Gå til innhold

Øvre Romerike


Melis74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin i januar. Har veldig lyst til å treffe andre i min situasjon. Ser at vi er like gamle også:-) Hadde vært hyggelig om vi ble en gjeng som kunne treffes mens magene vokser. Kanskje også etter at småttisene har kommet ut? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ:) Bor dere på Jessheim eller? Jeg har termin 4. februar, andregangsfødende. 1980-modell jeg da og bor i Nes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor på Kløfta.Syns det kan være greit å treffes ikke så langt unna. Jessheim er jo veldig sentralt;) Det er bare fint med litt aldersforskjell. Alle som vil blir med:-) Er det ditt første barn?

 

Når det gjelder å sette opp treff, er jeg litt usikker på hvordan man går fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen,

 

så koselig at det allerede kom en til :-)

 

Jeg er førstegangs og bor på Råholt.

 

Jeg kan prøve å sette opp et treff, bare vi finner en dato som passer. Hva med 5. november? Har dere forslag til sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Melis!

 

Den 5 nov passer bra for meg. Vet at Ciao Bella er en typisk møteplass for "sånne som oss";-) Men det er egentlig ett fett for meg. Så nettopp at Egon kommer til Jessheim, men vet ikke når den åpner...? Når det gjelder klokkeslett, er jeg ganske fleksibel;-)

 

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ::-)

Jeg henger meg på her jeg også, 5 november passer bra. Gleder meg til den dagen for da skal jeg også på 3 d ultralyd. Jeg bor på Holter og skal ha min jente nr 3 !

 

Melis: Jeg tror du må bestille bord, vet ikke helt, men kan være lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Jeg bor vel også på øvre Romerike. Flyttet fra Lillestrøm til Haga. Hvor er denne resturanten?? lurer på om jeg skal ta meg en tur jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :-)

 

Elin: det er på Jessheim Storsenter. Koselig om du blir med :-)

 

For bordbestilling er jeg nødt til å vite eksakt hvor mange som kommer. Kan de som helt sikkert blir med den 5. bekrefte til meg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer :) sliter litt med bekkenløning om dagen så det er evn eneste stopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, oi...dette er jo dagen det er åpning av nye delen på senteret, og det er oppe til 12...bare å ta med seg sparepengene for litt shopping...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da :-) Jeg gleder meg!

 

Da ringer jeg og bestiller bord om mulig.. Jeg legger inn ny mld her senest tirsdag med info. Bestiller til 6-7 personer, så finnes det plass for evt. "etternølere".

 

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,:-)

Jeg kommer også på jessheim på onsdag, gleder meg!!

Tenkte og se etter noen julegaver når jeg først er der. Kansje det er noen fine tilbud, man vet jo aldrig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg bor på Jessheim og har termin i slutten av januar. Jeg har igrunn vært lite her inne på bim, er mest på bv, men kunne jo vært morsomt å få med seg et treff så lokalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig:) Tror jammen jeg skal prøve å komme meg dit, så lenge formen tillater det. Hoster og harker så fælt om dagen, vil ikke smitte dere andre. Skal til legen i morgen så får jeg se. Hvor ligger det spisestedet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Da er bord bestilt til kl. 18:30 i morgen. Bestilt pr. tlf, så har ingen bekreftelse. Bestillinga står på Mathisen.

 

Da ses vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...