Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 18. oktober 2008 Takk for det malla Jeg håper det klaffer for dere også snart! Jeg er sint og lei etter kun 6 mnd..så kan bare tenke meg hvordan det vil være når jeg er i din situasjon.. Men, gir man litt mer f... med tiden eller? Vampyr - det jeg mener er at jeg i hvert fall er sikret en måned til med intensiv trening ;-) Så håper jeg at jeg kan fortsette tilnærmet normalt selv om jeg en gang blir gravid
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2008 #27 Skrevet 18. oktober 2008 He he, joda, skjønner jo det. Men det jeg mener er at for alt du vet kan det hende du kan trene på samme nivå langt inn i graviditeten:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, det er klart Og det håper jeg at jeg kan Hva gjør dere? Vi skal snart se film og spise smågodt :-P
malla85 Skrevet 18. oktober 2008 #29 Skrevet 18. oktober 2008 NEI! gir absolutt ikke mer faen etter hver måned som går. det trur jeg gjelder alle som prøver. Trur nok bare en blir mer og mer skuffet. man vil jo så gjerne ha en liten en.... Trur jeg var litt sånn at jeg ikke trudde det klaffet denne måneden, kjente det liksom litt på meg. og trude da at jeg ikke kom til å bli så skuffet da tr kom. men neida, tårene presset på og jeg vet ikke kor lenge jeg gråt (var alene hjemme)... Men må bare begynne med nytt mot og nye håp for neste pp Trene jobbe være med venner og masse sex - så kommer det nok til å gå bra
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2008 #30 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har sett en film og spist salt lakris:) Nå sløver vi i sofaen og er slitne småbarnsforeldre. Brage har nekta å spise i dag og bare skyvi maten fra seg og sagt "ferdig" hele tida.. ikke gøy... Går det noen bra filmer i kveld på tv?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 18. oktober 2008 Æsj malla..jeg som håpet det skulle bli litt lettere med tiden..at jeg skulle bli litt "likegyldig".. Denne pp'n gråt jeg faktisk ikke da mensen kom.. Har gjort det de siste gangene.. Men, jeg dro på spinning i dag tidlig rett etter at jeg oppdaget tr..kanskje jeg fikk ut den verste frustrasjonen der.. Lille vampyr - Vi har sett Varg Veum - Falne engler. Lånte den av ei på jobben. Nå er det Armageddon på tv2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå