervøs. Ikke for resultatet, og ikke for å ta den, men for å levere den. Han synes det er kjempeflaut at jeg skal vite at han tar den, og han synes det er kjempeflaut å skulle levere den. Jeg skal i bursdag de 3 neste helgene;) Hehe, pinlig å bli alt for full. Var du på fest?
Gjest nanny carrie Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tok vel blodprøve nå for å sjekke om hormonene sitger til el? skaltilbake 3 nov for å se om jeg har hatt el - men da er jeg jo gravid så den saken er jo bankers.... Ja EL må være rundt hjørnet. Men gyn sa at mange med pcos aldri får positiv EL-test. Så det kan hende jeg ikke får det. Jeg er tross alt en av få prosent som ser gravid ut også. Sakkars, hvorfor er det pinlig? det er jo ikke noe pinligere å gjøre det i en kopp enn å ha sex.. jeg for min del syns nesten sex er mer flaut.. hahaha... Så koselig da. Nei vi skulle egentlig men jeg ble jo helt sykt full - går jo på pencillin vet du.. Hahaha.. Så jeg voldtok heller mannen, stakkars. ;_p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, ja 3 nov er du gravid!! Så dumt at mange med pcos aldri får positiv EL-test. Tror det også er mange som får positive EL-tester nesten hele tiden. Hehe, jeg aner ikke hvorfor han synes det er så pinlig. Og sex er nesten mer flaut ja, haha! Han er såå redd for at jeg skal se innholdet i koppen, akkurat som jeg ikke har sett det før:P Og han synes det er så flaut at alle kommer til å vite hva han er der for når han skal levere prøven. Men de andre er jo der for samme grunn! Haha, synes ikke synd på mannen din jeg:P Hvordan går det med lille snuppa?
Gjest nanny carrie Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Huff hvor blir EL av da :-( Det bør komme et egg i ruten senest fredag ass... Tror alle her inne på bli gravid får positive tester på det meste jeg, skyggestreker her og skyggestreker her og er man gravid go hele pakka, er jo farlig å være her inne ;-p Haha, og hvis han leverer prøven så er det jo ingen som kommer til å fnise. Herregud ;-p Jeg syns litt synd på ha.. jeg var vist litt.. hardhendt eller neo.. hahahhahahaha Hun har det ikke bra nå tror jeg, var veldig lei seg og trøtt og vont i halsn og alt :-(der a?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 Så dumt at EL-testen ikke har blitt pos enda:( Håper det kommer et egg i ruta i dag! Hehe, det er sant;) Nei herregud, det er jo ingen som kommer til å bry seg om at han leverer den! Er ikke alltid lett å være mann:P Hahahahaha, det går ofte sånn når man er full! Stakar liten! Har feberen gått ned?
Gjest nanny carrie Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke idag heller :-/ Håper det kommer imorgen da..... Hirr.. Men jeg har smerter o.l så kanskje jeg bare ikke får utslag... Fortalte jeg deg om de syke fantomsparkene mine som Tom så??? Ville greier.. Har masse symptomer på graviditet nå, ha ha ,og det vetj eg er for tdilig så jeg tror nok jeg kommer til å bli syk snart jeg også... Hehehe... Tom har også begynt å snufse. Nei det er fælt å være mann, tenk om noen skal se svømmerene liksom, griseflaut. Lurer på hvordan han hadde takla å være kvinne å ha gu osv? Ja og han hadde ikke hatt hjerte til å fortelle meg at jeg var litt "slem" mot han så han hadde bitt tenna sammen... hahahaha.. ... ivrige silje... ler megihjel.. Jeg trodde den hadde gått ned, eller, den hadde jo det, ga henne 250mg paracet og tok på henne ullundertøy og da holdt tempen seg stabil på 38.5. Tok det av henne og på med pysj så hun skulle sove og ad steg den 39,7 :-(((( Stakkars jenta mi, hun er så survete også vet du, får ikke puste og er kjempelei seg :-( La henne for ANDRE gang i dag og hun er jo helt gåen.. stakkars.. Håper hun blir frisk snart.. har helt noia.. Når er det jobb igjen da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Så dumt:( Da blir den nok positiv i morgen! Har du sett om strekene på testpinnen har blitt noe sterkere da? Sykt! Fantomspark som han så er jo helt utrolig!!! Tenk om du har hatt EL og er gravid da:) Kan jo hende! Krysser fingrene for at det er graviditetssymptomer! Hahah, ja det lurer jeg på og. Spurte han om det, og han synes ikke at det ville gjort noe. Det er bare de edle dråpene som er kjempeflaut:-S Hahaha, ler meg skakk;) Du får det til! Søtt at han ikke ville si noe da. Stakar lille jenta di:´-( Håper hun blir frisk snart! Har du vært hos legen med henne enda? Jobb igjen på fredag:)
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Negativ i dag også ( faaaen!!! Fantomspark er helt sykt atså.. Tror neppe jeg har hatt el.. begynner å lure på om det var pergoen som ga meg mensen sist eller om det bare var syklusen som stoppa på 80 dager... er så depp nå. Haha, syke M ;-) Vi var jo hos legen på tirsdag da :-) Hun er bedre nå.. Jobb idag?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 Åååå!!! Er magen fortsatt like oppblåst da? Sa ikke legen at syklusen din kom til å bli over 100 dager sist pp? For da må det jo ha vært pergoen:) Håper at EL kommer i løpet av helgen! Skjønner godt at du blir deppa når kroppen tuller sånn. Så bra at hun er bedre nå Fått noe svar på blodprøvene dine forresten? Jeg skal jobbe fra 17-23 i kveld. Så jeg kommer vel på msn mellom seks og halv åtte;) Har du noen planer for dagen?
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 Nja, ikke veldig, men litt. Jeg har jo litt murrknurr og litt sånn strekkesmerter virker det som men EL-testen vil jo absolutt ikke bli positiv. Jeg regnet over og EL skal senest være her søndag... De første blodprøvene var fine, de andre kommer vel til uka... Hva har du gjort idag da? Så kult! Nei ingen planer, jeg er også litt syk. Jeg MÅ jo ha EL idag eller imorgen, jeg har jo så vondt!! Pinte meg gjennom sex igår, he he :-p Hva er din plan for dagen da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. oktober 2008 #21 Skrevet 24. oktober 2008 Det kan jo hende at du får EL selv om EL-testene ikke blir positive. Så dere får kjøre på i helgen:) Hehe, bra at du pinte deg gjennom det i går, at du har vondt tyder jo på at EL er rett rundt hjørnet! Så bra at de var fine! Uff, har du blitt smittet nå? I dag har jeg sovet lenge og bare slappet av. Har ingen andre planer annet enn å jobbe. Kanskje lese litt pensum... Blir deilig med helg:)
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, jeg håper det er det. Men syns det er rart, jeg mener, jeg tester med morgenurin og sover gjennomsnitt 10 timer - så det burde jo gi utslag om det er der, liksom............ Selv om han sa at den var på 100 dager så kan man jo ta feil, liksom. Det kan nesten sammenlignes med at en lege skriver ut pencillin til deg og sier du skal ta det i 10 dager, men du fortsatt er syk etter 10 dager, da må det sterkere skyts til og du ble ikke frisk, selv om legen sa det. Hehe. Jeg får bare håpe at det går denne gangen. Bare sånn, ligger du med pute under rumpa og sånn? Jeg gjør ikke det, jeg får helt hetta av det. Er jo et under at Alicja ble til, jeg var jo både på pilla+ at jeg løper i dusjen. Løper ikke i dusjen lenger nå da.. Prøver å vente litt ;-p Ja alle i hele huset er smittet, tom er kjempesyk men måtte på jobb i dag.. Hehe.. Jeg har vært effektiv og ryddet her da :-) Fått fotokalender i posten idag så nå er julegaven til oldiser i boks, herregud så genialt med barn egentlig, er jo bare å være ultranarsisstisk over sitt eget avkom og sende det i julegave til alle.. HEHE.. Du skal på fest i helgen eller? Jeg sov til kvart over elleve idag, Alicja også. Hun var oppe til 2300 inatt, lucky girl, hæ? Hehehe.. Blir godt med helg ja.. Gleder meg jeg også.. På søndag skal jeg på møte og det blir godt, har skippet mange møter i det siste...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Det anbefales at man tester med kveldsurin da:) Siden den blir høy om kvelden og kan synke igjen før du tester på morgenen. Men mest sannsynlig så ville du fått utslag uansett. Hehe, nei det er jo ikke sikkert at han hadde rett. Men får håpe at pergo funker da! Du har tatt dobbeltkur nå ikke sant? Tror egentlig ikke at det har så mye å si, det kommer vel nok svømmere uansett. Men jeg pleier å ligge en halvtime med pute under rompa, men som du ser så har ikke det hatt noen effekt heller, hehe. Stakkars han som måtte på jobb, de kan jo ikke tvinge han til det? Håper dere blir friske snart alle sammen da. Hehe, så praktisk med barn! Er jo kjempekoselig julegave det da! Jupp, jeg skal i bursdag og så ut:) Ikke dårlig at du kan sove til kvart over elleve med en liten jente! Hva slags møte skal du på da?
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #24 Skrevet 24. oktober 2008 Så rart at du sier det, he he. Jeg ringte nemlig gyn isted og han sa at jeg måtte teste med morgenurin - og CB anbefaler jo også det? Så det er jo merkelig at det ska lvære kveldsurin - siden morgenurin er mer konsentrert enn kveldsurin... Du skal jo helst ha pos. el-test i 1-2 dager sant? Kanskje ikke ELtester er noe for oss med PCOs.. Haha, litt ironisk :-p Jeg orker ikke ligge i senga så leng eetterpå heller, syns det blir pes. Jeg prøvde en gang å ligge med beina i været i ti minutter, følte meg som den idioten!! Nei de tvang han ikke, han er bedre nå, men han elsker å jobbe. Han hater å være syk, hehe. Han har veldig ansvarsfølelse for jobben vet du, sjef og hele pakka. Jeg skal seff på JV-møte. Hehe. Jeg syns det er en kjekk julegave.. Billig var den også.. ha ha ha :-p Nei det er deilig at hun sover lenge ass... priser meg lykkelig.. Nå går hun rundt her og hoster slim :-(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. oktober 2008 #25 Skrevet 24. oktober 2008 Kan hende at jeg tar helt feil da;) Bare det jeg har hørt på den tiden jeg har vanka her inne.. Noen har positiv EL-test i 4-5 dager, mens andre kanskje bare har det et par timer. Det spiller ingen rolle, bare egget blir sluppet:) Du burde begynt å tempe du! Hehe, hvis du ikke synes noe om det, så er det like greit å droppe det;) Oj, er han sjef!!? Ikke dårlig!! Synes så synd på henne som er så dårlig, men det virker som hun tar det med et smil da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå