Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hihihihihihihihihihihihihihi, SORRY!! Jeg måtte bare;)
TheGuy Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe! Chnuth! Høres ut som om noen har stavet chutney feil :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 chnuth ja!! faen at jeg ikke tenkte på det!!! Ler så jeg griner... Hva med Rhoger?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Eller hva med HansH med stum H?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2008 Eller kanskje Hhans?
brooklyn Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 ans? Jeg ler så tårene spruter nå. Litt trøtt, bare:))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, synes du ikke ans er fint kanskje?? Jeg også ler så jeg griner, klarer ikke stoppe!! Hehe Men Chnuth var bare best altså!!
velsignet med to Skrevet 18. oktober 2008 #11 Skrevet 18. oktober 2008 Chnuth var herlig! Dagens underholdning for min del
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 Stop girls....I am pissing my pants here!!!! LOL
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. oktober 2008 #16 Skrevet 18. oktober 2008 Ahrnhe!!!....jeg stemmer for Ahrnhe!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2008 Skal satse på tvillinger jeg, Churth og Chnuth Og blir det jenter skal de hete Chath og Hund (med stum H).
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. oktober 2008 Chnuth Ahrnhe !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #19 Skrevet 18. oktober 2008 Hvis jeg går med tvillinger skal de hete Epphle Og Phaereh eller Shol og Mhåne
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #20 Skrevet 18. oktober 2008 Lo så høyt nå at jeg klarte å vekke lillegutt....må snart skifte buksa mi også....ha ha ha ha ha ha ha
brooklyn Skrevet 18. oktober 2008 #21 Skrevet 18. oktober 2008 Prøver å få min søster til å kalle sønnen sin, Kristoffer for x2fr. Cool??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har vondt i maaaaaaagen!!! Hehehehehe, herregudh, det er lenge siden jeg har ledd så masseh!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2008 Ja brooklyn, det synes jeg vi burde få igjennom! Hva med Chnuth X2fr da?
Norwegian by injection Skrevet 18. oktober 2008 #24 Skrevet 18. oktober 2008 Kristoffer er jo er helt normalt navn....personlig liker jeg Christopher bedre siden min bror heter det og jeg har en Christina....Men Kristoffer er coolere enn Knuth....that's for sure!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #25 Skrevet 18. oktober 2008 æhæhæhæ, du tuller nå ja USAmamma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå