Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #26 Skrevet 21. oktober 2008 Nå er jeg frustrert og forbanna! Dro til fastlegen min i dag,for å hente sykemelding. Spurte samtidig om jeg kunne få prate med legen min. Han var på kurs. Javel,kan jeg få prate med en annen lege da. Nei,det går ikke,du må vente på fastlegen din. Sa oxo at jeg gjerne ville ha en sånn hcg prøve. Det var det lite vits i sa den idiotiske legeskretæren (sorry språket) Den slo vist ikke ut alikvel! (?) Er det meninga at jeg bare skal gå hjemme og bekymre meg for at smertene skal komme og S.A setter i gang? Virkelig?? Finnes det ingen sjanser for at detter er en normal blødning? IOgmed at jeg skulle hatt mensen i slutten av forrige uke?
kleine Skrevet 21. oktober 2008 #27 Skrevet 21. oktober 2008 Mest useriøse legekontoret jeg har hørt om på lenge... Å jo den slår ut, det vitner om inkompetanse... Hun legesekretæren hadde jeg sendt inn klage til helsetilsynet på... Ring i morgen å krev hcg blodprøve, 2 stk med 3-4 dagers mellomrom
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #28 Skrevet 23. oktober 2008 Nå har jeg skiftet fastlege. Mer useriøs og kald person trur jeg man skal lete LENGE etter. Blødningene mine er så og si stoppet. Har ikke hatt noen form for smerte i det hele tatt. Jeg er rimelig sikker på at dette har vært en vanlig menstruasjon iogmed at jeg skulle hatt i slutten av forrige uke og blødningene startet på søndag. Men,legen min ringte meg i går. Han fortalte at "de" (hvem de er vet jeg ikke) hadde kommet frem til at dette mest sannsynlig var en vanlig blødning. Iogmed at jeg ikke har hatt smerter,klumper osv. Jaha,svarte jeg...hvordan kan dere ha kommet frem til det,når dere aldri har sett meg,aldri har undersøkt meg,aldri sagt ja til at jeg kan komme å prate med dere,og evt ta en hcg test. Nei,det kunne de ikke svare på,men de trudde at det skulle gå bra. Så måtte jeg for all del ringe hvis blødningene kom tilbake. Ja,svarte at jeg har skiftet fastlege og at de kan kysse meg i ræva. Ja det var faktisk det jeg sa. Føler de har behandlet meg HELT på jordet i forhold til den uvisstheten jeg har hatt denne uken. Håper dere skjønte alt jeg skrev,og at det ikke ble for rotette,måtte bare få det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå