Gå til innhold

Øvre Romerike


Melis74

Anbefalte innlegg

Både jeg og vesla har fått lungebetennelse, så tar ikke sjansen på å møte dere i morgen. Hoster så fælt. Skulle tatt seg ut om jeg hadde smittet hele gjengen. Håper det blir et nytt treff en gang, så kan jeg henge meg på da. Kos dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

 

Jeg håper treffet var koselig. Begynte å få ryggsmerter i går kveld, og de utvikla seg bare verre. Tok livet med ro i formiddag, og regna derfor med at jeg skulle klare å ta meg til Jessheim for å treffe dere. Etter en dusj og middagslaging klarte jeg nesten ikke gå, så måtte derfor bare bli hjemme :-(

 

Ringte restauranten og sa fra at jeg ikke kunne stille, så håper dere fikk beskjed, og at bord var klart til dere.. Hørte forresten at det var komplett kaos på Jessheim idag - lurer på om det har noe med "åpninga" av senteret og gjøre ;-)

 

Sitter her og føler meg både litt snytt og litt dum for at jeg ikke kunne bli med. Særlig siden det var jeg som dro igang hele greie. Hadde gleda meg til å treffe flere med kulemager, men håper at vi får til flere treff, og at rygg og bekken ikke er så skranglete da...

 

Vi får høres nærmere :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-)

Treffet i går var kjempe koselig, vi var fire stykker. Så vi koste oss med god mat og koselig prat. Dette må vi gjøre flere ganger !!

Kansje vi skal planlegge julebord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det syns jeg at vi skal gjøre. Det var veldig hyggelig, og håper at flere har lyst til å være med. Hva med julebord på nye Egon som ligger i senteret? Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var hyggelig :-)

 

Jeg er med dersom bekkenet ikke slår seg vrang igjen. Ligger fortsatt flatt ut, men krysser fingre og tær for at det snart blir bedre..

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nye egon hørtes fint ut, da må vi bare finne en passende dato.

Hva med 11 eller 12 desember.

Helgen min har vert slapp, har hatt dårlig med ork og følt meg veldig tung!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11 passer best for meg, men det går sikkert den 12 også. Håper flere vil være med.

Har vært slapp i helga jeg også, og det var et ork å komme seg på jobb i dag... Blæh! Gleder meg faktisk litt til permisjonen starter den 18 des... Da skal jeg bare ligge på sofaen og ruge, ha ha!

 

Ha en fin dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen :-)

Det var ikke mange som meldte seg på her, kansje jeg og lykkefrø skal ta en tur alene på Egon vi...

Men jeg håper flere meller seg på, det hadde vert hyggelig :-)

Vi sier at den 11 desember er en grei dato for nytt treff eller .........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja det var glissent med påmelding her... Har vært litt lite her inne i det siste. Men kommer sterkt tilbake nå :-)

 

Da blir det den 11 des klokka når? Blir det bare oss, Miak? Eller er det flere som har lyst til å bli med?

 

Ha en fin adventssøndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg flyttet til Nes 2 uker siden og har termin 27 jan. Vil gjerne være med på julebord i Jessheim.

Egon - er den i senteret nederste etasje ved matbutikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii jeg har ikke sett at det er kommet planer om noe nytt jeg før nå.

Den 11 skal vi på Ahus på sånt fødselsforberedende kurs så jeg blir nok ikke med.

Annekene: hvor i Nes kommune bor du?? jeg er også temmelig nyinflyttet å har termin i midten av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff 11.des hvis det er på kveldstid? Gleder meg masse da jeg så og si ikke har hatt kontakt med andre gravide jenter dette svangerskapet. Er jo så hyggelig å møte andre i samme situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere fra Nes, skal dere på jordmorkafè på Helsestasjonen (Familiens Hus) nå til fredagen forresten?? Det er denne fredagen og neste. Hadde vært hyggelig om flere ble med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så fint at flere blir med! Hva syns dere om 11 des kl 1800? Skal vi bestille bord på Egon? Kan godt sette opp treff og ringe, men da må jeg vite ca hvor mange som kommer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor kafe?? dette er noe jeg ikke har fått med meg. Hva skjer der da?? Hadde jo vært kjempe hyggelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her er jeg igjen!

Ja den 11 desember kl 18.00 passer fint :-)

Om du vil være så grei og bestille bord lykkerfø så hadde det vert kjempefint!

Jormorkafe? hva er det, og hvor og når ? kommer gjerne jeg hvis det passer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag første gang hos jordmor i dag i Familiens Hus og fikk beskjed om jordmorkafe. Prøver å komme, men er ikke helt sikker om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, kom visst opp mye rart fra meg her..skjedde noe rart med dataen så det ikke så ut som innleggene ikke kom inn

 

Jordmorkafè er et tilbud som helsestasjonen i Nes kommune, på Årnes har. Jeg vet ikke om det er for de som tilhører andre kommuner.

 

Her er internettadressa til Familiens hus:

http://www.nes-ak.kommune.no/Modules/theme.aspx?ObjectType=Article&ElementID=5112&Category.ID=1286

 

"Fredager:

Jordmorkaffe. 13:00 – 15:00. Bli kjent med andre gravide og mammaer. Få svar på spørsmål du måtte ha. Eventuelt hils på helsesøster eller andre som jobber her. Kom innom på en kopp kaffe eller te. Vi holder til i den åpne barnehagen. (fredager i ulik uke) ". Det er amming og fødsel som er tema annenhver gang tror jeg.

 

Treff 11.des kl 18 passer fint for meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt opp nytt Bim-treff.

 

Egon på Jessheim, den 11 des kl 1800. Håper at så mange som mulig kan komme. Tenkte å bestille bord på lørdag, så det hadde vært fint å vite ca hvor mange som kommer...

 

Ha en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...