Gå til innhold

Hva synes du om navnet Knuth?


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregudH???? That's it.....I can't take this anymore....ler meg ihjel!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja såklart, du griner jo lenger oppe her... heheh man vet jo aldri om noen totalt mister poenget.. hehehe

Skrevet

Hhe Hhe, dette thar jo helt avh!! Hhi Hhi:)

 

Men seriøst, har ikke ledd så mye på lenge!!

Skrevet

Skjønner ikke hva dere ler av, det er jo helt tohpp!

Skrevet

Hherreguddh!! Og nå som jeg endelig hadde sluttet å le!! Får snart ikke puste jo!! Hohoho :D

Skrevet

Slutth nå jenter!!!! Fårh ikkeh pusteh!!!!!!!

Skrevet

Jeg foreslo for sambo under middagen Jachoph jeg, syns det var veldig fint vi!!

Skrevet

Jack off? ha ha ha ha ha

Skrevet

Chnuth Ahrnhe Jachoph Nhilhsenh ?

Skrevet

LOL, nå sprutet jeg honnikorn utover hele skjermen!!!!

Skrevet

Jasjof var dritstilig. Det skal jeg notere meg.

Skrevet

Chanuthe? For de som syns Kanutte er for traust?

Skrevet

Stum j blir det Ass off!!!! Nå må jeg på do!!!!!!

Skrevet

Chanuthe du bhedåreh ?

Skrevet

Hihi.. ass off !!

 

Noen som har sett BhHhen min?

Skrevet

Hehe.. Lher så jeg grinehr herh.. :)

Skrevet

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, nå dææææver jeg faktisk snart! Herregudh!!

Skrevet

Challeh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...