Gå til innhold

Møkkamensen :(

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inn i 7 pp nå.... Og vi som alltid treffer el så bra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å neeeeeei så kjipt!! Uff jeg hater mensen - tror nok min er like rundt hjørnet jeg også :(

Da får det bli Juli baby istedenfor Juni baby. Juli-babyer er jo søte de også.. knis

Skrevet

Velkommen i klubben! :-( Dritt altså...

Lagt planer for neste pp? Her i huset tror jeg det blir herjing så ofte som mulig, rundt el. Har egentlig mest troen på det.... :) Hoho, jeg med mine korte sykluser må nok sette inn støtet allerede torsdag/fredag! Endelig bra det er noe som er bra med den syklusen min...:-/ :-D

Trøsteklem

Skrevet

Så utrolig kjipt. Ta deg en kveld med godteri og en bra film. Pleier å hjelpe litt på meg. Klem

Skrevet

Ååå...jeg blir så oppgitt!!

Mmm..smågodt og film høres ut som en plan :)

Planer for kommende pp er ikke lagt helt enda..tidligere har vi hatt sex hver dag like før eggløsning.. Siste pp sparte vi opp i et par dager før eggløsning..hadde ikke sex oftere enn annenhver dag.. Kanskje vi må spare opp enda mer nå da.. Ha sex hver 3. dag..

Skrevet

Uff så trist :( Jeg har minst en uke til IKM denne gangen, har hatt EL denne uka. Blir spennende!

Lykke til med neste PP, da!!

Husker ikke helt jeg, men har du barn fra før...?

Skrevet

Hei Dulosten!

En uke til ikm er bra! Tvi tvi! ;-)

Jeg har ingen barn..

Skrevet

pfeew 7 pp : så kjedelig!! jeg som har sittet her og heiet sånn på deg nå! *trøsteklem*

Gi deg selv lov til å spise masse usunt, ligge på sofaen og slappe av med god film eller noe.

Krysser fingrene masse for neste pp for deg jeg da. Håper det er din tur da.

Skrevet

Min fulle sympati.

Håper min kommer snart så jeg kan sette i gang på neste pp + bli ferdig med blødninger av en annen dimensjon før jeg skal kjøre mange timer over til vestlandet på torsdag (uten mange sjanser til toalett)...

Skrevet

Takk for støtten jenter!! :-) Ja, i dag er det usunn dag! Startet dagen med en spinningøkt..så nå skal jeg nyte en deilig latte, spise deilig middag med sambo i kveld! Vi skal gomle smågodt og se en bra film :)

Skrevet

Vampyren: Hehe, i dag er vi rikitg pessimistisk ja! :)

Jaja, jeg lurer litt på om jeg har hatt en veldig tidlig sa. I går kveld hadde jeg skikkelig vond i magen, en liten stund. I natt har jeg hatt vondt i magen og i morges våknet jeg av at jeg hadde diaree (sorry jenter...:-)). Har hatt veldig vondt i magen i hele dag, men har trodde det har vært noe magegreier. Har ikke blødd siden i går, i 15-tiden, inntil nå nettopp. Var på do og tisset, Plutselig sa det bare "blurp" (jeg innbilder meg at jeg hørte det, for jeg så ned i do, helt automatisk) og ut kom det en pøl med blod! Æsj... sorry ekle detaljer, men må man fortelle, så må man...:-D Jeg har fortsatt skikkelig vondt i magen, og blør... Jaja, jeg er ikke lei meg, regner med at naturen ordner opp! :)

Klem

Skrevet

Forstår godt at det er kjipt!!

Akkurat nå er jeg i den situasjonen at jeg skal være veldig glad den dagen min dukker opp!! For da kan vi komme i gang etter MA og utskraping. Er så utolmodig!!..... og det forstå jeg at jeg ikke er alene om....

Skrevet

Deilig, menssmertene er borte! Jeg er "rusa" på Naproxen nå ;-) Nyter en kaffe og en croissant mens jeg sitter i sofaen i joggebuksa. Etterpå skal jeg være flink å rydde og vaske. Måtte opp på jobben i stad, for jeg hadde selvfølgelig klart å legge igjen bankkortet mitt i skapet mitt. Men, da fikk jeg meg en luftetur og klarnet tankene litt... Siden mensen kom er jeg garantert en måned til med trening, noe som kroppen min trenger!! Og så er det greit at jeg ikke er gravid når vi får valpen vår...ihvertfall ikke så innmari langt på vei... Vi får valpen når jeg har ikm neste gang...kanskje det blir klaff da ;-)

God bedring A!! Hva er planene i dag da jenter?

Skrevet

Planen i dag er å sitte/ligge i/på sofa'en, spise godteri og se på TV. :-D

Huff, jeg skulle også begynt å trene... Var *så* flink i fjor på denne tiden, men så kom våren og all reisingen og da ble det, dessverre, ikke så mye trening. Haha, selv om jeg sørget for å bo på hotell med treningsrom og svømmebasseng, så ble det ikke noe av at jeg brukte det. Jeg melder meg ikke inn igjen nå ihvertfall... Regner med at jeg må begynne med fysio med en gang jeg blir gravid og da er det kjipt å måtte være støttemedlem, som jeg var i hele vår og sommer...:-D

Jo, forresten, jeg skal finne hotell til syden i kveld. Ååååh, jeg elsker å lese om hoteller, sammenligne osv... er litt syk der, men må jo finne det beste, til minst mulig pris! :-D Er ikke så greit å være luksusdyr når man ikke har pengetre i hagen....:-D

Klem

Skrevet

Å..jeg vil også bestille sydentur!! Kanskje jeg skal høre med sambo om vi skal unne oss en sydentur i vinter..i februar/mars..hadde vært deilig å reist til kanariøyene eller egypt da.. :-) Men, får bare en uke da..pga jobben og lille vofs.. Men, en uke er bedre enn ingenting.. :-)

Skrevet

Skriver under på MØKKAMENSEN ja... æsj dette er noe hærk! IKM i går/ i dag, selvfølgelig har jeg løpt ut og kjøpt test...den ligger her med negativt resultat :(

Jeg kjenner at mensen er på vei...selv om den ikke er kommet ennå.

Og jeg som skal på fest i kveld også! Ville veldig gjerne ha drukket juksevin og jugd som bare

rakker´n jeg! :)

Jaja...neste PP here we come! Og da tror jeg jammen vi skal prøve eggløsningstester og hele pakka. Selv om jeg vet at det kan stresse meg litt så vil jeg prøve.

Sukk!

Skrevet

Neste pp er vår!! Jeg skal aldri mer kjøpe el-tester! Tror ikke jeg gidder å kjøpe graviditetstester mer heller..med mindre tr ikke kommer til tiden en gang i fremtiden.. Nå er jeg sint! Hehe.. :-)

Skrevet

Sint på mensen og sint på å være prøver altså... :-P

Skrevet

Pfeew: Jeg, som i utgangspunktet, er en stor testoman, har det nå på samme måten ja. Gidder ikke å teste. Vurderte litt å ta en test i sted, men hva er vitsen? Jeg blør som en foss, så det er uansett ikke noe igjen der inni, HVIS det var en tidlig sa. Kan jo være at det bare er mensen som blir normal igjen, med mye blod og gørr. Helt siden jeg sluttet på p-pillene, i mai, har jeg bare blødd i en-to dager, men denne pp har jeg altså blødd i 3-4 dager. Det er del mer det som er normalt for meg ja. Tror jeg må melde meg inn i Liberoklubben allikvel! :-D

Vi har tenkt å dra i januar. Synd at det er litt ustabilt vær da, men det er eneste tidspunktet som passer. Pfeew: Jeg synes dere skal bestille sydentur, så har du noe å se frem til. En uker er bedre enn ingenting! :-D

Klem

Skrevet

Haha, jeg trodde først du hadde skrevet Libresseklubben, og det fikk meg jo til tenke på den gang man var 12-13 år og det var kjempespennende med mensen.... nå forbanner jeg mensen hver måned! Jammen fornadrer tidene seg, ja ;)

Skrevet

Jeg får diskutere saken med sambo og se hva vi har råd til... :-)

Skrevet

Blør du bare i 3-4 dager på de aller meste?!

Herregud.. jeg blør alltid 8 dager jeg. utenom evt spotting altså... :( drittkroppen.

Og pfeew: du skal vel ikke slutte å trene om du blir gravid? Hvorfor det?

Skrevet

Nei, slutter ikke å trene..men kan jo hende jeg blir så kvalm at jeg ikke orker å trene..eller må trene mindre intensivt.. :-)

Skrevet

Jo, men det kan du aldri vite på forhånd:)

Skrevet

skjønner du er sint og sur og lei!!!! fikk mensen på torsdag og er inn i 11 pp nu. Håper bare du slipper å vente like lenge som meg og andre damer her inne. Bare vent å se, når dere får valp og det blir mer fokus på den enn prøvinga så sitter`n nok :)

Jeg skal ihvertfall benytte anledninga med å dra ut i dag med noen venninner, det blir nok skøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...