Mrs. Bouquet Skrevet 18. oktober 2008 #26 Skrevet 18. oktober 2008 De fleste mennesker er såpass menneskelige at de tar valg basert på både følelser og fakta, heldigivs!
Mrs. Charming Skrevet 18. oktober 2008 #27 Skrevet 18. oktober 2008 Etter en oppvekst med røykende foreldre der mine behov og min helse ble styggelig oversett, og etter å ha vært sammen med en mann som overså mine plager ved at han røyket inne, så satt jeg en stopper: ALDRI SKAL JEG VÆRE SAMMEN MED EN PERSON SOM RØYKER!! De er veldig egosistiske mennesker, de er like avhengige av røyken som stoffmisbrukere og alkoholikere, og lar de seg ikke stoppe av andres passive inntak, så driter de hvertfall i samboeres og barns ubehag ved deres ugjerninger. Jeg hadde pakka tingene mine og flytta, eller pakka tinga hans og sparka han ut! Jeg skal love deg at dette ikke er prat fra min side....No respect for slike mennesker som din mann! Beklager men han er så hekta at han ofrer deg og ungen din for å ta seg en sigg! Han bryr seg ikke så lenge han får tilfredsstilt sine abstinenser.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 21. oktober 2008 #28 Skrevet 21. oktober 2008 hvorfor skal så mange si at hun skal gå fra han? det ser jo ut som hun bare er frustrert over at han røyker inne.. og han skal tydligvis begynne ute(som han sier).. jeg tror hun bare vil ha tips,for å få han til å begynne ute/eller slutte... hun vil sikkert ikke gå fra han! -da hadde hun jo gjort det da, ikke spurt om tips! "mamma,hvorfor gikk du fra pappa?" -"jo han røyket skjønner du" hørtes bare rart ut spør du meg. trur folk her inne er litt for preget av hormoner! hehe! du "anonym".. hold på han du;) sikkert et godt menneske-selv om han røyker!
Maya_1 Skrevet 21. oktober 2008 #29 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke fordi han røyker, men fordi han røyker inne til tross for at det skader både mor og barn, og samtidig gir uttrykk for at han gir faen i dette. Det handler om mangel på respekt, og ikke at noen røyker eller ikke.. og da kan det virke som man mangler noe grunnleggende. De fleste har ikke (eller BØR ikke ha) problemer med å gå ut å røyke.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 21. oktober 2008 #30 Skrevet 21. oktober 2008 han skrevi jo at han skulle gå ut!
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #31 Skrevet 21. oktober 2008 Du virker så umoden? Kanskje det bare er at du er forbanna for måten du blir hengt ut her inne. Men må si meg enig med dama di jeg da, det er ikke greit å sitte å røyke inne, når dama di for det første har vært flink å slutte OG hun er gravid. Hva tenker du selv om det, da du likevel trosser all sunn fornuft? Er du så viktig her i verden? Mer viktig enn helsa til barnet ditt? Hva vil endre seg så fantastisk etter barnet er kommet? Hadde du vært typen min hadde jeg faktisk som noen foreslo, flyttet ut, eller kastet deg på dør. Når alt er prøvd, og du fremdeles står på ditt, uansett å åndsvake grunner du har til å holde på med det macho tullet ditt. Nei da fortjener du ikke å bo sammen med dama di.
Mamman til M&E Skrevet 21. oktober 2008 #32 Skrevet 21. oktober 2008 Kjenner at jeg koker her nå! Fy faen for en egoistisk dritt!! La han lese alle svarene du har fått her, kanskje han tar til vett. Tenk å gjøre dette mot det lille livet i magen din. Tenker han å røyke inne når babyen kommer ut også? Jeg hadde sikkert blitt så hissig at jeg hadde flyttet ut til han sluttet!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 21. oktober 2008 #33 Skrevet 21. oktober 2008 ser jo ut som han tydligvis leser dette da, hvis han har svart her! han har jo begynt å røyke ute? begynner å holde med han jeg,men ikke matcho-instillinga han viste her:)
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 21. oktober 2008 #34 Skrevet 21. oktober 2008 En ting er at du velger å røyke! Men du bør ikke velge det for barnet ditt. er selv 86 modell,og ung. Men vet da såpass. Skjønner godt at dama di er frustrert jeg,det er hun som bærer på barnet og gjør alt hun kan for å beskytte det,dere er jo ikke samkjørte. Dere burde virkelig snakke sammen å finne ut av ting som kan komme i fremtiden. Eller skal dere ha det sånn at mamma sier nei og pappa sier ja forhold? Blir ikke bra det vet du. Slutt å vær så j*vlig ego og tenk på det barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå