Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #26 Skrevet 18. oktober 2008 herregudH???? That's it.....I can't take this anymore....ler meg ihjel!!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #27 Skrevet 18. oktober 2008 Ja såklart, du griner jo lenger oppe her... heheh man vet jo aldri om noen totalt mister poenget.. hehehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. oktober 2008 Hhe Hhe, dette thar jo helt avh!! Hhi Hhi:) Men seriøst, har ikke ledd så mye på lenge!!
du og jeg og vi to Skrevet 18. oktober 2008 #30 Skrevet 18. oktober 2008 Skjønner ikke hva dere ler av, det er jo helt tohpp!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 18. oktober 2008 Hherreguddh!! Og nå som jeg endelig hadde sluttet å le!! Får snart ikke puste jo!! Hohoho
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #32 Skrevet 18. oktober 2008 Slutth nå jenter!!!! Fårh ikkeh pusteh!!!!!!!
Banshee Skrevet 18. oktober 2008 #33 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg foreslo for sambo under middagen Jachoph jeg, syns det var veldig fint vi!!
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #34 Skrevet 18. oktober 2008 Jack off? ha ha ha ha ha
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 18. oktober 2008 Chnuth Ahrnhe Jachoph Nhilhsenh ?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 18. oktober 2008 LOL, nå sprutet jeg honnikorn utover hele skjermen!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #38 Skrevet 18. oktober 2008 Jasjof var dritstilig. Det skal jeg notere meg.
Banshee Skrevet 18. oktober 2008 #39 Skrevet 18. oktober 2008 Chanuthe? For de som syns Kanutte er for traust?
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #40 Skrevet 18. oktober 2008 Stum j blir det Ass off!!!! Nå må jeg på do!!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 18. oktober 2008 Chanuthe du bhedåreh ?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #42 Skrevet 18. oktober 2008 Hihi.. ass off !! Noen som har sett BhHhen min?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. oktober 2008 #43 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe.. Lher så jeg grinehr herh..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #46 Skrevet 18. oktober 2008 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, nå dææææver jeg faktisk snart! Herregudh!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #50 Skrevet 18. oktober 2008 Challeh?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå